to chyba masz złą miarkę. wahacz dolny, od osi śruby mocującej, do osi sworznia ma 287mm.
do sworznia faktycznie jest z 1cm mniej na mojej zlej miarce,
co wcale nie oznacza,ze to jest prawidlowy pomiar,
ja mierzylem do srodka przegubu od zewnatrz, co tez zbyt dokladne nie jest,dlatego podalem wymiar w cm
KBG, może w końcu raczysz się przyznać do błędu, a nie iść bezsensownie w zaparte?
trudno mi sie przyznac do bledu,kiedy w moim aucie sa negatywy ,a teraz gdy stoi odelzony to nawet w pozytyw nie weszly katy
Nie widzę to żadnego problemu bo dałem tylko link do kalkulatora z domyślnym jego ustawieniem a nie parametrami poloneza. Jakbyś był taki oblatany w zawieszeniu poloneza to byś zobaczył że coś nie tak z tymi wymiarami.
a to teraz taka nowa praktyka - dac cos z doopy i obwiecic sie wielkim praktykantem,bo nie wie sie jakie sa cyferki prawidlowe - niestety to juz dawno wymyslono,
tak jak te zarzuty,ze skoro twierdze inaczej to musze znac na pamiec cyferki, o ktorych Ty nie masz pojecia,
to zjawisko ma nawet swoja nazwe ,a mianowicie TROLING
A twoje rozwiązanie z wariatorem na boschu było debilne ale już nie chciało mi się dyskutować. Najpierw napisałeś że wariator czasem nie działa poprawnie a potem proponujesz rozwiązanie które w przypadku takiej awarii powoduje zwiększenie wyprzedzenia zapłonu... Oczywiście w swoim samochodzie zrobiłem wg mojej teorii i działało wybornie.
nie kolego,debilne to byly twoje sugestie,ze katy beda za duze ,bo przy zamknietej przepustnicy sprezara nagle zacznie pompowac jak oszalala - nawet nie chcialo mi sie tego komentowac i skupilem sie na tlumaczeniu jak krowie na miedzy triku z wariatorem ,a po twoim przyznaniu sie do bledu zakonczylem dyskusje
Czy podniesienie mocowania wahacza dolnego daje możliwość ustawienia zawieszenia w fabrycznym pozytywie (około 1,5-3 stopnie) ?
4 osoby i 50kg bagazu ma byc 0.5-1 stopnia,
oczywiscie ,ze da sie ustawic po zmianie mocowania - statycznie da sie ustawic jak chcesz,kwestia tego jak sie zachowa przy ugieciach,
lekki negatyw nie powoduje zjadania opon od srodka ,wiekszy wplyw ma wtedy zbieznosc