jak kolo na dobiciu moze isc w pozytyw?
Obejrzyj przednie zawieszenie dokładnie i użyj wyobraźni przestrzennej jeżeli ją masz, to wszystko się wyjaśni.
seryjnie tez rosnie negatyw przy ugieciu ,to tutaj musi masakrycznie narastac
Nie ma prawa się robić negatyw w tym zawieszeniu przy ugięciu, co można udowodnić geometrią na poziomie LO, a materiałów fotograficznych też jest dużo.
to ja sie nie zgodze ,bo pozytyw sie robi przy odbiciu - mam trucka i widac to golym okiem jak stoi nieobciazony,przy ugieciu robi sie negatyw,
Pozytyw się robi wtedy kiedy górny wachacz jest wypoziomowany, a dolny (znacznie krótszy) ugięty. Zjawisko byłoby minimalne gdyby oba wachacze były równej dugości, ale nie są, dolny jest znacznie krótszy. Nie mów że przy dobiciu nie robi się pozytyw, tylko popatrz dokładnie od przodu, na te wachacze, a jak nie rozumiesz o co chodzi to popatrz np. na wczesne nagrania przejazdów burata np. (jak jeszcze pasów na rajdówce nie miał) co się działo z przednimi kołami w zakręcie. Na swoim aucie zaobserowałem to samo i tak będzie w każdym seryjnym Polonezie że przy ugięciu koło idzie w pozytyw.