Amortyzatory KYB Premium - widzę, że ktoś dał na białą listę, ale muszę zakwestionować. Po 10tyś km zaczęły niemiłosiernie stukać, na przeglądzie sprawność 25%
a to tylko 10tyś km, myślałem wpierw, że praca ,,pod dieslem" je tak zniszczyła ale dwóch moich znajomych tez je zamontowało, jeden do Rovera, drugi do OHV i wrażenia identyczne , 10-12 tyś km i stukanie, amory na śmietnik.
Rzemieślnicze zbiorniki paliwa z rurą ,,pod kątem" - bez obcięcia tej rury i dospawania ze starego baku ani rusz, zapiera się, a trąc o blachą może spowodować korozję nadwozia w tym miejscu
do tego trzeba czyścić z czarnej farby i malować od nowa. Sporo zachodu ale nie ma dla nich alternatywy.
Zestawy naprawcze MARGO należy podzielić na dwie grupy: o oznaczeniach MAR3XXX i MAR3XXX/1. Te pierwsze zawierają przyzwoite łożyska (FŁT, TIMKEN), te z /1 zawierają MGK czyli indyjskie śmieci.
u mnie dokładnie odwrotnie, kupiłem MAR3XXX/1 i dostałem łożysko made in Poland, zrobiłem na tym dobrze ponad 20tyś i było ok. Dawałem też do Caro Plusa ale szybko sprzedałem całe auto, wiem, że sporo jeździ, jeśli nowy właściciel tego nie robił znaczy, że nie jest takie złe.