E tam, nie ma co popadać w skrajności. Czy silnik ma 50 czy 150kkm, to też nie jest dużo, ledwo się dotarł.
Jazda "trochę bokiem" jest według mnie naturalnym owocem użytkowania auta RWD, po prostu technika pokonywania zakrętów dla świadomego kierowcy jest inna niż w FWD, gdzie mam zero kontroli nad tyłem auta i w sekwencji szybkich zakrętów wrażenie, że zaraz stanę w poprzek drogi. Nie piszę tu o żadnym pałowaniu, driftach itp., ot po prostu pokonywaniu niektórych odcinków drogi na miarę możliwości pojazdu. Jeżeli są warunki, dostosowana prędkość, pusta droga, to KONTROLOWANY poślizg jest jak najbardziej na miejscu i nie jest to żadna zabawa, a już na pewno sport, a jedynie świadome panowanie nad autem. Reasumując, osobiście jazda bokiem tylko w określonych, sprzyjających warunkach i to na zasadzie normalnej eksploatacji, skądinąd całkiem przyjemnej.
BTW, bochen3, pomarańczowych kierunków i kierownicy z dużą "kapustą" z kombi w ogóle nie widzę w Plusie, poza tym fajne auto.