Ja?
Ja wiem.
Sprężyny z Trucka, opisane pod spodem
Pierwsza od lewej = pierwsza od prawej na zdjęciu powyżej, obok po cięciu, położeniu końcówek, wszystkie po malowaniu. Wysokość w cm.
Tak wygląda polonez na pierwszej od lewej (nie wiem jaki motor, kupiłem od
radnusa.
Tak wygląda OHV na środkowej sprężynie:
/średnica kół jak w serii/
Potwierdzając opinię T4foba, amortyzator z T4 jest do bani. Przód nerwowy. Podskakuje i trzęsie, nie trzeba rajdu by poczuć efekt piłeczki do pingponga. Jedyne, co mnie cieszy przy tym ustawieniu to brak nurkowania przy hamowaniu, ale to nie zasługa (jedynie) amortyzatorów przednich.
A na pytanie Tomkka:
Zamów nowe u śnieżka 8 zwojów. Wyjdzie taniej niż używki z trucka, pochylanie końcówki i malowanie.
Po położeniu końcówki na etapie produkcji, będzie z 1,5cm niżej w stanie spoczynku niż w przerabianej.
Opcjonalnie, dodawaj gazu na wierzchołku progu zwalniającego
.