Autor Wątek: FSO Polonez Caro 1.9 GLD 91'  (Przeczytany 21640 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

FSO Polonez Caro 1.9 GLD 91'
« dnia: Sierpień 30, 2016, 23:30:06 pm »

Offline Dawid91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2228
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari
Jak pisałem niedawno w wątku ,,co zrobiłem w/z swoim autem" - parę dni temu kupiłem Poloneza :)
Stałem się posiadaczem wąskiego Caro w wersji 1.9 GLD wyprodukowanego pod koniec 1991 roku.
Auto wypatrzyłem na olx  :P Początkowo sprzedający mówił, że auto było zarezerwowane, jednak człowiek który je zarezerwował, cytując słowa poprzedniego właściciela ,,szukał kwadratowych jaj w tym samochodzie" więc, kolejnym chętnym byłem ja :) Poloneza kupiłem z kilku powodów. Przede wszystkim, od dłuższego czasu miałem ochotę na GLD bo lubię tą wersje i dobrze mi się tym jeździ   <spoko> Poza tym, zachęcił mnie bardzo dobry stan blacharski auta, nie jest to igła, ale progi, podłużnice, podłoga jest zdrowa. Podobnie jak nadkola, czy 3/4 drzwi. Jest tylko purchel na tylnych lewych i małe ślady korozji na przednich pasażera. Od dłuższego czasu obserwowałem Caro w dieslu i oglądałem kilka, prawie za każdym razem auto było albo kompletnym trupem, albo niezłe mechanicznie ale trup pod względem blachy. Kiedy zobaczyłem tego, wiedziałem, że jest tym czego szukam. Poza tym, doszedł fakt, że to wąskie Caro ( nigdy nie miałem wąskiego Poloneza do tej pory ) oraz rocznik 1991 - pierwszy rok produkcji Caro, no i jednocześnie auto jest moim rówieśnikiem  :P Po krótkiej przejażdżce dobiliśmy targu i kupiłem GLD :) W aucie jest świeże sprzęgło Sachs, świeży pasek rozrządu, nowe świece Beru, parę nowych pierdółek. Z wad: niesamowicie słabe hamulce, luz w kierownicy, kiepskie opony, wnętrze w stanie średnim... Poloneza przyprowadzałem z Krakowa do Łodzi na dwa razy  <lol2> W Katowicach hamulce były tak zapowietrzone, że auto nie hamowało i jazda była zbyt ryzykowna. Zostawiłem go więc w Katowicach, wczoraj pojechałem tam pociągiem i dzięki pomocy kolegi, również posiadacza FSO, na miejscu udało się odpowietrzyć sam przód i zmienić zaciski przednie na sprawne, dzięki czemu Polonez dojechał do Łodzi. Dalej hamuje słabo ale w ogóle hamuje. Jeśli chodzi o plany, to auto u mnie zastąpiło Caro Plusa w boschu i jest to Polonez do jazdy na co dzień :) W najbliższym czasie muszę ogarnąć hamulce i parę innych rzeczy technicznych, potem polikwidować ogniska korozji dopóki są małe i niegroźne bo w Polonezie korozja postępuje w szybkim tempie... Póki co mam jedno jego zdjęcie wykonane jeszcze w Katowicach przy okazji naprawy hamulców.

« Ostatnia zmiana: Sierpień 30, 2016, 23:32:05 pm wysłana przez Dawid91 »

Odp: FSO Polonez Caro 1.9 GLD 91'
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 30, 2016, 23:57:03 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
na zdjeciu wyglada calkiem ladnie,
teraz bedziesz sie bujał - dosłownie - waskim Caro,
jezdzi sie czyms takim jak Borkiem, co ma swoj urok,
hamulce mozna zrobic na skuteczne, wazne jest podciś. ,a wiec serwo i vacupompa oraz zasciski,
lekkie wzmocnienie tylu na korektorze tez pomocne
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: FSO Polonez Caro 1.9 GLD 91'
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 31, 2016, 09:34:05 am »

Offline Tomekk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1303
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polskie Fiaty i inne graty
Na zdjeciu wygląda całkiem fajnie :) Jaki ma przebieg? Super sprawa że to 1991 rok, od dawna poluję na ładne wąskie Caro z tego rocznika ale większość aut jest z 92 albo same trupy (nie mówiąc o GLD). Powodzenia w doprowadzaniu do zadowalającego Cię stanu, czekam na większą fotorelację!
Fiat 125p,'71,76, Fiat 132: '78, Fiat Fiat 131:'78, Polonez '80,1500 '86,1500 '89,Polonez 1,6 GLI '96, Fiat 126 Town '99, Audi S8 '16

Odp: FSO Polonez Caro 1.9 GLD 91'
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 31, 2016, 13:01:22 pm »

Offline Dawid91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2228
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari
Przebieg 156tyś. Szyby mają daty od września do listopada 1991, auto miało pierwszą rejestracje w grudniu, więc podejrzewam, że został wyprodukowano jakoś listopad-grudzień, czyli już końcówka roku, tak więc nie ma smaczków w postaci ciemnych przednich lamp czy lusterek cromodora, które były w pierwszych Caro. Posiada natomiast jeszcze jasno szarą wykładzinę podłogi, taką jak w przejściówkach. W Późniejszych Caro które widziałem była już ciemno szara. Zauważyłem też, że w przednich drzwiach są cienkie przelotki takie jak w MR 93 z tyłu, w tylnych drzwiach natomiast przelotek nie ma w ogóle. Wie ktoś kiedy to zmienili ? W Caro z lat 92-93 też tak jest ? Poza tym, Polonez posiada z tyłu pasy, które w 1991 były jeszcze za dopłatą. W środku tapicerka w szarą jodełkę, dość zmęczona. Przykryta fajnymi klimatycznymi szarymi pokrowcami z misia.
Obszerniejsza fotorelacja:

Polonez dostał wczoraj Kenwooda KDC W3044, który jeździ już w którymś moim Polonezie :) Nie działają tylko stacje radiowe bo brak anteny, ale sprzątając go znalazłem, chyba nową - montowaną na podszybie, która mam nadzieję wleci w niedługim czasie

Poza tym, jest to diesel w rzadko spotykanej wersji na osprzęcie Lucasa a nie Boscha. Z tyłu silnika jest dodatkowy pasek napędu pompy podciśnienia. Przy okazji mam dwa pytanie odnośnie osprzętu. Na vacupompie jest drugi niczym nie zaślepiony króciec, tak ma być ? czy coś tam miało gdzieś iść. Jedne wąż idzie do serwa hamulców, w serwie nie widzę miejsca na drugi wąż, nie widzę też niczego gdzie można by go podłączyć... Poza tym jest też drugi element, gdzie brakuje jednej zaślepki. Co to za element i co tam ma być  :P ?
element
 
Vacupompa i ,,wolny" króciec

Dwa najbardziej skorodowane miejsca w aucie

Odp: FSO Polonez Caro 1.9 GLD 91'
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 31, 2016, 13:08:19 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
skoro vacupompa jednym kroccem zasysya ,to drugim musi dmuchac ;>
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: FSO Polonez Caro 1.9 GLD 91'
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 16, 2016, 15:28:03 pm »

Offline Sobek24

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 298
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.6 Gli
Ja w tym aucie znajdę więcej ognisk korozji  :)
Bo prawdziwy facet musi mieć WAŁ, a nie jakieś tam PRZEGUBY! :)
Polonez Caro+
http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polonez-Caro/99597

Odp: FSO Polonez Caro 1.9 GLD 91'
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 17, 2016, 08:42:43 am »

Offline Dawid91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2228
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari
Oj tam  :P może znajdzie się jeszcze parę małych purchelków, ale to i tak najzdrowszy mój Polonez do tej pory :)

Odp: FSO Polonez Caro 1.9 GLD 91'
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 24, 2016, 17:52:16 pm »

Offline Dawid91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2228
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari
Od zakupu sporo zostało poczynione przy aucie od strony technicznej. Zdecydowanie najsłabszą stroną były hamulce więc Polonez dostał:

- 4x regeneracje zacisków hamulcowych ( nowe tłoczki, uszczelki, wszystko wyczyszczone, przesmarowane ) z czego na tył szukałem używanych z nieupoukręcanymi odpowietrznikami.
- 4x Tarcze Mikoda GT
- 4x klocki Ferodo Premier
- Nowe wszystkie elastyczne przewody hamulcowe ( stare wydawały się ok, ale okazało się, że były niedrożne )
- Nową pompę hamulcową
- Nowe serwo
- Nowy płyn hamulcowy DOT 4
- przywrócony do używalności został hamulec ręczny

Poza tym:
- Nowy olej ( Elf 15W40 Turbo Diesel ) + filtr Sędziszów
- Nowy filtr powietrza ( Sędziszów )
- Wymiana olejów przekładniowych w skrzyni i w moście ( Liqui Moly 85W90 ) Po wymianie skrzynia pracuje odczuwalnie lżej, natomiast most odrobinę ciszej ( z mostu zlane zostało błoto... )
- Nowe łożyska półosi
- Nowy kompletny rozrząd ( Ina + pompa DOLZ )
- Nowy płyn chłodniczy Borygo eko
- Zmieniona została także uszczelka miski olejowej ponieważ stara ciekła
Cały serwis wykonany przez kolegę Sobek24  <spoko>
Ze zmian zewnętrznych Polonez dostał kołpaki adekwatne do rocznika :) Uprzedzam pytania, na zdjęciu jest poprostu mokry bo tuż po myciu, nie ma takich plam na lakierze  :P

Dzisiaj też przeszedł przegląd z wynikiem pozytywnym. Diagnosta był zaskoczony tak sprawnymi hamulcami  :d Za to do wymiany kwalifikują się przednie amortyzatory
« Ostatnia zmiana: Październik 24, 2016, 18:41:26 pm wysłana przez Dawid91 »

Odp: FSO Polonez Caro 1.9 GLD 91'
« Odpowiedź #8 dnia: Październik 24, 2016, 20:54:27 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
dales ciala z hamulcami,
Ferodo premier wymagaja rozgrzania, by skutecznie hamowac - dwa pierwsze hamowania sa slabe i sie mozna naciac,gdy sie o tym zapomni,
sa tez twarde,
za to nacinane Mikody nie sa twarde,
taki zestaw mialem okazje obserwowac w tescie dlugodystansowym  - kolega mial w Yugo ,tylko ze w  wersji Lucas,
nie pamietam,czy to bylo 10kkm czy 20kkm ,ale po klockach nie widac bylo zuzycia ,a tarcze byly zjechane do polowy ,co ladnie widac dzieki nacieciom,
zostalo drugie tyle do wymiany tarcz, a klocki pewnie moglby jeszcze zostac na nastepne :lol:
polaczenie tych dwoch produktow to zdecydowanie zly pomysl
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: FSO Polonez Caro 1.9 GLD 91'
« Odpowiedź #9 dnia: Październik 24, 2016, 22:01:47 pm »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
dales ciala z hamulcami,
Ferodo premier wymagaja rozgrzania, by skutecznie hamowac - dwa pierwsze hamowania sa slabe i sie mozna naciac,gdy sie o tym zapomni,
sa tez twarde,
za to nacinane Mikody nie sa twarde,
taki zestaw mialem okazje obserwowac w tescie dlugodystansowym  - kolega mial w Yugo ,tylko ze w  wersji Lucas,
nie pamietam,czy to bylo 10kkm czy 20kkm ,ale po klockach nie widac bylo zuzycia ,a tarcze byly zjechane do polowy ,co ladnie widac dzieki nacieciom,
zostalo drugie tyle do wymiany tarcz, a klocki pewnie moglby jeszcze zostac na nastepne :lol:
polaczenie tych dwoch produktow to zdecydowanie zly pomysl


Pierdzielisz. Ma ten sam zestaw w X3, klocki kleją do tarczy jak należy. przejechane 20 tys. km. Tarcza i kocki normalnie się zużywają.
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Odp: FSO Polonez Caro 1.9 GLD 91'
« Odpowiedź #10 dnia: Październik 24, 2016, 22:49:57 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Pierdzielisz. Ma ten sam zestaw w X3, klocki kleją do tarczy jak należy. przejechane 20 tys. km. Tarcza i kocki normalnie się zużywają.
jest tez mozliwosc,ze klamiesz, bo masz to gdzies i tak sobie napisales o jakims X3 - hgw o co chodzi, jezeli o bardzo malym wacku, to tarcze sa wentylowane,a wiec odlewane z innego materialu (bo sa odlewane)

ja pierdziele o analogicznym zestawie, w Yugo mialy byc Bendixy, ale po kupieniu okazalo sie,ze sa Lucasy, wiec kumpel odsprzedal mi te tarcze do Bendixa taniej o koszty przesylki,
czyli podaje informacje z pierwszej reki i pewnego zrodla,
dodatkowo w tym samym czasie ludzie na forum romantycznej Alfy tez pisali o tym samym problemie,
moze si myle i po tych kilku latach ferodo zmienili swoj produkt Premier ,zamiast wprowadzic inny,
bo na pewno dotarla do nich wiadomosc od wielu uzytkownikow, ze ich klocki rżną tarcze,

jest jeszcze jedno wytlumaczenie,skoro twoje klocki "kleja" bez rozgrzania i nie scieraja tarczy,to moze kupiles po prostu podróbę - nie Ferodo Premier, tylko np. Szydlo Premier czy cos w tym stylu
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: FSO Polonez Caro 1.9 GLD 91'
« Odpowiedź #11 dnia: Październik 25, 2016, 09:37:52 am »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
ja pierdziele o analogicznym zestawie


Jak w kazdym temacie na forum. Pozdrowienia dla wszech wiedzacego KGB.
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Odp: FSO Polonez Caro 1.9 GLD 91'
« Odpowiedź #12 dnia: Październik 25, 2016, 10:22:58 am »

Offline Tomekk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1303
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polskie Fiaty i inne graty
KGB - nie ma lepszej rozrywki jak poczytać Twoje teorie przy porannej kawie  <ok> <rotfl2>
Fiat 125p,'71,76, Fiat 132: '78, Fiat Fiat 131:'78, Polonez '80,1500 '86,1500 '89,Polonez 1,6 GLI '96, Fiat 126 Town '99, Audi S8 '16

Odp: FSO Polonez Caro 1.9 GLD 91'
« Odpowiedź #13 dnia: Październik 25, 2016, 14:05:54 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
juz dawno zaczalem sie zastanawiac, czy w ogole warto dzielic sie swoja wiedza, skoro nic z tego nie mam - a jezeli nie pasuje komus do jego teorii to mam jedynie nieprzyjemnosci,
tutaj jest to dobitnie pokazane, bo pisze o doswiadczeniach na wlasnej skorze z kompletem do Poloneza (Yugo przypadkiem posiada identyczne hamulce przednie jak PN ,zarowno wczesniej Bendix ,jak u pozniejsze Lucas),
ale ignoranci, ktorzy nawet nie widzieli takiego zestawu w akcji wiedza lepiej,

w sumie nie ma problemu, kupujcie sobie klocki, ktore wam zerżną tarcze i badzcie z tego zadowoleni,
bo najwazniejsze jest samozadowolenie - mozecie je sobie powtykac w rozne otwory, bo to najwyrazniej zwiekszy wasze doznania,

prawda jest jednak brutalna, w dzisiejszych czasach jest traktowana jako agresywny atak, a to na pewno nie sluzy samozadowoleniu ;]
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: FSO Polonez Caro 1.9 GLD 91'
« Odpowiedź #14 dnia: Październik 25, 2016, 14:25:32 pm »

Offline Tomekk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1303
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polskie Fiaty i inne graty
juz dawno zaczalem sie zastanawiac, czy w ogole warto dzielic sie swoja wiedza, skoro nic z tego nie mam - a jezeli nie pasuje komus do jego teorii to mam jedynie nieprzyjemnosci,
tutaj jest to dobitnie pokazane, bo pisze o doswiadczeniach na wlasnej skorze z kompletem do Poloneza (Yugo przypadkiem posiada identyczne hamulce przednie jak PN ,zarowno wczesniej Bendix ,jak u pozniejsze Lucas),
ale ignoranci, ktorzy nawet nie widzieli takiego zestawu w akcji wiedza lepiej,

w sumie nie ma problemu, kupujcie sobie klocki, ktore wam zerżną tarcze i badzcie z tego zadowoleni,
bo najwazniejsze jest samozadowolenie - mozecie je sobie powtykac w rozne otwory, bo to najwyrazniej zwiekszy wasze doznania,

prawda jest jednak brutalna, w dzisiejszych czasach jest traktowana jako agresywny atak, a to na pewno nie sluzy samozadowoleniu ;]

Ja w dalszym ciągu czekam kiedy pokażesz swoje auto na którym przecież zęby zjadłeś i wiesz wszystko:)
Fiat 125p,'71,76, Fiat 132: '78, Fiat Fiat 131:'78, Polonez '80,1500 '86,1500 '89,Polonez 1,6 GLI '96, Fiat 126 Town '99, Audi S8 '16

Odp: FSO Polonez Caro 1.9 GLD 91'
« Odpowiedź #15 dnia: Październik 25, 2016, 14:46:42 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Ja w dalszym ciągu czekam kiedy pokażesz swoje auto na którym przecież zęby zjadłeś i wiesz wszystko:)
skad przekonanie, ze mam wiedziec wszystko ? nigdy czegos takiego nie twierdzilem,
druga sprawa, to co ma do tego moje auto ?
nie zakladalem w nim gazu, ale nie znam nikogo,kto zalozy gaz w PN lepiej ode mnie,
nie mam w nim doladowanego silnika, ale potrafie uturbic OHVke - zapytaj zainteresowanych,
nie mialem w nim awarii elektryki, ale wiem co mozna zepsuc wkladajac w nia łapy :]
mam w nim z tylu tarcze Mikoda GT ,ale z klockami Tomex ;> a nie Premier i dlatego jeszcze widac frezowania,
stoi rozebrany na podworku, pod plachta, na deszczu, co nie oznacza, ze nie wiem jak wyglada idealny PN trzymany w suchym garazu

zgadza sie,ze zjadlem zeby na swoim Polonezie, bo faktycznie musze zapisac sie do dentysty,
a w tym miesiacu minelo 15lat od momentu kupienia,
ale moje doswiadczenie nie jest oparte na nim jednym
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: FSO Polonez Caro 1.9 GLD 91'
« Odpowiedź #16 dnia: Listopad 04, 2016, 16:54:54 pm »

Offline Dawid91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2228
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari
Polonez wzbogacił swoje wyposażenie o elektryczne szyby :) Oczywiście fabryczny zestaw :) Jednak zmodyfikowana została wiązka, znajomy kolega - elektryk zrobił instalację na przekaźnikach, schowanych za schowkiem, dzięki czemu chodzą nieco szybciej w porównaniu do seryjnej wiązki. Cała reszta oryginalna :)

Ponadto dzięki pomocy kolegi znanego na tym forum jako Kleofas zamontowana została antena, nie obyło się bez pewnych przeróbek bo antena co prawda ,,z epoki" ale raczej nie był przewidziana stricte do Poloneza, ale uważam, że pasuje, a co najważniejsze jest mocna

Zima zbliża się do nas z każdym dniem, na przedniej osi legendarne opony Dębica D124 zastąpiły nowe Dębice Frigo S-30 165/80R13

Na tylnej osi już takie opony są, z tym, że dość stare, mam nadzieję, że mimo wieku dadzą radę, jeśli nie to w czasie zimy się je zmieni ;)

Odp: FSO Polonez Caro 1.9 GLD 91'
« Odpowiedź #17 dnia: Listopad 04, 2016, 17:28:59 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
niesmiertelny model, widze,ze nowe wypusty to sie nawet zielonych kropek dorobily,
jezeli te stare nie byly przechowywane na dachu stodoly, czyli nie sa sparciale,to nawet wyprodukowane w ubieglym wieku jeszcze dadza rade,
tylko prezydenta na narty nie woź, bo moga pęknąć ;>
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: FSO Polonez Caro 1.9 GLD 91'
« Odpowiedź #18 dnia: Listopad 04, 2016, 17:58:33 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6571
  • Płeć: Mężczyzna
Bardzo fajny kolor tego samochodu, nikt już dzisiaj takich nie oferuje niestety.

Co do opon, to mieszanka z której zrobione są S-30 zadziwiająco długo zachowuje elastyczność, to samo z oponami Kormorana.
Raz mi coś przy 140 w czteroletnich zaczęło się tłuc, więc zwolniłem do 110 i był spokój. 150 km dalej na postoju okazało się że to druty powychodziły. Dwie sztuki były wadliwe, bo pozostałych dwóch to nawet na rajdzie dwa lata później nie udało mi się rozwalić.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: FSO Polonez Caro 1.9 GLD 91'
« Odpowiedź #19 dnia: Listopad 04, 2016, 18:34:15 pm »

Offline Dawid91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2228
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari
Nie zauważyłem na oponach pęknięć czy śladów które powinny mnie zaniepokoić :) A ,,na zapas" wymieniać ich nie zamierzam :) Zima pokaże czy nadają się czy nie ;)

Kolor też mi się podoba, jest nieco wyblaknięty, powinienem go wypolerować, jednak nie chcę się z tym za mocno spieszyć bo ma w paru miejscach zaprawki, robione pod kolor lakieru po wypłowieniu niż pod stan koloru z fabryki. Po zimie trzeba będzie poprawić go pod kątem blacharsko lakierniczym w paru miejscach, dopóki są zaczątki rdzy a nie dziury, to wtedy coś się pomyśli :)