Autor Wątek: Daewoo FSO Polonez Caro Plus ołowiano-srebrny 02 vel Zibi  (Przeczytany 41043 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Daewoo FSO Polonez Caro Plus ołowiano-srebrny 02 vel Zibi
« Odpowiedź #80 dnia: Kwiecień 23, 2017, 19:49:15 pm »

Offline bochen3

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 73
  • Płeć: Mężczyzna
    • Fiat125p
Kolejną rzeczą na ten sezon było obniżenie poloneza.
Zastosowaliśmy niższe wieszaki resora.

tak było z 1/4 zbiornika paliwa

a tak siadło po zatankowaniu pod korek


Jak dla mnie jest bardzo dobrze. Do tego na tył wpadną na dniach amortyzatory Monroe.
Zobaczymy co z przodem jeszcze. Mam jakieś niższe sprężyny na przód i pewnie niedługo wlecą.

Odp: Daewoo FSO Polonez Caro Plus ołowiano-srebrny 02 vel Zibi
« Odpowiedź #81 dnia: Kwiecień 24, 2017, 00:11:34 am »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6583
  • Płeć: Mężczyzna
Przecież teraz stoi równo.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Daewoo FSO Polonez Caro Plus ołowiano-srebrny 02 vel Zibi
« Odpowiedź #82 dnia: Kwiecień 24, 2017, 12:18:10 pm »

Offline Rocky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 230
  • Płeć: Mężczyzna
    • 126p'79,126el'96,Caro plus GTI'97
Przecież teraz stoi równo.

No niebałdzo. Jak się bliżej przyjrzeć,widać że tył jest trochę niżej względem przodu.
https://www.facebook.com/pages/Rocky-Garage/627042057348691
Zapraszam ;)
Cytuj (zaznaczone)
I to się chwali bo dla większości remont sprowadza się do szukania blach w kolorze i ich wymiany

Odp: Daewoo FSO Polonez Caro Plus ołowiano-srebrny 02 vel Zibi
« Odpowiedź #83 dnia: Kwiecień 24, 2017, 12:28:14 pm »

Offline bochen3

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 73
  • Płeć: Mężczyzna
    • Fiat125p
Mierząc od ziemi do góry błotnika
przód: 63 cm
tył: 61,5 cm
do tego jak z tyłu siądzie osoba ale ze dwie to już w ogóle będzie dupa siedziała
dlatego sprężyna skrócona o zwój albo 1,25 powinna dać radę

Odp: Daewoo FSO Polonez Caro Plus ołowiano-srebrny 02 vel Zibi
« Odpowiedź #84 dnia: Kwiecień 24, 2017, 12:29:49 pm »

Offline łapek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 236
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.6 GLI
To wiem jak mniej więcej będzie u mnie hehe. Też mam takie mocowania. Nie wiem czy deczunio nie za mało siadł.

Odp: Daewoo FSO Polonez Caro Plus ołowiano-srebrny 02 vel Zibi
« Odpowiedź #85 dnia: Kwiecień 24, 2017, 12:42:49 pm »

Offline bochen3

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 73
  • Płeć: Mężczyzna
    • Fiat125p
Trzeba wziąć pod uwagę to jak auto wyglądało przed obniżeniem. Resory przy przebiegu 47000km nie były "wytłuczone" i tył stał wysoko.

Odp: Daewoo FSO Polonez Caro Plus ołowiano-srebrny 02 vel Zibi
« Odpowiedź #86 dnia: Kwiecień 24, 2017, 14:45:07 pm »

Offline łapek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 236
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.6 GLI
Mój tez tak wysoko stoi jak na tym foto hehe. Po przebiegu 82 tys. No może jakoś to będzie.
U mnie na 16 stalówce będzie z profilem opony 40.

Odp: Daewoo FSO Polonez Caro Plus ołowiano-srebrny 02 vel Zibi
« Odpowiedź #87 dnia: Kwiecień 24, 2017, 18:13:31 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6583
  • Płeć: Mężczyzna
No niebałdzo. Jak się bliżej przyjrzeć,widać że tył jest trochę niżej względem przodu.

Prawidłowo w RWD z silnikiem z przodu.

To wiem jak mniej więcej będzie u mnie hehe. Też mam takie mocowania. Nie wiem czy deczunio nie za mało siadł.

Obniżajcie jak chcecie.
Ale teraz to seryjny amortyzator działa jeszcze przyzwoicie- wiem bo mam u siebie na oko dokładnie taką samą konfigurację. Jak pójdzie niżej to już raczej będzie gorzej pod względem trzymania drogi.

do tego jak z tyłu siądzie osoba ale ze dwie to już w ogóle będzie dupa siedziała

To daj długie pióro pomocnicze zamiast krótkiego. Nie będzie jeszcze wybijać zębów, a poprawi się też nieco stabilność bo most będzie mniej chodził na boki.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Daewoo FSO Polonez Caro Plus ołowiano-srebrny 02 vel Zibi
« Odpowiedź #88 dnia: Kwiecień 24, 2017, 20:23:25 pm »

Offline miedzian

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 637
  • Płeć: Mężczyzna
  • a.k.a jama
    • C+ '98 23E, Truck El Camino '89, Atu AE86
Prawidłowo w RWD z silnikiem z przodu.

Ja tego doświadczyłem w trakcie zimowych poślizgów ATU. Po wymianie opon z 185/70r13 na 155/70 r 13 tył poszedł w dół. Takie cuda mogłem na śliskich i bardzo śliskich nawierzchniach robić to się w głowie nie mieści (mimo przeciętnych umiejetności za kierownicą). A fakt obecności wąskiej opony pozwalał na więcej na nawierzchniach przyczepnych. Mogłem trenować cały czas niezależnie od nawierzchni. Jak trening robiłem godzine, to pełna godzina była bokiem :D Wcześniej musiałem zwalniać na odcinkach oblodzonych, albo pochylonych w dół. A tak miałem okazje doświadczyć wielokrotnie jak to jest driftować zjeżdżając z wzniesienia :D

W Caro też tego doświadczyłem po ucięciu zwoja z przodu. Wyraźnie trudniej było ruszyć z miejsca oraz w poślizgach nadsterownych auto podejrzanie mocno dążyło do zwiększenia kąta- zarzucało mocniej. Wiele razy mnie obróciło, co przed obcięciem zwoja praktycznie się nie zdarzało. Zmniejszenia zjawiska podsterowności nie odnotowałem.

Jednak mimo to jestem zwolennikiem tego żeby przód był niżej w polonezie, bo lepiej to wygląda. Jak ktoś umie to opanuje auto na obu ustawieniach zawieszenia, a jak ktoś nie umie to nie opanuje. Proste. Dużego fiata bym ustawił na odwrót czyli tył niżej: wygląda wtedy jak ponton i to jest fajne. W polonezie natomiast nie jest to fajne. Marakant miał tył niżej i panował nad autem bez problemu.

PS: Ten granatowy plus to mój. Przód mam delikatnie niżej i według mnie wygląda apetycznie. Nie znoszę opadniętego tyłu w polonezie: wygląda jak trup do wożenia kartofli albo ciągania przyczep.


Odp: Daewoo FSO Polonez Caro Plus ołowiano-srebrny 02 vel Zibi
« Odpowiedź #89 dnia: Kwiecień 24, 2017, 21:54:26 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6583
  • Płeć: Mężczyzna
, a jak ktoś nie umie to nie opanuje.

No to Winiarski nie umie :] Zajrzyj do linkowiska.

Nie po to się ustawia zawieszenie żeby było gorzej.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Daewoo FSO Polonez Caro Plus ołowiano-srebrny 02 vel Zibi
« Odpowiedź #90 dnia: Kwiecień 24, 2017, 22:03:48 pm »

Offline miedzian

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 637
  • Płeć: Mężczyzna
  • a.k.a jama
    • C+ '98 23E, Truck El Camino '89, Atu AE86
ja ustawiam po to żeby było ładne :]

Odp: Daewoo FSO Polonez Caro Plus ołowiano-srebrny 02 vel Zibi
« Odpowiedź #91 dnia: Kwiecień 26, 2017, 21:33:38 pm »

Offline AndrewS#100

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 973
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p 1.4 16V MPI
    • http://www.roverki.pl
Dużego fiata bym ustawił na odwrót czyli tył niżej

u mnie tak jest i mi sie srednio podoba
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800 2.0 16V MPI
Jawa TS 350

Odp: Daewoo FSO Polonez Caro Plus ołowiano-srebrny 02 vel Zibi
« Odpowiedź #92 dnia: Kwiecień 28, 2017, 07:22:08 am »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Tan sam problem mam-wygląda dobrze z tyłem w górze, jezdzi jak jest odwrotnie.
Dobrą rzeczą, jest montaż dodatkowych tylnych odbojników, można wtedy zostawić zwykły resor dla lepszego komfortu i prowadzenia, a pod obciązeniem nie siada za mocno. można też kawalek profila do mostu pod oryginalnym odbojem. u mnie 3cm wysoki pozwala by 15' 195 nie tarły o nadkola nawet z zle zaladowaną przyczepą/"kartoflami" w środku
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: Daewoo FSO Polonez Caro Plus ołowiano-srebrny 02 vel Zibi
« Odpowiedź #93 dnia: Kwiecień 28, 2017, 14:53:49 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6583
  • Płeć: Mężczyzna
Raczej dodatkowy odbojnik typu bałwanek. Seryjny jest słaby i potrafi pęknąć ze starości pod obciążeniem.
Polezam jednak raczej długie pióro pomocnicze. Do tego felgi 14, opony 185/65/R14, opony Uniroyal RainExpert 3 albo nowe Dębice Presto HP, przechył mniejszy, nie siada, i niezależnie od opadów deszczu, na każdym biegu poza pierwszym można w dowolnej sytuacji dać gaz podłogę i auto przyspiesza, a nie atakuje drzew.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 28, 2017, 15:52:54 pm wysłana przez banned »
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Daewoo FSO Polonez Caro Plus ołowiano-srebrny 02 vel Zibi
« Odpowiedź #94 dnia: Kwiecień 28, 2017, 15:00:11 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Do tego felgi 14, opony 185/65/R16
troche luzu zostanie miedzy felga a opona,ale przynajmniej łyżką stołową da sie w domu nalozyc opony  :d
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Daewoo FSO Polonez Caro Plus ołowiano-srebrny 02 vel Zibi
« Odpowiedź #95 dnia: Maj 01, 2017, 22:28:00 pm »

Offline bochen3

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 73
  • Płeć: Mężczyzna
    • Fiat125p
Do środka wpadły Inter Grocliny bo jazda na fabrycznych fotelach nie należała do najprzyjemniejszych.
Do tego na sztukę założone "czarne" boczki.
Fabryczne fotele, kanapy i boczki popakowane i zmagazynowane i jak będę rejestrował na żółte to się wrzuci z powrotem.




Odp: Daewoo FSO Polonez Caro Plus ołowiano-srebrny 02 vel Zibi
« Odpowiedź #96 dnia: Maj 02, 2017, 02:04:48 am »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
A dlaczego na żółtych ci ma nie przejść z Grokami ? Przecież były fabrycznie motowane w Polonezach co prawda nie w plusie ale aż tacy upierdliwych tych oszołomów w PL od żółtych nie mamy ;)
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: Daewoo FSO Polonez Caro Plus ołowiano-srebrny 02 vel Zibi
« Odpowiedź #97 dnia: Maj 02, 2017, 12:28:10 pm »

Offline Daniel#1984

  • Democratic Republic Of Boland
  • Moderator
  • Wiadomości: 4655
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kukle City
    • 1.6 Abimex 1996 LPG
Obniżony polonez plus z pomarańczowymi migaczami, na motylkach, z grokami i na żółtych tablicach? Ja pier... Nie, to by była gruba przesada, dopiero za kilka, kilkanaście lat, z tym, że w fabrycznym stanie, inaczej to będzie groteska i powód do śmiechu. Lepiej, jakby został na białych.
« Ostatnia zmiana: Maj 02, 2017, 12:30:30 pm wysłana przez daniel22 »
Z kolan wstajemy, łbem w sufit je...

Odp: Daewoo FSO Polonez Caro Plus ołowiano-srebrny 02 vel Zibi
« Odpowiedź #98 dnia: Maj 02, 2017, 14:59:21 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6583
  • Płeć: Mężczyzna
Nie zgodzę się. Wygląda dobrze, a żółte blachy? Grunt że niższe OC.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Daewoo FSO Polonez Caro Plus ołowiano-srebrny 02 vel Zibi
« Odpowiedź #99 dnia: Maj 02, 2017, 15:34:34 pm »

Offline Michał M#1985

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 292
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro Plus 1.6 GLI & Polonez Atu Plus 1.6 GLI
Obniżony polonez plus z pomarańczowymi migaczami, na motylkach, z grokami i na żółtych tablicach? Ja pier...
To są pierdoły, które można wymienić w ciągu kilku godzin na fabryczne... a za kilka lat będzie trudniej kupić ładnego Plusa niż zwykłe Caro czy nawet Borewicza.