Autor Wątek: Plus połowiczne ogrzewanie  (Przeczytany 3389 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Chińczyk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 187
  • Płeć: Mężczyzna
    • Daewoo-FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSi 1999
Odp: Plus połowiczne ogrzewanie
« Odpowiedź #100 dnia: Luty 28, 2018, 11:25:04 am »
Ha ! Może to dlatego mam ciągle w swoim Plusie zimno ?! U mnie jest sekwencja i faktycznie idzie jakiś trójniczek. Czy można poprawić w takim razie to ogrzewanie poza w/w rzeczami czy skoro mam LPG to jestem skazany na ew. zimno ?
Cytat: Zoltan#1930
czyli w domyśle, że jesteśmy debilami, co ewentualnie powiedzą gdzie młotkiem przywalić, a ci z forum prawnego wiedzą co i jak "z firmo" a kanapki smarują gównem?

Offline Grizli

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1728
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez
Odp: Plus połowiczne ogrzewanie
« Odpowiedź #101 dnia: Luty 28, 2018, 11:48:41 am »
Ja miałem wpięty parownik w ogrzewanie przepustnicy w gsi.

Offline statystyczny_polak

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 96
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Kombi 1.6MPi
Odp: Plus połowiczne ogrzewanie
« Odpowiedź #102 dnia: Luty 28, 2018, 12:40:35 pm »
Ha ! Może to dlatego mam ciągle w swoim Plusie zimno ?! U mnie jest sekwencja i faktycznie idzie jakiś trójniczek. Czy można poprawić w takim razie to ogrzewanie poza w/w rzeczami czy skoro mam LPG to jestem skazany na ew. zimno ?
W moim Kombi też jest LPG i ogrzewanie działa doskonale.

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 11229
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Odp: Plus połowiczne ogrzewanie
« Odpowiedź #103 dnia: Luty 28, 2018, 14:55:50 pm »
to szału z tym ogrzewaniem nie ma. w imprezie i w e34, po dobrym rozgrzaniu, termometr w środkowych kratkach pokazywał 70 kilka stopni. w201 nie mierzyłem, ale ręki przy nawiewie nie dało się utrzymać dłużej niż ok 10 sekund.
nie no zajebiscie, w takim to mozesz puscic calosc na nogi i wybrac opcje jajka na miekko lub jajka na twardo,
ja jednak w ramach ochrony zdrowia pozostane przy ogrzewaniu w PN na bezpiecznej opcji do 55*C

od temperatury wazniejsza jest cyrkulacja powietrza, bo w PN szyba jest czysta nawet w duze mrozy i gdy na wskazniku jest 70*C,
np. w takiej Alfie156 ostatnio jechalem przy -15*C ,a to wlsokie auto i mrozow nie lubi, wiec nie nagrzala sie powyzej 70*C (chyba,taka sama druga kreska jak w PN, ale to moze byc wyzsza temp.)
cieple powietrze lecialo,ale 1/3 powierzchni szyby od gory byla zaparowana,
w aucie 4 osoby i cieplo, zdjalem kurtke, luzowalem troche temp. pokretlem - załóżmy, ze nagrzana do 90*C dalaby z kratki wyzsza temp. powietrza i cala szyba bylalby czysta, tylko jak wtedy siedziec ? w podkoszulku przy -15 na zewnatrz ;>


U mnie jest sekwencja i faktycznie idzie jakiś trójniczek.
do mocy GSI wystarczy,gdy parownik IVgen ogrzejesz srednica wezy wychodzacych z ogrzewania przepustnicy,
tylko krocce na parowniku trzeba przerobic na mniejsza srednice
« Ostatnia zmiana: Luty 28, 2018, 15:01:41 pm wysłana przez KGB »
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Offline mareks#1181

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 634
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GSI
Odp: Plus połowiczne ogrzewanie
« Odpowiedź #104 dnia: Luty 28, 2018, 18:33:07 pm »
Kurde muszę zobaczyć jak mam w swoim GSI , może gaziarze coś skombinowali i założyli parownik pod prąd do nagrzewnicy czyli na wejściu a nie na wyjściu i w ty problem z ogrzewaniem, chociaż dziś jak przełączyłem na kratki to całkiem ładne ciepełko leciało, ale wskazówka była na 90 stopniach.

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3358
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.6 GSI '01
Odp: Plus połowiczne ogrzewanie
« Odpowiedź #105 dnia: Luty 28, 2018, 20:25:16 pm »
Ja ma podłączony parownik w GSI bardzo prosto, mianowicie, do rury powrotnej z nagrzewnicy i podgrzewania przepustnicy.Musiałem uciąć kawałeczek na końcu, bo ona schodzi do samej pompy wodnej i ciężko się wpiąć z wężem.Powrót z parownika do pompy, gdzie wchodziła ta rurka.Proste.Minimum przeróbek.Nie stwierdziłem wolniejszego nagrzewania, niż przedtem, a słabe ogrzewanie, to wynik niedostatecznego dogrzania silnika, bo mi się nie chciało tego termostatu na 88* zakładać.Gdyby takie mrozy miały potrwać jeszcze ze 2 tygodnie, to bym się pobawił.