Autor Wątek: FSO Polonez Caro+ 1.6GLI  (Przeczytany 10053 razy)

0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.

Odp: FSO Polonez Caro+ 1.6GLI
« Odpowiedź #20 dnia: Listopad 08, 2017, 22:36:47 pm »

Offline Sizymon

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 32
  • Płeć: Mężczyzna
    • Był: FSO Polonez Caro+ 1.6 GLI L-45 '97r 163tys km Obecnie: FSO Polonez Atu+ 1.6GSI LPG 302tys km, FSO Polonez Caro 1.4 94 rok
Co do wykończenia wnętrza nie jest aż tak źle bez przesady,w środku jest wszystko ok nic nie połamane tak dość utrzymany nie miałem tego na myśli, że gruz i wszystko piszczy stuka ale jakoś minus mi się lepszy wydaje w środku.Co do ogrzewania to tak silnik zagrzany temp elegancko jak powinna być 80-90stopni  a z nawiewów leci zimne powietrze zastanawiam się czy to nie jest też od tego że jak wymieniałem mieszek to odłączyłem tą linkę  i coś źle podłączyłem może  <co> a co do wilgoci to tak wykładzina jest wilgotna tylko pod fotelem pasażera nie pod nogami tylko pod samym fotelem  <smutny>.I zrobiło mi się to wczoraj.Co to boscha nawet to daje rade przegoniłem go na A4 dziś troszkę  ]:->
Edit:Wiedziałem, że o czymś zapomniałem, założyłem jeszcze nowe lusterko boczne prawe bo było ułamane.
« Ostatnia zmiana: Listopad 08, 2017, 23:20:41 pm wysłana przez Sizymon »

Odp: FSO Polonez Caro+ 1.6GLI
« Odpowiedź #21 dnia: Listopad 09, 2017, 09:24:08 am »

Offline Endi

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 29
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez 1500 1981r., Daewoo-FSO Polonez Atu + 1997r.
Co do ogrzewania to tak silnik zagrzany temp elegancko jak powinna być 80-90stopni  a z nawiewów leci zimne powietrze zastanawiam się czy to nie jest też od tego że jak wymieniałem mieszek to odłączyłem tą linkę  i coś źle podłączyłem może  <co>
Sprawdź linkę jak silnik grzeje to bardzo możliwe że jest tak jak piszesz ja przy zmianie konsoli środkowej zrobiłem dokładnie taki sam błąd i też mi nie grzało po założeniu linki chajcuje aż miło
a co do wilgoci to tak wykładzina jest wilgotna tylko pod fotelem pasażera nie pod nogami tylko pod samym fotelem  <smutny>.
A nie ma może przypadkiem dziury w podłodze w tym miejscu  ?? <mruga>
FSO Nadszedł czas ... czas by cieszyć się życiem...
https://www.facebook.com/zoltypolonez?fref=ts

Odp: FSO Polonez Caro+ 1.6GLI
« Odpowiedź #22 dnia: Listopad 09, 2017, 17:50:09 pm »

Offline Sizymon

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 32
  • Płeć: Mężczyzna
    • Był: FSO Polonez Caro+ 1.6 GLI L-45 '97r 163tys km Obecnie: FSO Polonez Atu+ 1.6GSI LPG 302tys km, FSO Polonez Caro 1.4 94 rok
No właśnie pierwsze co przyszło mi do głowy to dziura w podłodze ale nic nie ma  <co> podłoga jest zdrowa albo ja coś przeoczyłem przy kupnie, ale wątpię. Dzisiaj sprawdzałem i minimalnie dalej jest wilgotna ( wykładzina jest ciemniejsza trochę)

Odp: FSO Polonez Caro+ 1.6GLI
« Odpowiedź #23 dnia: Listopad 09, 2017, 18:13:04 pm »

Offline CieniaczRider

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 524
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro Plus
Może ktoś coś wylał niedawno? :)

Odp: FSO Polonez Caro+ 1.6GLI
« Odpowiedź #24 dnia: Listopad 09, 2017, 19:52:31 pm »

Offline mp79

  • Autsajder
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3047
  • Płeć: Mężczyzna
    • truckło
W polonezie są fabrycznie wytłoczone dziury w podłodze. Proponuję dokładniej przyjrzeć się przetłoczeniom.

Odp: FSO Polonez Caro+ 1.6GLI
« Odpowiedź #25 dnia: Listopad 09, 2017, 20:59:18 pm »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3458
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
Znaczy dobrze trafiłeś, bo rzeczywiście trafiają się zamulone Bosche. Wtedy naprawdę jest mało przyjemnie podczas jazdy.

Miałem i nie polecam.
Za darmo boscha nie chce, chyba że do 125p to już zmienia postać rzeczy.
Albo kupiłeś zajeżdżony lub podpicowany syf i teraz wychodzą kwiatki.


FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: FSO Polonez Caro+ 1.6GLI
« Odpowiedź #26 dnia: Listopad 09, 2017, 22:05:58 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
a ja tam jeszcze nie jezdzilem mulastym boschem, nawet ten w trucku calkiem żwawo reaguje na ruchy pedalem, tylko nie ma sily ciagnac 1500kg na pusto, bo i kondycja samego silnika raczej srednia i masa konkretna
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: FSO Polonez Caro+ 1.6GLI
« Odpowiedź #27 dnia: Listopad 09, 2017, 23:27:16 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Pamiętam moje pierwsze zetknięcie się z boschem. był rok chyba 2005.
lato, często jezdziłem Truckiem st 95 gaźnik stan katastrofa. Pewnego dnia, gdy coś się w nim zepsuło właściciel tego trucka, ojciec mojego kolegi, pożyczył od znajomego drugiego trucka. To był też st, tylko plus z blaszanymi bokami-nówka prawie-30tys nalotu. Cieszyłem się, że bedzie miała odmiana dla tamtego złomka. zapakowaliśmy graty, zasiadłem za sterem....jedziemy...zepsuty? nie może po prostu ciszej....nie....tak....na pewno?.....eee.... o mozna już 4 wrzucić....i 5....jednak nie lepiej 4
Ta było dawno temu a do dziś pamiętam jaki byłem rozczarowany pomimo młodego wieku i znikomego doświadczenia.
zwykły gażnik (bez lpg) był lepszy i nawet mniej palił.

Jeździłem kilkoma boschami, w tym takimi, co znawcy mówili, że "jadą" Nie, nie jechały nigdy.
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: FSO Polonez Caro+ 1.6GLI
« Odpowiedź #28 dnia: Listopad 10, 2017, 00:19:50 am »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3691
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
Czy Wam te zamulone Bosche, na jałowym biegu, też opornie wkręcały się na obroty i pedał "ciężko" chodził?

Odp: FSO Polonez Caro+ 1.6GLI
« Odpowiedź #29 dnia: Listopad 10, 2017, 14:47:57 pm »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3458
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
Czy Wam te zamulone Bosche, na jałowym biegu, też opornie wkręcały się na obroty i pedał "ciężko" chodził?

Powiem tak.
Pedał chodził normalnie-lekko, na wolnych obrotach wkręcał się do odcinki ( lecz ospale w porównaniu do gaźnika czy Abimexa)
Ale z 4 osobami na pokładzie i pełnym butowaniu do odcinki na każdym biegu potrzebowałem z 10 km aby dojść do 150 km/h.
Oczywiście czysta benzyna bo gazu mi się nie opłacało zakładać.
Albo miałem w nim dziwne przełożenie bo 120kh/h miałem przy 4 tyś obr/min.( albo wałek już mówił powoli że odchodzi bo na zimnym walił hydro z tego co pamiętam na pierwszym cylindrze) , no i powyżej 100km/h przy pełnym otwarciu przepustnicy spalanie stukowe-grał zaworami jak by w powietrze miał wylecieć.

Dodam tylko jako ciekawostkę że w  abimeksie 140km/h=4 tyś/obr/min nie stanowiło żadnego problemu a w tym boschu którego miałem z kwietnia 1998roku to porażka. Fakt muł ale nie ukrywam był bezawaryjny.



FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: FSO Polonez Caro+ 1.6GLI
« Odpowiedź #30 dnia: Listopad 10, 2017, 15:48:02 pm »

Offline CieniaczRider

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 524
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro Plus
Mi poszedł 160km/h na prostym odcinku drogi w 3 osoby na gazie, który sam regulowałem ręcznie (więc ciężko to nazwać regulacją) Auto nie jest nowe ani po żadnym remoncie czy tuningu :) Odcinek drogi nie był jakiś nadzwyczaj długi, 150 osiąga normalnie.

Bosch też jest ok, ważniejsza jest buda :P Aczkolwiek niektórzy tak krytykują Boscha, jakby się chcieli dowartościować, że ich GSI czy inny idzie jak rajdówka w porównaniu z tym-nieraz przeglądając forum  mam wrażenie, że ludzie leczą kompleksy.

Mój Bosch wkręca się normalnie na wolnych obrotach i pedał chodzi normalnie :)

Odp: FSO Polonez Caro+ 1.6GLI
« Odpowiedź #31 dnia: Listopad 11, 2017, 14:21:52 pm »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
Cóż bosch się nadaje tylko do jednej rzeczy :D

"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: FSO Polonez Caro+ 1.6GLI
« Odpowiedź #32 dnia: Listopad 11, 2017, 18:48:51 pm »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3691
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
Nadaje się jak najbardziej do jazdy, chyba że jest zamulony.

Odp: FSO Polonez Caro+ 1.6GLI
« Odpowiedź #33 dnia: Listopad 11, 2017, 19:34:47 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6636
  • Płeć: Mężczyzna
Lepszy zdrowy Bosch, niż zakapiony Rover. A i przebieg duży potrafi zrobić.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: FSO Polonez Caro+ 1.6GLI
« Odpowiedź #34 dnia: Listopad 11, 2017, 19:45:55 pm »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
Szczerze wolę Rovera . Bosch poszedł do innego auta dostał osprzęt od abimexa podobno i zapierdzielał jak głupi . W moim aucie 130 z górki ... Więc nikt mi nie powie ze bosch jest spoko ...
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: FSO Polonez Caro+ 1.6GLI
« Odpowiedź #35 dnia: Listopad 11, 2017, 19:50:16 pm »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3691
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
Są Bosche które jeżdżą z oporami 120km/h (miałem z takim styczność i wcale mnie nie dziwi taka frustracja, jaką niektórzy na forum mają), ale i są takie które rozpędzają się do 160km/h i nie potrzebują do tego 5km.

Odp: FSO Polonez Caro+ 1.6GLI
« Odpowiedź #36 dnia: Listopad 11, 2017, 21:09:11 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6636
  • Płeć: Mężczyzna
Są Bosche które jeżdżą z oporami 120km/h (miałem z takim styczność i wcale mnie nie dziwi taka frustracja, jaką niektórzy na forum mają),

Miał LPG? Bo aż takiej skopanie silnika przez samą fabrykę jest trudne do uwierzenia.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: FSO Polonez Caro+ 1.6GLI
« Odpowiedź #37 dnia: Listopad 11, 2017, 21:15:33 pm »

Offline Daniel#1984

  • Democratic Republic Of Boland
  • Moderator
  • Wiadomości: 4798
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kukle City
    • 1.6 Abimex 1996 LPG
Przecież choćby kierowca testowy dałby znać, że auto jest tragicznie zmulone względem starszych abimexów czy GSI? Nigdy nie jechałem boschem, ale aż ciężko wierzyć w te historie.
Z kolan wstajemy, łbem w sufit je...

Odp: FSO Polonez Caro+ 1.6GLI
« Odpowiedź #38 dnia: Listopad 11, 2017, 21:44:13 pm »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3691
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
Są Bosche które jeżdżą z oporami 120km/h (miałem z takim styczność i wcale mnie nie dziwi taka frustracja, jaką niektórzy na forum mają),

Miał LPG? Bo aż takiej skopanie silnika przez samą fabrykę jest trudne do uwierzenia.

Przecież tu na forum jest cała masa takich przypadków.

Zapewniam Cię, że LPG nie ma nic z tym wspólnego. Ten konkretny Polonez do 60kkm śmigał super, po czym ogolił wałek. Po wymianie zamulony.

Pewnie więcej niż 120 był w stanie pojechać, ale to wymagało czasu. Mówimy o rozpędzeniu się na jakimś krótkim odcinku, a nie bujaniu się 5km.

Odp: FSO Polonez Caro+ 1.6GLI
« Odpowiedź #39 dnia: Listopad 11, 2017, 21:55:55 pm »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
Z moim żartów nie robię pod górki trzeba było do 1 schodzić bo nie miało auto siły wyjechać . Dostał osprzęt od abimexa w innej budzie i odżył więc nie wina silnika ... A  z tym 120 to żartów nie robię a tyle to mój poprzedni po prostej latał po wiochach na prostych gdzie nie było domów tylko asfalt i pola . Kat nie był przytkany bo dawał podobny dźwięk przy 3 tys jak w roverze więc prawdopodobnie już go ktoś wystukał zanim auto kupiłem . A co do LPG no nie róbcie jaj żeby tak muliło silnik znajmy ma Abimexa 1.6 na fabrycznej śrubie 90% jazdy to jest na LPG (10 czasem jak już gazu braknie :P )i  co ? Obwodnica 3 osoby 150  A nastukane 210 tys bez remontu :) . Raz mi się zdarzyło jechać boschem który nie mulił Putina 2000 albo 2001 już nie pamiętam lisciaste atu z callsonicem i jechał porównywalnie z tym Abimexem  nie licząc tego to każdy którym jechałem miał coś nie halo z "dynamiką"
« Ostatnia zmiana: Listopad 11, 2017, 22:03:41 pm wysłana przez Macfly »
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "