Autor Wątek: OLOnez EVO IX 1.5 SLE '90 - EKSPORTOW  (Przeczytany 6456 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline OLO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 901
OLOnez EVO IX 1.5 SLE '90 - EKSPORTOW
« dnia: Styczeń 24, 2017, 16:37:34 pm »
Naprawdę nie planowałem kolejnego samochodu. A w szczególności poloneza. Przypadek można powiedzieć. Splot przypadków.
Najpierw na FB zobaczyłem zdjęcie przejściówki Leny. No cudna! Właściwie cudny. Bo to plus przerobiony na przejściówkę. Szeroki zawias dodaje mu jeszcze zadziorności. Bo o ile szerokie caro wygląda zwyczajnie to szeroka przejściówka ma +10 do wyglądu na starcie. Coś jak Polonez Burzy. Również lubię na niego patrzeć. (na Poloneza nie na Burzę)

W TV przewinął się „Piłkarski poker”. Z kultowymi scenami nowych czterookich poldków mknących na giełdę.
I jeszcze jedna scena z „Piłkarskiego pokera”.  Lubaszenko i Englert gadający w akwarium. A właściwie Englert, bo Lubaszenko więcej testował poloneza niż gadał.
https://youtu.be/EsZMfz9_2Rk?t=33s

Englert: „Chcesz posłuchać jak pracuje?”
OHV: „ghyghyghy”
Englert: „Muzyka co? Pięć biegów, 180 na liczniku. Możesz mieć taki sam.”

Mogę!
I Grom miał na imię Olek.
I zawsze chciałem zostać tym, no… inżynierem (górnikiem)!

Dobra. Starczy.
W necie pojawiło się ogłoszenia „polonez-mr89-przejsciowka-obrso-kjs-bambino”. Gruby nagłówek! Przedmiotem był Poldek przejściówka z 1990 w kolorze wiśniowym L46. Pierwsze zdjęcie na zachętę z 2014 roku spod Stadionu. Ładny, błyszczący, zgłębiony, na polerowanym BBSie (cyt.: „bez takiej felgi pod stadionem jesteś nikim”). Reszta zdjęć przedstawiała obiekt w rzeczywistości – goła buda na kołach i stos części w garażu. Puzzle. Według opisu praktycznie kompletne. Z deklarowanych braków - silnik, skrzynia i przednia szyba. Buda wygląda zdrowo, cena zachęcająca. Wygrzebałem z czeluści Internetu kilka fotek tego samochodu w latach świetności. Kiedyś wyglądał nieźle.  Żona i tak stwierdziła że woli Borewicze i że przejściówka ma paskudny tył. No ciężko się nie zgodzić. Ma.




 


Aż nie do wiary że to ten sam egzemplarz.

Przez moje ręce przeszło już łącznie dziesięć Carówek w różnych wariacjach, ale żadnego czterookiego jeszcze nigdy nie miałem. Od dziecka mi się taki przód podobał (musze odnaleźć rysunki z dzieciństwa). Podjąłem decyzję. Zadzwoniłem, umówiłem się na oględziny.

Pojechałem „kawałek za Otwock”. BTW Otwock był dopiero w połowie drogi. Przy dobrej pogodzie mógłbym pewnie zobaczyć dymy Kozienic. Znalazłem właściwy adres.  Na miejscu obiekt zgodny z opisem i zdjęciami. Łażę dookoła zwłok i oglądam. Rzeczywiście ogołocona buda na sflaczałych kołach. Na miejscu zostały tylko błotniki, wiązka, deska, nagrzewnica. Gość miał koncepcję, że „wypiaskuje i pomaluje budę, wstawi klatkę, zrobi SWAP-a i…” I właściwie nie wiem, jaki miał być ostateczny efekt prac. Ale jak większość ambitnych projektów umarł sporo przed punktem „bliżej niż dalej”. Chłopak rzeczywiście chciał go rozbroić dokumentnie, bo rozkręcał na drobne wszystko co mu w ręce wpadło.  Zawias jest typową glebą. Truck -4zw i trzypiórowe sklepane resory. Już bez silnika stoi nisko. Zobaczymy jak będzie :/

Łażę i myślę sobie, na co mi kolejny czasoumilacz. Złożyć go z powrotem to będzie trochę biegania. Ale skubaniec jest naprawę zdrowy (jak na swój wiek ;) ). Podłoga szczelna (woda stoi na całej podłodze - nie wyciekła), progi jak dzwon. Chyba nie miał za dużo przejechanie – ocynki trzymają złoty kolor, nie są zardzewiałe. Wnętrze w niezłym stanie – proste czarne skajowe boczki, jasno szara podłoga, szare niezłachanie fotele. Na pierwszy rzut oka wszystkie elementy układanki są. Dobra. Biorę. Tejk maj many!

Przy pisaniu papierów miła niespodzianka. Pełna dokumentacja od pierwszego właściciela włącznie. Pan Janusz z Brwinowa kupił furę w eksporcie wewnętrznym. Dostałem oczywiście te niesamowite dokumenty świadczące o historii egzemplarza. Bomba!  Tak więc jest to udokumentowany EKSPORTOW i mogę go tak bezkarnie nazywać! :D Skany wkrótce

 Z ciągłości umów wiem, że jestem szóstym właścicielem (a pomijając pośredników właściwie czwartym użytkującym). Przebieg licznikowy 59tysięcy, powtarzające się na wcześniejszych umowach 54, 53kkm. Wyrwany pancerz linki prędkościomierza, ale plomba na nakrętce jest cały czas. Zweryfikuję przebieg po spotkaniu z pierwszym właścicielem. OC jeszcze ważne.

Teraz zapakowanie tego całego majdanu. Na szybko przykręcam drzwi chociaż na jedną śrubę, przywiązuję sznurkiem od snopowiązałki do słupków. Do środka pakuję masę części w kartonach, szyby, siedzenia, zderzaki. Niesamowite jaka jest objętość części niezamontowanych. Nadwozie owijam na ile mogę folią stretch. Modle się żeby nic ze środka nie wywiało i żeby nie padał deszcz. Umawiam szczegółowo lawetę i dogaduję miejsce gdzie można bezpiecznie zrzucić taką kupę luźnych części. Pod dom nie mogłem tego na razie zawieźć z uwagi na kombiaka i dupowozy na podjeździe i cały garaż zastawiony meblami.

Pold nie chciał za bardzo opuścić miejsca postoju. Heble trzymały, wał wbijał się w ziemię. Było jak się dowiedziałem trochę walki i zrytego podjazdu. Zgodziliśmy się z Łukaszem że sprzedający zazwyczaj pomaga żeby samochód go opuścił, a tu jakoś nie było widać takiej chęci. Pomimo posiadania traktora.

Wieczorem poldek został dostarczony na teren znajomego warsztatu-przechowalni. Na miejscu musiałem ściągać go samochodem, bo tylne heble stały na dębowo. Przykrycie plandeką i do domu.

Statystycznie mam szczęście do buraczkowego L46. To już czwarte EVO w tym kolorze.



//
Edycja linka bezpośrednio do 33sek YT
« Ostatnia zmiana: Styczeń 24, 2017, 19:06:38 pm wysłana przez jimo#1921 »
Były:
PNC 1.6 GLE 95
PNC 1.6 DOHC 91
PNC 1.5 GLE 93 EVO 1
PNC 1.5 GLE 94 EVO 2
PNC 1.6 GLI 95 EVO 3
PNC 1.5 GLE 94 EVO 4
PNC 1.4 GLI 96 EVO 5
PNC 1.9 D 96 EVO 6
PNC 1.6 GSI 99 EVO 7

Karetka 1.6 GLI 97 EVO 8
PN 1.5 SLE 90 EVO 9

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1154
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
Odp: OLOnez EVO IX 1.5 SLE '90 - EKSPORTOW
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 24, 2017, 19:57:53 pm »
widziałem go na olxie, wygladało to strasznie ale fajnie że chcesz to ratować - prawdziwych przejściówek coraz mniej, obyś jak poprzedni właściciel nie poległ przy pracach :)
"jest ryzyko , jest zabawa"

Offline OLO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 901
Odp: OLOnez EVO IX 1.5 SLE '90 - EKSPORTOW
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 24, 2017, 20:17:09 pm »
Przejściówki powstawały stosunkowo krótko i w kiepskim dla FSO okresie. Ilościowo oceniam jest ich mniej niz borków.
Tam nie ma co ratować - złożyć z powrotem i jeździć.
Przyznam że bardziej mnie kręci tworzenie nowego samochodu niż użytkowanie już zrobionego. Nie mówię o robieniu remontów, tylko podrasowaniu fajnej bazy.

Kurcze. Nie mogę dopisać kolejnego wiersza w podpis :/ Kto tu moderuje?
« Ostatnia zmiana: Styczeń 24, 2017, 20:19:31 pm wysłana przez OLO »
Były:
PNC 1.6 GLE 95
PNC 1.6 DOHC 91
PNC 1.5 GLE 93 EVO 1
PNC 1.5 GLE 94 EVO 2
PNC 1.6 GLI 95 EVO 3
PNC 1.5 GLE 94 EVO 4
PNC 1.4 GLI 96 EVO 5
PNC 1.9 D 96 EVO 6
PNC 1.6 GSI 99 EVO 7

Karetka 1.6 GLI 97 EVO 8
PN 1.5 SLE 90 EVO 9

Offline michau124

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 20
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: OLOnez EVO IX 1.5 SLE '90 - EKSPORTOW
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 24, 2017, 21:02:05 pm »
Ładny Polonez Olo, wrzuć jakieś fotki po złożeniu i co tam zamierzasz z nim robić :P


Początkowo cieszyłem się że MR89 poszło w Twoje, ''dobre ręce'' ale te docinki w poście naprawdę nie potrzebne tym bardziej że na żywo Ci wszystko pasowało i nie marudziłeś :P

Święty-Ty powinieneś kojarzyć Przejściówkę z Karolewa 2014, stałem nią obok Ciebie. :) Na fb na Polonez Łódź (czy jakoś tak) są nawet fotki. ;)

Co do ciągnika, owszem, jest, stoi i to tyle, od paru lat sobie stoi. :) Zresztą nie jest mój. Nie było pomocy z mojej strony?
Ojjjj...O nie ładnie...a kto się kładł pod lawetę bo wał spadł i się zaklinował o podłogę lawety? No przecież że nie laweciarz. :D
Dym z Kozienic...hmmm...no niech pomyślę ... choćby nie wiem jak wiało i pizgało nie uświadczysz go czy to narządem słuchu, wzroku czy też węchu.
Kominy też ciężko dojrzeć...

Był rozebrany bo jak mówiłem byłem już umówiony na piaskowanie, ale wjechało dużo fajniejsze auto któremu poświęciłem i $$ i przede wszystkim serce. :) To też wiesz, a nie napisałeś :P Tyyy niegrzeczny Tyyyy :P

Jak sam zauważyłeś-baza zdrowa biorąc pod uwagę dziurawe trupy za 2,5k to była okazja, tyle że wygląda nie wyjściowo. :p 

U mnie został jeszcze ten zapas z d124 i kawałek deski rozdzielczej, odezwij się jak chcesz to ci jeszcze je podrzucę któregoś razu.
I doceń to że zarejestrowałem się tu specjalnie dla Ciebie, Poloneza nie mam ale cały czas ''w temacie'' siedzę :)

Tak czy inaczej cieszę się że został ''w rodzinie'' i nie będziemy się nim tak szybko golić. :D
Pozdrawiam,
Michał :)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 24, 2017, 21:35:58 pm wysłana przez michau124 »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3374
  • Płeć: Mężczyzna
    • Był Caro Plus VVC160 / E46 325Ci M Sport
Odp: OLOnez EVO IX 1.5 SLE '90 - EKSPORTOW
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 24, 2017, 21:12:52 pm »
Przyznam że bardziej mnie kręci tworzenie nowego samochodu niż użytkowanie już zrobionego. Nie mówię o robieniu remontów, tylko podrasowaniu fajnej bazy.

Cierpię na podobne schorzenie...
Baza faktycznie, wygląda nieźle. Motorownia zostaje 1500? :)

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3337
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V | FSO Polonez Caro+ 1.8 16V
Odp: OLOnez EVO IX 1.5 SLE '90 - EKSPORTOW
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 24, 2017, 21:33:24 pm »
I doceń to że zarejestrowałem się tu specjalnie dla Ciebie, Poloneza nie mam ale cały czas ''w temacie'' siedzę 
To zostań przyjacielu na dłużej :)
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc; "ŁOŁO" 745; A 1,8 k4f; YP250; V50 1.8
Są: C+ 18K4F; C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka"; N126N

Offline michau124

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 20
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: OLOnez EVO IX 1.5 SLE '90 - EKSPORTOW
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 24, 2017, 21:36:21 pm »
I doceń to że zarejestrowałem się tu specjalnie dla Ciebie, Poloneza nie mam ale cały czas ''w temacie'' siedzę 
To zostań przyjacielu na dłużej :)


Tylko dla tego tematu. :)

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1154
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
Odp: OLOnez EVO IX 1.5 SLE '90 - EKSPORTOW
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 24, 2017, 22:53:18 pm »
własnie zastanawiałem się skąd ja to auto kojarzę - teraz wiem :) to ten wot12**9 ? bo zalazłem fotę
"jest ryzyko , jest zabawa"

Offline OLO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 901
Odp: OLOnez EVO IX 1.5 SLE '90 - EKSPORTOW
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 24, 2017, 23:21:37 pm »
Oj tam. jakie docinki? Pisałem swoje przemyślenia dotyczące pierwszego wrażenia z samochodem. Skoro wziąłem to mi pasował :) A ładowanie na lawetę znam tylko z opisu.
Co do powodu przerwania projektu - przyznaję. Ładniutkie W124 w cupecie jest dobrym ku temu powodem. Szkoda sie rozdrabniać na dwa projekty. BTW co chciałeś tam zeSWAPować?
Multec - będzie zagażnikowany abimex 1.6
Święty - daj jakieś fotki ze zlotu.
Były:
PNC 1.6 GLE 95
PNC 1.6 DOHC 91
PNC 1.5 GLE 93 EVO 1
PNC 1.5 GLE 94 EVO 2
PNC 1.6 GLI 95 EVO 3
PNC 1.5 GLE 94 EVO 4
PNC 1.4 GLI 96 EVO 5
PNC 1.9 D 96 EVO 6
PNC 1.6 GSI 99 EVO 7

Karetka 1.6 GLI 97 EVO 8
PN 1.5 SLE 90 EVO 9

Offline Tomasz#1969

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 2542
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & Truck '93 & N126e '83
Odp: OLOnez EVO IX 1.5 SLE '90 - EKSPORTOW
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 25, 2017, 00:26:46 am »
O masz Ci los, myślałem że dawno to auto poszło w piździec jak to mawiają.

Powodzenia OLO ze składaniem puzzli, sam się męcze z bratem chyba rok - jednak zawsze da się coś zrobić lepiej i mądrzej niż oryginał
(a przynajmniej tak się składającemu wydaje) co skutecznie opóźnia prace.

Samochód jest po przejściu przez ręce aktualnego pokolenia fanów Polonezów :D Gruby projekt, koło gleba itp ale jak przyszło do włożenia większego wysiłku i pieniędzy to rozsprzedany w częściach. Tutaj chociaż cena była adekwatna, ale długo się po fejsbukach bujał tu i tam i żaden nowy fanatyk młodego pokolenia nie podjął rękawicy przywrócenia auta do ruchu - ot taka refleksja.

Pozdrawiam nowego właściciela oraz byłego - chyba dobrze wyszło w sumie, że trafił Ci się wymarzony zachodni wóz :)
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 11185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Odp: OLOnez EVO IX 1.5 SLE '90 - EKSPORTOW
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 25, 2017, 00:39:52 am »
Ładniutkie W124 w cupecie jest dobrym ku temu powodem. Szkoda sie rozdrabniać na dwa projekty.
to zupelnie inna klasa cenowa niz PN i w sumie zaden wypas - chciaz pod gleba&inne wilicz tuningi i C124 szkoda,
porzucenie przejsciowki to by bardziej na C123 pasowalo ;>
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 621
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 GLI 16V 1997 Polski Fiat 125p 1980
Odp: OLOnez EVO IX 1.5 SLE '90 - EKSPORTOW
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 25, 2017, 12:47:16 pm »
Łohohoho ładne puzzle ;) Życzę powodzenia w składaniu .
"Anywhere, anytime
I would do anything for you
Anything for you
Yesterday got away
Melody stuck inside my head "

Offline OLO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 901
Odp: OLOnez EVO IX 1.5 SLE '90 - EKSPORTOW
« Odpowiedź #12 dnia: Styczeń 25, 2017, 14:55:29 pm »
2 Drugie wrażenie:

Po kilku dniach pojechałem zobaczyć co kupiłem. Odwinąłem worek. Niektórzy znajomi w warsztacie z niedowierzaniem kręcą głowami że to w ogóle kiedyś ruszy. Misiek jedyny wierzy w moje umiejętności i krótko kończy dyskusję słowami że ”On sam po ciemku to szybciej poskłada niż wy we trzech”







Zrobiłem inwentaryzację sterty części. Na tej podstawie zaplanowałem listę co musze zgromadzić i listę czynności do zrobienia żeby się potem nie rozpraszać się przy robocie. Jako priorytet było zamknięcie samochodu żeby już nie padało do środka i żeby wyglądał na kompletny do fotek do opinii (OC!). Szybko-szybko jak na taśmie w fabryce. Świadomie zrezygnowałem na razie z niektórych czynności w celu przyśpieszenia montażu (wygłuszenie dachu i grodzi chociażby)
Były:
PNC 1.6 GLE 95
PNC 1.6 DOHC 91
PNC 1.5 GLE 93 EVO 1
PNC 1.5 GLE 94 EVO 2
PNC 1.6 GLI 95 EVO 3
PNC 1.5 GLE 94 EVO 4
PNC 1.4 GLI 96 EVO 5
PNC 1.9 D 96 EVO 6
PNC 1.6 GSI 99 EVO 7

Karetka 1.6 GLI 97 EVO 8
PN 1.5 SLE 90 EVO 9

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 11185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Odp: OLOnez EVO IX 1.5 SLE '90 - EKSPORTOW
« Odpowiedź #13 dnia: Styczeń 25, 2017, 15:37:11 pm »
szukaj sprezyn, bo jak on bez silnika lezy ryjem na ziemi to z silnikiem moze byc juz nie tyle gorzej,c calkiem zle
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Offline OLO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 901
Odp: OLOnez EVO IX 1.5 SLE '90 - EKSPORTOW
« Odpowiedź #14 dnia: Styczeń 25, 2017, 15:55:37 pm »
Pociecha tylko taka że jest b. sztywny. Ale też się obawiam takiej konieczności.
Były:
PNC 1.6 GLE 95
PNC 1.6 DOHC 91
PNC 1.5 GLE 93 EVO 1
PNC 1.5 GLE 94 EVO 2
PNC 1.6 GLI 95 EVO 3
PNC 1.5 GLE 94 EVO 4
PNC 1.4 GLI 96 EVO 5
PNC 1.9 D 96 EVO 6
PNC 1.6 GSI 99 EVO 7

Karetka 1.6 GLI 97 EVO 8
PN 1.5 SLE 90 EVO 9

Offline łapek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 219
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.6 GLI
Odp: OLOnez EVO IX 1.5 SLE '90 - EKSPORTOW
« Odpowiedź #15 dnia: Styczeń 26, 2017, 17:24:20 pm »
Powodzonka w składaniu. Takie odbudowy są najciekawsze. Moja odnowa GLI  to pikuś.

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 6393
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Odp: OLOnez EVO IX 1.5 SLE '90 - EKSPORTOW
« Odpowiedź #16 dnia: Styczeń 28, 2017, 01:09:05 am »
Dym z Kozienic...hmmm...no niech pomyślę ... choćby nie wiem jak wiało i pizgało nie uświadczysz go czy to narządem słuchu, wzroku czy też węchu.
Kominy też ciężko dojrzeć
Tak OT trochę... byłem ostatnio. Widziałem. Ładnie dymią.

A co do auta to mój borostworek bardziej rozebrany ;)
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Offline Tomekk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1283
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polskie Fiaty i inne graty
Odp: OLOnez EVO IX 1.5 SLE '90 - EKSPORTOW
« Odpowiedź #17 dnia: Styczeń 28, 2017, 13:35:43 pm »
Dobry zakup OLO, moje gratulacje. Faja baza do zrobienia tego co Ci się podoba. Ten Polonez to teraz biała niezapisana kartka  <spoko>.
Sam choruję na złożenie w końcu klasycznego Poloneza 2000 ale zawsze znajdę jakieś wymówki, nie mam sumienia pruć któregoś z moich Poldków z lat 80.  a tutaj masz nadwozie, w fajnym stanie z dobrego rocznika, które możesz wedle uznania wyposażyć. Będę śledził wątek, powodzenia!
Fiat 1500'66, Fiat 125: '66,'71,76, Fiat 132: '72,74,78, Fiat Fiat 131:'76,'78, Polonez '80,1500 '86,1500 '89,Polonez 1,6 GLE'94,94,95,Caro Plus:'99,Kombi: '99, ATU Plus 02, Plus 1,4 GTI, 1,8 GTI, Mercedes 500E'91, Fiat 126 Town '99, Audi S8 '16

Offline OLO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 901
Odp: OLOnez EVO IX 1.5 SLE '90 - EKSPORTOW
« Odpowiedź #18 dnia: Styczeń 28, 2017, 19:24:02 pm »
Dziękuję. Jak się domyślasz mam kilka pomysłów :)
Były:
PNC 1.6 GLE 95
PNC 1.6 DOHC 91
PNC 1.5 GLE 93 EVO 1
PNC 1.5 GLE 94 EVO 2
PNC 1.6 GLI 95 EVO 3
PNC 1.5 GLE 94 EVO 4
PNC 1.4 GLI 96 EVO 5
PNC 1.9 D 96 EVO 6
PNC 1.6 GSI 99 EVO 7

Karetka 1.6 GLI 97 EVO 8
PN 1.5 SLE 90 EVO 9

Offline mp79

  • Autsajder
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1486
  • Płeć: Mężczyzna
    • truckło
Odp: OLOnez EVO IX 1.5 SLE '90 - EKSPORTOW
« Odpowiedź #19 dnia: Styczeń 28, 2017, 20:32:07 pm »
Szkoda, że projektant skrzywdził przejściówkę "klasycznym" tylnym zderzakiem. Już bez zderzaków to auto lepiej wygląda.