Auto stylizowane na Toyote AE86 z serialu Initial D. Przeznaczenie auta:zimowe i deszczowe upalanie. Dodatkowo auto odciąża troche niebieskie caro i zastępuje go w roli auta codziennego. Specyfikacja:
Silnik: Przebieg szacowany około 270tys, dół z gażnika 1600, czapka z GSI. Po wymianie rosżontu, i pąpy wody
uszczelniony. Zalany sportowy olej Lotos 20w50, na dolewki Superol CC, reszta oleju od kosiarki Honda SAE 30, Młotul 10w40 i lotos turdus 15w50. Niedługo zmieniam olej w Caro, więc stan oleju bedzie uzupełniany przepracowanym. Zużycie oleju w trasie, przy spokojnej jeździe to 200ml na 1000km. Przy ostrym pałowaniu łyka około litr oleju na 30 minut treningu.
Skrzynia: zgrzytający 4ty bieg, drugi bieg wchodzi spokojnie przy 100km/h (udało się dwa razy, bez zgrzytu)
Most: 4,55 z elektroszperą, zalany olejem 85w140 + 0,5 kg smaru ŁT43.
Wnętrze: Kierownica Monte Carlo, fotele Inter Taboretti
Rozmiar ogumienia: przód 175/70 r13, tył 155/70 r 13 (chyba ze akurat trafi się coś innego). Ciśnienie w oponach tylnej osi 3-3,5 bara.
Karoseria: Zderzaki z Atu bez plusa. Przebieg "budy" 44tys. Stan blacharki podwozia perfekt. Bezwypadkowy. Rdza na nadkolach, siekierkach i przednich drzwiach. Malowanie "Panda". Oznaczenia zespołu Akina Speed Stars.
Układ wydechowy: brak katalizatora, końcówka wydechu bosozoku.
Koszty: po odliczeniu wyjętych części koszt zakupu 250zł (wyjęty silnik po 44 tys od nowości na 5w40, cicha skrzynia i cichutki most 3.9 i wiele wiele innych podzespołów w idealnym stanie), serwis olejowy po zakupie około 100zł, lakierowanie 50zł.
zdjęcia: