Czy są jakieś mocniejsze amory przednie do Poloneza, np Truck ? ( różniły się w ogóle przednie truckowskie czymś od zwykłych ? )
amory Trucka maja inne numery, wiec generalnie sa 3 rodzaje amorow przednich do PN :
1. do wąskiego - o najmniejszej sile tlumienia
2. do trucka (tez jest waski)
3. do szerokiego
ale z pamieci nie powiem czy truck ma wieksza sile tlumienia czy szeroki,
chociaz to i tak nie jest wazne , bo pytasz o wytrzymalsze ,a nie o parametry uzytkowe,
a wytrzymalsze sa te, ktore beda lepiej wykonane ; moze te KYB sa kiepskie, a moze znowu cos przedobrzyles w zawieszeniu i sie wysraly,
ten twoj GLD to waski czy szeroki ?
Konwersja GSi na gaźnik to byłby karkołomny temat.
karkołomny
1. «grożący śmiercią lub kalectwem»
2. «bardzo śmiały i niosący ryzyko niepowodzenia»
ja wiem, ze przy przerobkach w aucie trzeba ruszyć głową, ale nie bierz tego tak doslownie, bo to tylko metafora - fizycznie nie musisz wpychac łba do komory silnika
ja bym powiedzial raczej, ze konwersja GSI na gaźnik to trywialny temat,
no ale co kto lubi