Autor Wątek: FSO Polonez Caro 1.9 GLD 91'  (Przeczytany 21825 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Odp: FSO Polonez Caro 1.9 GLD 91'
« Odpowiedź #60 dnia: Lipiec 11, 2017, 10:23:57 am »

Offline LeszekR

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 521
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1980 - 58kkm Polonez 1989 - 63kkm BoroTruck 1989 - 68kkm Polonez 1996- 69kkm
Ty normalnie "szalejesz" z tym klekotem <spoko>Pięknieje w oczach. Nie podobają mi się tylko listwy na progach, ale wiesz ze ja zboczenie na punkcie oryg mam <spoko>
Borewicz   1980
BoroTruck 1989
Akwarium  1989
Caro          1996

Odp: FSO Polonez Caro 1.9 GLD 91'
« Odpowiedź #61 dnia: Lipiec 12, 2017, 18:24:42 pm »

Offline Dawid91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2232
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari
Mnie też się te listwy nie podobają, ale progi pod nimi nie podobają mi się jeszcze bardziej  :P po zrobieniu progów plastikowe listwy raczej wylecą  <spoko>

Odp: FSO Polonez Caro 1.9 GLD 91'
« Odpowiedź #62 dnia: Lipiec 12, 2017, 18:47:02 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Polonez wyglada lepiej z kazdymi stosowanymi oslonami progow,
bez nich podloga jest nienaturalnie waska, wynika to chyba z faktu posadzenia gotowego projektu karoserii na plycie podlogowej z DFa,
ktos dal ciala przy projektowaniu progow (chciaz kto tam zrozumie Włochów, moze to i zamierzony efekt)
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: FSO Polonez Caro 1.9 GLD 91'
« Odpowiedź #63 dnia: Lipiec 12, 2017, 22:56:07 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
A może to nasze dzieło. Zawias miał być inny to i pdłoha może też. Trzeba by poszukać fotek włoskiego prototypu...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: FSO Polonez Caro 1.9 GLD 91'
« Odpowiedź #64 dnia: Lipiec 14, 2017, 13:55:29 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6584
  • Płeć: Mężczyzna
Prototyp miał już konfigurację docelową, z bebechami od 125p. więc nic nam to nie da.

Wytłoczki dla Poloneza i tak były nowe, więc mogli zrobić progi dowolnie. Widocznie zrobili najbardziej funkcjonalne, estetykę olali.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: FSO Polonez Caro 1.9 GLD 91'
« Odpowiedź #65 dnia: Lipiec 14, 2017, 22:19:58 pm »

Offline Tomekk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1303
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polskie Fiaty i inne graty
W Fiatach 131 i 132 także progi były "cofnięte" co przy ich chyba jeszcze mniejszej odporności korozyjnej od Poloneza przynosiło wiadomo jakie efekty...
Fiat 125p,'71,76, Fiat 132: '78, Fiat Fiat 131:'78, Polonez '80,1500 '86,1500 '89,Polonez 1,6 GLI '96, Fiat 126 Town '99, Audi S8 '16

Odp: FSO Polonez Caro 1.9 GLD 91'
« Odpowiedź #66 dnia: Lipiec 16, 2017, 13:35:39 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: FSO Polonez Caro 1.9 GLD 91'
« Odpowiedź #67 dnia: Lipiec 24, 2017, 18:33:28 pm »

Offline Dawid91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2232
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari
Dzięki pomocy kolegi Kleofas drzwi zostały rozebrane, do wnętrza drzwi trafiła gruba folia, z powodzeniem powinna zastąpić fabryczną którą ktoś kiedyś usunął. Tym samym intergroklinizacja wnętrza została zakończona  <spoko>


Natomiast tak prezentowały się stare boczki, zrobiłem zdjęcie jednego ale wszystkie były w podobnym stanie. Oto dlaczego nie należy usuwać folii z wnętrza drzwi:


Odp: FSO Polonez Caro 1.9 GLD 91'
« Odpowiedź #68 dnia: Lipiec 25, 2017, 23:04:33 pm »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
Bzura można wywalić ale trzeba wtedy boczek odizolowac od wody chodź by mata dekarską ;) a jak już tak groklinazacja wąskiego to raczej powinny być skaj boczki ;) jak kojarzę Wszystkie fabryczne ig w wąskich miał skaj ;) ale już się nie czepiam jak dla mnie git widziałem na barkowicach.  Zrób mu jak będzie wolny fundusz wpylki w miejscach zaprawek pędzlem i prysnij te listy co się upierdzieliły pasta czarnym szprajem  Żeby zakryło i lekko podszyj ta mała dziurkę w fotelu i będzie eleganckie auto ;)
« Ostatnia zmiana: Lipiec 25, 2017, 23:09:47 pm wysłana przez Macfly »
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: FSO Polonez Caro 1.9 GLD 91'
« Odpowiedź #69 dnia: Lipiec 26, 2017, 14:42:23 pm »

Offline Dawid91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2232
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari
Do Groclinów nawet w wąskich zawsze był materiał ;) Cóż wizualnie sporo rzeczy mogłoby być lepszych w tym aucie :P ale spokojnie... są plany ogarnąć go pod tym kątem w przyszłym roku  <spoko>

Swoją drogą, w sierpniu będzie rok jak to auto jest u mnie. Przez ten czas zrobiłem nim 12.000 km :)

Ogólnie z auta jestem zadowolony, za największą jego wadę uważam hałas w kabinie

Odp: FSO Polonez Caro 1.9 GLD 91'
« Odpowiedź #70 dnia: Listopad 13, 2017, 10:04:43 am »

Offline Dawid91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2232
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari
Dziś GLD dostał wymianę oleju :) Chodziło mi po głowie przejście na 10W40, jednak ostatecznie pozostałem przy 15W40 ( udało mi się osiągnąć stan, kiedy Polonez przestał znaczyć teren , więc nie chciałem rozszczelnienia i znów plam gdziekolwiek stoi , poza tym przeszłość tego silnika jest nieznana ) Zalałem Liqui Moly 15W40 MoS2, przed wlaniem nowego oleju poszła płukanka Liqui Moly 2640 ( ta łagodniejsza ). Wraz olejem wymiana filtrów  <spoko>

Natomiast martwi mnie kwestia zawieszenia przedniego. Robiłem rok temu i na niedawnym przeglądzie amortyzatory pokazały: lewy59% prawy 36%  ;-| mam podejrzenia, że prawa sprężyna jest od benzynowca bo auto nieco niżej siedzi. Chodzi mi po głowie wstawić mu z przodu amortyzatory od Trucka, co o tym myślicie ? Czym one w ogóle się różnią on osobowych ? ( mam teorię, że ciężki silnik je tak wykończył bo KYB to raczej dobre firma ) Gdyby ktoś miał na sprzedaż sprężyny z Caro 1.9 to chętnie kupię :)

Od sierpnia zeszłego roku GLD zrobiło u mnie 23.000km  <spoko>
« Ostatnia zmiana: Listopad 13, 2017, 10:07:41 am wysłana przez Dawid91 »

Odp: FSO Polonez Caro 1.9 GLD 91'
« Odpowiedź #71 dnia: Listopad 13, 2017, 13:09:04 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
nie ma sprezyn do do diesla i benzyny ,moze do diesla wkladali druga grupe selekcyjna i tyle , w waskim masz 13.3mm,
chcesz sztywniejsze sprezyny to zaloz 14.0mm z szerokiego,

juz w innym temacie sprawdzalem te amory od tricka,wiec poszukaj, chyba sa miedzy amorem wskim a szerokim pod wzgledem tlumienia ,ale blisko szerokiego,
na pewno nie uswiadczysz dzisiejszej produkcji, ktora to rozrozni,
nie wiem,czy nawet robia rozne do waskiego i szerokiego - moze po prostu robia co chca z jedna charakterystyka, ktorej i tak nie znamy, a ktora nie pasuje do zadnego z 3 modeli,
przeloz sobie amory lewy z prawym i sprawdz jeszcze raz - moze to nie kwestia samych amorow, tylko cos w zawiasie sie rozklekotalo
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: FSO Polonez Caro 1.9 GLD 91'
« Odpowiedź #72 dnia: Listopad 16, 2017, 17:13:35 pm »

Offline Dawid91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2232
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari
Z tego co wiem, cała współczesna produkcja to po prostu ,,polonez" i już nie rozróżniają wąski czy szeroki. Fakt faktem,  że muszę w najbliższym czasie ogarnąć przednie zawieszenie i najchętniej wyjałbym przednie sprężyny z jakiegoś diesla bo teraz ewidentnie są dwie różne  ;-|

A dziś GLD dostał taki prezent :) wyposażenie się wzbogaciło ;)

Odp: FSO Polonez Caro 1.9 GLD 91'
« Odpowiedź #73 dnia: Listopad 16, 2017, 18:17:54 pm »

Offline Bolim#1838

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 571
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 2.5 20V Turbo
A dziś GLD dostał taki prezent :) wyposażenie się wzbogaciło ;)

Czyli do IV biegu "zamyka" obrotek :D
« Ostatnia zmiana: Listopad 16, 2017, 18:28:29 pm wysłana przez Bolim#1838 »
* FSO Polonez Atu+ 97' 2.5T 20V
* FSO Polonez 1.8T 20V 3** KM
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.9 GLD
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.6 GLI

Odp: FSO Polonez Caro 1.9 GLD 91'
« Odpowiedź #74 dnia: Listopad 16, 2017, 18:37:37 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
od czego ten obrotek, od jakiegos lublina ?
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: FSO Polonez Caro 1.9 GLD 91'
« Odpowiedź #75 dnia: Listopad 16, 2017, 19:06:15 pm »

Offline Dawid91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2232
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari
Czyli do IV biegu "zamyka" obrotek :D
W MR 93 był wyskalowany do 6tyś, ten jest do 5 a silnik ztcp kręci się do 5100 więc teoretycznie można, ale praktycznie to dieslem jeździ się ekonomicznie więc zakres który jest starcza do codziennej eksploatacji  ;p

od czego ten obrotek, od jakiegos lublina ?
Wyjęty z zegarów z samochodu Honker 2.5D ;)

Odp: FSO Polonez Caro 1.9 GLD 91'
« Odpowiedź #76 dnia: Listopad 16, 2017, 21:22:02 pm »

Offline Mat

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 58
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.9 GLD
Ja mam trochę bardziej sportowy :P

Odp: FSO Polonez Caro 1.9 GLD 91'
« Odpowiedź #77 dnia: Listopad 16, 2017, 22:55:00 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
no w sumie ten zielony pasek od 2000 do 4000 to pasuje tam jak swini siodlo
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: FSO Polonez Caro 1.9 GLD 91'
« Odpowiedź #78 dnia: Listopad 16, 2017, 23:02:34 pm »

Offline Bolim#1838

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 571
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 2.5 20V Turbo
Ja mam trochę bardziej sportowy :P

Coś mi tu nie pasuje, prawie 140 przy niecałych 3.5k obr/min ?

no w sumie ten zielony pasek od 2000 do 4000 to pasuje tam jak swini siodlo

Między 2000 a 3000 byłby idealny.
« Ostatnia zmiana: Listopad 16, 2017, 23:05:35 pm wysłana przez Bolim#1838 »
* FSO Polonez Atu+ 97' 2.5T 20V
* FSO Polonez 1.8T 20V 3** KM
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.9 GLD
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.6 GLI

Odp: FSO Polonez Caro 1.9 GLD 91'
« Odpowiedź #79 dnia: Listopad 16, 2017, 23:14:17 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Między 2000 a 3000 byłby idealny.
i wizualnie i zgodnie z prawda
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.