Autor Wątek: Polonez Caro 1.6 GLI 1995 by Łapek  (Przeczytany 85039 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Polonez Caro 1.6 GLI 1995 by Łapek
« Odpowiedź #180 dnia: Kwiecień 17, 2017, 16:07:39 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
seryjne 13" sa mikre i nawet slabo wygladaja na takim kolosie jak PN,
no dobra, jeszcze C- bez origami ma sgrabnie podwiniete zderzaki przez co bryla nie wydaje sie taka duza ,jednak wieksze felgi i tak wygladaja lepiej,
tylko nie mozna przesadzac, powyzej 15" robi sie juz dziwnie przez co najlepiej wygladja 15" w srebrnym (albo innym jasnym) kolorze,
z oponami w odpowiednim rozmiarze da sie jeszcze w miare normalnie jezdzic, chociaz w przypadku auta do przejazdzki po dobrej drodze to i 16" bedzie zdatne do uzytku,
za to rozwalcowane nalesniki i rozne naciagi nie tylko wygladaja paskudnie, ale i za parodie wlasciwosci jezdnych robia
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez Caro 1.6 GLI 1995 by Łapek
« Odpowiedź #181 dnia: Kwiecień 17, 2017, 20:47:48 pm »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
W końcu ktoś napisał prawdę  <ok> <spoko>.  Jeździłem na  balonach naciągiętych porzyczonych od  znajomego i auto  się masakrycznie prowadziło...
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 17, 2017, 20:49:28 pm wysłana przez Macfly »
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: Polonez Caro 1.6 GLI 1995 by Łapek
« Odpowiedź #182 dnia: Kwiecień 18, 2017, 10:16:25 am »

Offline łapek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 236
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.6 GLI
Co właściciel to inne podejście w sumie. Też to staram się akceptować. Dla mnie malutkie koło z profilem 70 to tragedia. Zwykle w moich projektach są mieszane style. Nigdy nie trzymałem się jednego. Mix.
Ale profilem felga 16 calowa na niskiej oponie nie będzie jakoś dużo większa niż 13 z profilem opony 70. Ostrej gleby nie będzie. Przez tory będzie śmigał normalnie. Mały prześwit zostanie nad oponą. Tyle o ile obniży się tył poprzez krótsze wieszaki, które zakupiłem o tyle obniżę przód. Prawdopodobnie będzie to połowa setupu seryjnego. Autko kupione bo chciałem po prostu je mieć. Wyjazd raz na jakiś czas. Brak czasu na częstsze przejazdy. Ale cieszę się że stoi w garage i co i raz pochwale się i pokażę go w rodzinie. Co i raz coś nowego dokupię aby wyglądał jak najlepiej w miarę możliwości finansowej. Mam kilka rys np na zderzaku po rogach i też jest plan na nowe zderzaki. Tak samo np obudowa filtra powietrza ma odpryski i będzie piaskowana i lakierowana. Mam go z pół roku to i tak sporo sie zrobiło moim zdaniem. Za rok czy dwa będzie wyglądał jeszcze fajniej. W moim punkcie widzenia oczywiście. Nowego z niego nie zrobię bo mnie nie stać.
16 musi być w każdym bądz razie  :]

Odp: Polonez Caro 1.6 GLI 1995 by Łapek
« Odpowiedź #183 dnia: Kwiecień 18, 2017, 13:05:26 pm »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
Czy ja mówię że musi być 13 żeby była gleba na spokojnie można taki efekt na 15stkach osiągnąć i to jest w miarę opymalne koło do poldolota ;).  Zważ uwagę też na to że masz OHVkę pod maską . Na 16tkach będzie miał trochę ciężko rozpędzić ten silniczek bo fakt faktem po remoncie jest ale fabrycznie to on mocą nie grzeszy w porównaniu do masy . Co do obniżania pamiętaj o tym że poloneza buda bardzo dostaje tym po dupie osobiście znam 2 polonezy które się skrzywiły przez to że miały mega glebę więc dla mnie obniżanie auta bóg wie ile to jest kaleczenie go . Na szczęście widzę że nie masz zamiaru robić z niego pokraki nie ważne co byle było nisko i szurał czym się da . 

Jak dla mnie optymalna wysokość do poloneza gdzie spokojnie można jeździć w 4 osoby przy układzie wydechowym z Rovera .



Wiele osób napisze pewnie tera jaka koza japa ale po co kaleczyć auto żeby być zawalidrogą i żeby pląby wypadały . Powinno być sztywniej i powinnien być jakiś konfort . I na takim ułożeniu zawiasu felgi i opon na tym caro z zdjęcia tak jest . Znika nurkowanie przodu przy hamowaniu , ładnie wybiera nierówności na drodze i jest sztywniejszy i trochę niżej bez obaw że coś człowiek urwie na jakimś przejeździe ;)
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 18, 2017, 13:09:59 pm wysłana przez Macfly »
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: Polonez Caro 1.6 GLI 1995 by Łapek
« Odpowiedź #184 dnia: Kwiecień 20, 2017, 15:18:01 pm »

Offline łapek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 236
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.6 GLI
Ten przypadek jest inny gdyż większość tu zgromadzonych tymi autkami śmiga na co dzień. Są inne wymagania. Ja tylko chce się doczłapać i postawić autko do oglądania. Pewna tematyka tu akurat nie ma znaczenia. Ma tylko wyglądać aby stało. Tylko po to je kupiłem  :]
Ale nie jestem tez zwolennikiem kładzenia na glebę że aż misa szura czy opony chowają się w błotniki. Nie nie nie  <lol>

Odp: Polonez Caro 1.6 GLI 1995 by Łapek
« Odpowiedź #185 dnia: Kwiecień 24, 2017, 14:51:18 pm »

Offline łapek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 236
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.6 GLI

Odp: Polonez Caro 1.6 GLI 1995 by Łapek
« Odpowiedź #186 dnia: Lipiec 28, 2017, 14:02:43 pm »

Offline łapek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 236
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.6 GLI
Graty poskładane i autko pojechało na montaż. Nowe łożyska,podpora wału,krzyżak wału,nowa rura środkowa wydechu. Pozbywam się także kata i w jego miejsce trafia tłumik z poprzedniej opcji caro. Czyli bez katalizatora. Co tam jeszcze. Kolektor wydechowy z gsi i pozbywam się także ostatniego tłumika. W jego miejsce leci prosta rurka średnicy 5cm. Taka wizja. Na moc nie zwracam uwagi czy spadnie czy wzrośnie. Nie jest to istotne. Dolecą jeszcze jakieś drobiazgi. Np za 40 zł nabyłem skajkowe boczki z caro z 95r. Będzie  także podłokietnik ale foty jego zrobię jak już go będę miał w ręku.
I ostatnia opcja która mnie bardzo ciekawi to obniżenie lekkie tego pojazdu. Krótsze mocowania resora by Wais + ucięte po 1 zwoju seryjnych sprężyn.
Ile dajecie że to opadnie. Ze 3cm choć?








Odp: Polonez Caro 1.6 GLI 1995 by Łapek
« Odpowiedź #187 dnia: Lipiec 31, 2017, 10:29:08 am »

Offline łapek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 236
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.6 GLI
A więc tak :-)
Obniżam bo po prostu taki seryjny mi nie podchodzi. Tym bardziej jak doleci mu 16 stalowa która już leży w garage.
Ale on pewnie usiądzie tak z 3cm. Nie będzie raczej to bardzo zauważalne.
Ostatni tłumik wywalam bo podoba mi się praca wydechu jak go nie ma. Nie chodzi o żadną moc czy coś w tym stylu. Jeśli spadnie to też trudno.

Wpadł jeszcze podłokietniK :-)







Odp: Polonez Caro 1.6 GLI 1995 by Łapek
« Odpowiedź #188 dnia: Lipiec 31, 2017, 15:52:18 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6636
  • Płeć: Mężczyzna
Nie uznaję podłokietników, przeszkadzają w zaciąganiu ręcznego podczas jazdy  <lol2>
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Polonez Caro 1.6 GLI 1995 by Łapek
« Odpowiedź #189 dnia: Lipiec 31, 2017, 15:56:26 pm »

Offline łapek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 236
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.6 GLI
Ja w polonezie nie mam zamiaru podczas jazdy  :]

Odp: Polonez Caro 1.6 GLI 1995 by Łapek
« Odpowiedź #190 dnia: Lipiec 31, 2017, 21:06:32 pm »

Offline Brysiek#1957

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1047
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zostań ninja
    • Borek 87' X20SED, Atu+00'GSI, S210 e430 4Matic
Podłokietnik to podstawa bez niego nie da się jeździć...
Pozdrawiam Dominik
www.youtube.com/user/brysiekFSO
Cytat: dr. Grejfrut
.... jedynie słuszne dogmatyczne gadki zachowaj na czas zatwardzenia...

Odp: Polonez Caro 1.6 GLI 1995 by Łapek
« Odpowiedź #191 dnia: Lipiec 31, 2017, 22:06:30 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6636
  • Płeć: Mężczyzna
Jeździć się da, za to z podłokietnikiem nie da się zawracać  :P
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Polonez Caro 1.6 GLI 1995 by Łapek
« Odpowiedź #192 dnia: Sierpień 01, 2017, 00:09:01 am »

Offline Daniel#1984

  • Democratic Republic Of Boland
  • Moderator
  • Wiadomości: 4798
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kukle City
    • 1.6 Abimex 1996 LPG
Podłokietnik to podstawa bez niego nie da się jeździć...

he?
Z kolan wstajemy, łbem w sufit je...

Odp: Polonez Caro 1.6 GLI 1995 by Łapek
« Odpowiedź #193 dnia: Sierpień 01, 2017, 07:50:38 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Bryśkowi pewnie nie chodziło o jazdę do sklepu po bułki a raczej kurs Rzeszów - Szczecin...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Polonez Caro 1.6 GLI 1995 by Łapek
« Odpowiedź #194 dnia: Sierpień 01, 2017, 10:59:53 am »

Offline łapek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 236
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.6 GLI
No jak zwał tak zwał. Podłokietnik jest  :]
Kiedyś wpadną też IG ale to daleki temat. Jeśli jeszcze będą do zdobycia.

Odp: Polonez Caro 1.6 GLI 1995 by Łapek
« Odpowiedź #195 dnia: Sierpień 01, 2017, 12:25:12 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6636
  • Płeć: Mężczyzna
Jeśli tendencje cenowe się utrzymają to może się okazać że taniej będzie dać w IG w łapę komu trzeba żeby poskładali coś nowego na wzór oryginałów do Poloneza  :]
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Polonez Caro 1.6 GLI 1995 by Łapek
« Odpowiedź #196 dnia: Sierpień 01, 2017, 14:49:42 pm »

Offline łapek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 236
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.6 GLI
No to też fajna opcja. Coś zbudować nowego.

Odp: Polonez Caro 1.6 GLI 1995 by Łapek
« Odpowiedź #197 dnia: Sierpień 01, 2017, 22:34:20 pm »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
Co do foteli groko podobnych prędzej dostaniesz  recaro z omegi bardzo podobne do grokow a fabryczne podgrzewane ;) jedynie kanapę przeszyć materiałem z Opla ;)

« Ostatnia zmiana: Sierpień 01, 2017, 22:39:10 pm wysłana przez Macfly »
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: Polonez Caro 1.6 GLI 1995 by Łapek
« Odpowiedź #198 dnia: Sierpień 01, 2017, 22:40:31 pm »

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3142
  • Płeć: Mężczyzna
    • Kombi 1,8 16V
Jak już to könig'i bo na nich były robione IG.

Odp: Polonez Caro 1.6 GLI 1995 by Łapek
« Odpowiedź #199 dnia: Sierpień 01, 2017, 23:38:25 pm »

Offline Daniel#1984

  • Democratic Republic Of Boland
  • Moderator
  • Wiadomości: 4798
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kukle City
    • 1.6 Abimex 1996 LPG
Bryśkowi pewnie nie chodziło o jazdę do sklepu po bułki a raczej kurs Rzeszów - Szczecin...

Parę dni temu poszła trasa Stegna->Wrocław->Katowice, przejechałem bez podłokietnika i świat się nie zawalił :P.
Z kolan wstajemy, łbem w sufit je...