Autor Wątek: ===Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem...=== 2014  (Przeczytany 467542 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: ===Co dzisiaj zrobiłem w/z
« Odpowiedź #1740 dnia: Listopad 11, 2014, 17:38:14 pm »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3147
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & Lancia Y'99 1.2 16V
Fotki upchniętego motoru z Nubiry/Leganzy 2.0 w szerokim Caro :) Wyszło bardzo ładnie, swap praktycznie p&p
« Ostatnia zmiana: Listopad 11, 2014, 17:40:22 pm wysłana przez Tomasz#1969 »
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: ===Co dzisiaj zrobiłem w/z
« Odpowiedź #1741 dnia: Listopad 11, 2014, 17:42:07 pm »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3469
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
Ładnie, z czego skrzynia podchodzi oraz wał napędowy?
FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: ===Co dzisiaj zrobiłem w/z
« Odpowiedź #1742 dnia: Listopad 11, 2014, 17:47:16 pm »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3147
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & Lancia Y'99 1.2 16V
Ogólnie większość pomysłów należy do Bryśka#1957 z jego auta czerpałem inspiracje. Skrzynie omega A. Wał będzie dorabiany.
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: ===Co dzisiaj zrobiłem w/z
« Odpowiedź #1743 dnia: Listopad 11, 2014, 18:09:11 pm »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3469
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
Ogólnie większość pomysłów należy do Bryśka#1957 z jego auta czerpałem inspiracje. Skrzynie omega A. Wał będzie dorabiany.


Chwała....
ale ciąłeś coś tunel pod skrzynię>
czy lewar wypadł w miejscu gdzie seria czy jak w 2.0 Fordowskim?
FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: ===Co dzisiaj zrobiłem w/z
« Odpowiedź #1744 dnia: Listopad 11, 2014, 18:23:49 pm »

Offline Bartekcom#1982

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1545
  • Płeć: Mężczyzna
    • 2x FSO Polonez
W końcu słuszna pojemność skokowa dla auta polonez. :)
Daewoo-FSO Polonez Atu Plus 1.6GSi 2001'
FSO Polonez 1.5SLE 1989'
Opel Vectra C FL Sedan 2.2DIRECT 2005'

Odp: ===Co dzisiaj zrobiłem w/z
« Odpowiedź #1745 dnia: Listopad 11, 2014, 20:50:44 pm »

Offline Brysiek#1957

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1047
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zostań ninja
    • Borek 87' X20SED, Atu+00'GSI, S210 e430 4Matic
Ładnie wyszło  <ok> schludniej niż u mnie  <uoee>
Pozdrawiam Dominik
www.youtube.com/user/brysiekFSO
Cytat: dr. Grejfrut
.... jedynie słuszne dogmatyczne gadki zachowaj na czas zatwardzenia...

Odp: ===Co dzisiaj zrobiłem w/z
« Odpowiedź #1746 dnia: Listopad 11, 2014, 20:55:15 pm »

Offline Bajer@#

  • Pasjonat
  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 87
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez 1.5 LE '86
Przy okazji awarii uszczelki pod głowicą postanowiłem pogrzebać trochę przy samej głowicy, tak więc została rozebrana, wyczyszczona i wymyta. Zakupione nowe trwalsze uszczelniacze zaworowe Erlinga dedykowane do VW.



Chciał bym również dotrzeć zawory by lepiej i szczelniej dolegały do powierzchni głowicy. Czy sposób z pastą i wiertarką daje zadowalające efekty? <mysli>

Planuje również zmianę kolektora ssącego z kwadratowego na okrągły z Fiata 125p. Jeśli ktoś posiada taki na zbyciu to chętnie przygarnę.




« Ostatnia zmiana: Listopad 11, 2014, 20:57:54 pm wysłana przez Bajer@# »

Odp: ===Co dzisiaj zrobiłem w/z
« Odpowiedź #1747 dnia: Listopad 11, 2014, 21:26:23 pm »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3147
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & Lancia Y'99 1.2 16V
ale ciąłeś coś tunel pod skrzynię>

Nie, oprócz dziury na lewarek + kilka młotków tu i tam. Wychodzi w ładnym miejscu tak jak przy skrzyni N9 :) Wnętrze w rozsypce to póki co nie pokażę.

Integracja w samochód praktycznie żadna, wszystko wchodzi na swoje miejsce.
« Ostatnia zmiana: Listopad 11, 2014, 21:56:24 pm wysłana przez Tomasz#1969 »
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: ===Co dzisiaj
« Odpowiedź #1748 dnia: Listopad 11, 2014, 22:05:30 pm »

Offline tiptok

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 51
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN C+
Fotki upchniętego motoru z Nubiry/Leganzy 2.0 w szerokim Caro  Wyszło bardzo ładnie, swap praktycznie p&p
Jestem bardzo ciekawy finału tego projektu <spoko> Swoją drogą fajnie zobaczyć cos innego niż swap na rovera  ;p

Odp: ===Co dzisiaj
« Odpowiedź #1749 dnia: Listopad 11, 2014, 22:22:56 pm »

Offline Tomekk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1303
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polskie Fiaty i inne graty
Tomasz#1969 trzymam kciuki za projekt <ok>.  Ktoś kiedyś na FSO AK puścił info że ma Poloneza z silnikiem Daewoo który rzekomo został tak skompletowany w FSO ale w końcu zdjęć ani więcej konkretów się nie  udało ustalić... Silniki Daewoo były całkiem trwałe i żwawe, ciekaw jestem jak 130 kucy z Nubiry pociągnie to auto <spoko>
Fiat 125p,'71,76, Fiat 132: '78, Fiat Fiat 131:'78, Polonez '80,1500 '86,1500 '89,Polonez 1,6 GLI '96, Fiat 126 Town '99, Audi S8 '16

Odp: ===Co dzisiaj
« Odpowiedź #1750 dnia: Listopad 11, 2014, 22:28:41 pm »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3147
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & Lancia Y'99 1.2 16V
Ktoś kiedyś na FSO AK puścił info że ma Poloneza z silnikiem Daewoo który rzekomo został tak skompletowany w FSO ale w końcu zdjęć ani więcej konkretów się nie  udało ustalić

Mi coś tam wiadomo o takim "prototypie", tylko z silnikiem opla. Może niedługo pójdzie więcej info w świat :P

A tu już praktycznie na wykończeniu jestem, zostało kilka poprawek i zmontować układ chłodzenia, brakuje mi jednego trójnika i kilku cybantów :P Jeszcze środek do poskładania, wpadły wygłuszenia, calsonic i troche poprawek elektryki :) Na wiosnę powinien śmigać. Ale całą chwałę muszę oddać Bryskowi, bo był pionierem :P
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: ===Co dzisiaj
« Odpowiedź #1751 dnia: Listopad 11, 2014, 22:50:05 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13954
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
jak ktos podrzuci mi dane o przelozeniach skrzyni biegow w nubierze i w tej skrzyni omegi to wrzuce oba auta do cartesta i zrobie draga,
masy PN i nubi sa takie same ,wiec okazaloby sie jak to sie uklada na przelozeniach
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: ===Co dzisiaj
« Odpowiedź #1752 dnia: Listopad 11, 2014, 22:53:36 pm »

Offline Bartek GSi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 739
  • Płeć: Mężczyzna
    • Daewoo-FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSI 1998r Zielono- Granatowy metalik 42U
Również kibicuje . Silniki 16V od Daewoo powinny być oferowane od początku w Plusach . Myślę ,że to ciekawa alternatywa dla Roverów .  Te 2.0 było dostępne nie tylko w Nubirze (setka w 9 sekund  ;> a jest cięższa od Poloneza ) ale również w Leganzie , która waży około 1400 kg i również tam dawało radę . Będzie szybko  :-)

Czekam na filmiki  ;p


Nubirę znalazłem :

Przełożenia
1 bieg 3,545
2 bieg 2,158
3 bieg 1,478
4 bieg 1,129
5 bieg 0,886
Przełożenie przekładni głównej 3,550
« Ostatnia zmiana: Listopad 11, 2014, 23:00:37 pm wysłana przez Bartek GSi »

Odp: ===Co dzisiaj
« Odpowiedź #1753 dnia: Listopad 11, 2014, 22:57:48 pm »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3147
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & Lancia Y'99 1.2 16V
Omega:
R25B
1. 3,954 = 35/26 * 47/16
2. 2,188 = 35/26 * 39/24
3. 1,388 = 35/26 * 33/32
4. 1,000 = direkt   
5. 0,845 = 35/26 * 27/43
R 3,534 = 35/26 * 42/16
-------------------------
R25D
1. 3,808 = 35/27 * 47/16
2. 2,106 = 35/27 * 39/24
3. 1,337 = 35/27 * 33/32
4. 1,000 = direkt   
5. 0,761 = 35/27 * 27/46
R. 3,403 = 35/27 * 42/16
Nie wiem która mam.. :P


Nubira z morawskiego
3,545
2,158
1,478
1,129
0,886
3,333
Przełożenie przekładni
głównej
3,550

Również kibicuje . Silniki 16V od Daewoo powinny być oferowane od początku w Plusach .

Były w Daewoo, nie łudźmy się że ktoś by pakował drogie silniki do taniego i przestarzałego auta... To byłby strzał w stopę..
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: ===Co dzisiaj
« Odpowiedź #1754 dnia: Listopad 11, 2014, 23:21:24 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13954
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Były w Daewoo, nie łudźmy się że ktoś by pakował drogie silniki do taniego i przestarzałego auta... To byłby strzał w stopę..
kwestia ceny

Te 2.0 było dostępne nie tylko w Nubirze (setka w 9 sekund  ;> a jest cięższa od Poloneza )
wg danych wygooglanych nubi 2.0 wazy 1120kg ,a caro+ 1.6gli 1135kg ,
nubi zbiera sie swietnie tylko dlatego,ze to wydmuszka - lepiej sie tym nie rozbic

nie wiem,czy dzisiaj jeszcze wrzuce dane w kompa ,wiec spodziewajcie sie jutro wynikow (musze wygrzebac odpowiedniego kompa)
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: ===Co dzisiaj
« Odpowiedź #1755 dnia: Listopad 11, 2014, 23:31:26 pm »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3147
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & Lancia Y'99 1.2 16V
No właśnie kwestia ceny, wątpie czy akurat by to sprzedawali te 5tyś drożej niż OHV, raczej +10tyś tym bardziej, że skrzynie musieliby kupować od Opla..

Dane z morawskiego:
Rodzaj nadwozia ; 4d sedan ; 5d hatchback ; 5d kombi
Masa własna:
silnik 1,6 DOHC ; 1135-1222 ; 1144-1213 ; 1213-1282
silnik 2,0 DOHC ; 1164-1233 ; 1155-1224 ; 1222-1291

Także nie powiedziałbym, że taka lżejsza.. :)


Dawaj te dane, zobaczymy co tam wyteoretyzujesz :P

« Ostatnia zmiana: Listopad 11, 2014, 23:34:50 pm wysłana przez Tomasz#1969 »
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: ===Co dzisiaj
« Odpowiedź #1756 dnia: Listopad 12, 2014, 00:26:48 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13954
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
silnik wlasnej produkcji nie bylby drozszy od kupowanego rovera ,a skrzynie to sami produkowali - inny dzwon i walek czynny to mniejsze koszta niz kupowanie skrzyn watpliwej jakosci ;D

to dam wieksza mase,zeby nie miala fory ,te 30kg wiecej,
dane z autocentrum bralem,porownaj ,czy silnik moge z tamtad brac
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: ===Co dzisiaj
« Odpowiedź #1757 dnia: Listopad 12, 2014, 00:34:06 am »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3147
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & Lancia Y'99 1.2 16V
Wg Morawskiego to parametry 2.0:
98kW przy 6000obr/min
184Nm przy 4400obr/min

No i ma dołek w momencie między 3 a 4 tyś obr (jak przystało na szesnache:P) Ale od 1900ob/min cały czas ponad 170Nm ;)
« Ostatnia zmiana: Listopad 12, 2014, 00:37:00 am wysłana przez Tomasz#1969 »
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: ===Co dzisiaj
« Odpowiedź #1758 dnia: Listopad 12, 2014, 01:14:15 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13954
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
nie chce mi sie dolkow robic ,program sam rysuje standardowy wykres,ale przy 2000rpm to jest na nim 150Nm,
ale zrobie start z 4000rpm to bez wniku :p
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: ===Co dzisiaj
« Odpowiedź #1759 dnia: Listopad 12, 2014, 01:27:14 am »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3147
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & Lancia Y'99 1.2 16V
Skoro motory te same to te pseudocharakterystyki są bez znaczenia :)

Po prostu podaj wyniki sprintu, orientacyjnie :)
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .