Autor Wątek: Czarna lista producentów części  (Przeczytany 24586 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Czarna lista producentów części
« Odpowiedź #60 dnia: Styczeń 04, 2019, 11:53:04 am »

Offline Mariusz#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2282
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ Atu+ 1.6 GSI
ogólnie z pośród większości nowych aut którymi miałem przyjemność lub nie, jeździć sprzęgło i skrzynia ( tj. jej przełożenia) chodzą najlżej i chyba najbardziej precyzyjnie. Z wyjątkiem dziury pomiędzy 1 i 2.
Pan inżynier widzę, że lubi jeździć tym polonezem

Odp: Czarna lista producentów części
« Odpowiedź #61 dnia: Styczeń 04, 2019, 23:01:56 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Jeszcze kilka lat i polonez będzie niedoścignionym wzorem do naśladowania...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Czarna lista producentów części
« Odpowiedź #62 dnia: Styczeń 05, 2019, 15:49:18 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3762
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Ja zdecydowanie wolę pracę sprzęgieł hydraulicznych, aczkolwiek nowe sprzęgło z nową oryginalną linką w Polonezie też działa przyjemnie. Ale jeśli chodzi o skrzynię biegów, pomijając wytrzymałość to fakt, precyzja wybieraka w Polonezie jest świetna. Np 5 biegowe BMW (np. E46 czy E39) to jakiś dramat. 6 biegów dużo dużo lepiej, szczególnie z tulejkami z poliuretanu. Ale do Poloneza z nowymi tulejkami drążka nadal daleko.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: Czarna lista producentów części
« Odpowiedź #63 dnia: Styczeń 05, 2019, 23:16:49 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6583
  • Płeć: Mężczyzna
Gdyby nie padające synchro II biegu skrzynia Poloneza byłaby absolutnie genialna. Biegu nie da się chybić, nigdy nie haczy, do tego czujesz na drążku tryby i nawet bez sprzęgła da się jeździć.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Czarna lista producentów części
« Odpowiedź #64 dnia: Styczeń 06, 2019, 00:11:53 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Kontynuując offtop,to nawet montując dobrą linke sprzęgło w polonezie niekoniecznie będzie działało lekko i bez przycieć
gdy montujesz tylko Statima to ciesz sie ,ze w ogole da sie jechac ;]

Ja zdecydowanie wolę pracę sprzęgieł hydraulicznych
a Ja wole linki, na hydraulice jest jakies inne czucie,
ale zaden problem, mozna sie przyzwyczaic

jeśli chodzi o skrzynię biegów, pomijając wytrzymałość to fakt, precyzja wybieraka w Polonezie jest świetna
zawsze tak twierdzilem, od poczatku mi pasowala i gdy mialem porownanie tylko do aut nie najwyzszych lotow to nawet nie bylo dziwne, jednak z czasem zaskoczenie roslo,
zwlaszcza gdy juz moglem porownac do bmw,merola czy s2000  ; wymieniam RWD, zeby porownanie bylo uczciwe ;p
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Czarna lista producentów części
« Odpowiedź #65 dnia: Styczeń 07, 2019, 23:32:08 pm »

Offline mihals

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1145
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez ohv
Kontynuując offtop,to nawet montując dobrą linke sprzęgło w polonezie niekoniecznie będzie działało lekko i bez przycieć
gdy montujesz tylko Statima to ciesz sie ,ze w ogole da sie jechac ;]


Do tego właśnie zmierzam,pozatym łożysko oporowe również musi się swobodnie przesuwać po wałku. Ja w swoim polonezie mam to wszystko przesmarowane i po założeniu nowego sprzęgła,miałem wrażenie że linka się zerwała :d Pedał sprzęgła,chodzi prawie że bez oporu,że po przesiadce do współczesnego plastikowoza,lewa noga boli mnie po jeździe

Odp: Czarna lista producentów części
« Odpowiedź #66 dnia: Styczeń 08, 2019, 11:29:28 am »

Offline Daniel#1984

  • Democratic Republic Of Boland
  • Moderator
  • Wiadomości: 4659
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kukle City
    • 1.6 Abimex 1996 LPG
U mnie też to wszystko fajnie chodzi, ciągle na fabrycznej lince sprzęgła i łożysku oporowym  :] Sprzęgło jest nowe - valeo, a w linkę napakowałem smaru teflonowego świeżo po kupnie.
Z kolan wstajemy, łbem w sufit je...

Odp: Czarna lista producentów części
« Odpowiedź #67 dnia: Styczeń 08, 2019, 22:36:53 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6583
  • Płeć: Mężczyzna
Właściwie trzeba by poprzenosić te posty do jakiegoś osobnego tematu bo z listy producentów zrobiły się dywagacje.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Czarna lista producentów części
« Odpowiedź #68 dnia: Styczeń 08, 2019, 22:47:36 pm »

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3127
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu 16V GLi + Kombi 8V GSi
Jak już temat linek sprzęgła został poruszony.
Jakiś czas temu udało mi się nabyć linkę Linexa do poldorovera na lucasie, która właściwie nie różni się niczym od oryginału zamontowanego w samochodzie. Czy Linex wznowił produkcję linek takich jak na pierwszy montaż do PNa, czy po prostu trafiłem na leżak magazynowy?

Odp: Czarna lista producentów części
« Odpowiedź #69 dnia: Styczeń 10, 2019, 14:46:11 pm »

Offline SeBa

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1049
  • Płeć: Mężczyzna
  • FSOAK
    • Polonez 1.4 GTi 16V'97 i 2.0 GLI'95
    • http://www.fsoautoklub.pl
Za kilka kilometrów przekonasz się, że nic w tej materii się nie zmieniło
Cytat: Szymon
Rover ma jedną zasadniczą przewagę, jak po pijaku dasz w pizdę na zlocie na jakimś kretowisku to będziesz miał szacun, a z OHV cię wyśmieją, żeś wieśniak i biedak.

Auto Detailing-info PW

Odp: Czarna lista producentów części
« Odpowiedź #70 dnia: Styczeń 10, 2019, 15:36:35 pm »

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3127
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu 16V GLi + Kombi 8V GSi
Nie przekonam się bo jeszcze leży w opakowaniu, póki tylko oryginał daje radę będę tłukł oryginał :P

Odp: Czarna lista producentów części
« Odpowiedź #71 dnia: Styczeń 10, 2019, 17:59:47 pm »

Offline wrb#1974

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 2606
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1993. FIAT DOHC 1,6 "kwadrat". poległ w mojej obronie, w walce z przeważającymi siłami wroga.
na "czarną listę producentów części" należy wpisać całą FSO!
Świat dla wszystkich, Polska dla Polaków. to nie rasizm, to prawo do bycia Panem we własnym Domu.

Odp: Czarna lista producentów części
« Odpowiedź #72 dnia: Styczeń 10, 2019, 20:12:57 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
na "czarną listę producentów części" należy wpisać całą FSO!
przeprowdziles sie na podlasie, czy ki diabeł ?
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Czarna lista producentów części
« Odpowiedź #73 dnia: Styczeń 10, 2019, 20:36:46 pm »

Offline marian.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 418
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro+ GSi 2001r.
na "czarną listę producentów części" należy wpisać całą FSO!
Trudno odmówić racji <lol2>
Ale trzeba pamiętać, że jako nowy ten samochód kosztował 20 parę tysięcy ;)

Odp: Czarna lista producentów części
« Odpowiedź #74 dnia: Styczeń 10, 2019, 20:43:03 pm »

Offline mp79

  • Autsajder
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3055
  • Płeć: Mężczyzna
    • truckło
na "czarną listę producentów części" należy wpisać całą FSO!
przeprowdziles sie na podlasie, czy ki diabeł ?


"Ki diobeł", jeśli już ]:->
A tak w ogóle - co Podlasie (czy jak się wyrażasz - "podlasie", ale raczej piszesz z błędem ortograficznym, bo mi podkreśla) ma z tym wspólnego?

Odp: Czarna lista producentów części
« Odpowiedź #75 dnia: Styczeń 10, 2019, 20:43:06 pm »

Offline Bartek GSi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 739
  • Płeć: Mężczyzna
    • Daewoo-FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSI 1998r Zielono- Granatowy metalik 42U
Zależy jaki i w jakiej wersji.

Odp: Czarna lista producentów części
« Odpowiedź #76 dnia: Styczeń 10, 2019, 22:06:04 pm »

Offline wrb#1974

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 2606
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1993. FIAT DOHC 1,6 "kwadrat". poległ w mojej obronie, w walce z przeważającymi siłami wroga.
Polonez 20 tysięcy- nigdy. w latach 70 tych maluch kosztował 67 tysiów a w 1985 roku brałem nowego z Polmozbytu- 315 tys.
Świat dla wszystkich, Polska dla Polaków. to nie rasizm, to prawo do bycia Panem we własnym Domu.

Odp: Czarna lista producentów części
« Odpowiedź #77 dnia: Styczeń 10, 2019, 22:32:15 pm »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3029
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & Truck '93 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & 1/2CCS 1.2 16V
Czas przejść na "nowe" pięniądze WRB bo nikt Cię nie skuma  :jezyk2:
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: Czarna lista producentów części
« Odpowiedź #78 dnia: Styczeń 10, 2019, 23:36:40 pm »

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3127
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu 16V GLi + Kombi 8V GSi
Od naocznych świadków wiem, że goły i wesoły Polonez Atu Plus w roku 1998 kosztował 24 tys. zł. Z tego co widziałem katalog bodaj z 1996 r. wszystkomający poldorover kosztował ok. 30 000 zł. Uwzględniając inflację to obecnie Polonez dobrze wyposażony kosztowałby pewnie jakieś 40-45 tysiaków, czyli taka średnio wyposażona, średnia półka.

Odp: Czarna lista producentów części
« Odpowiedź #79 dnia: Styczeń 10, 2019, 23:57:34 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
"Ki diobeł", jeśli już ]:->
nikogo nie nasladowalem, napisalem tak jak mi przyszlo do glowy,
gdybym mial sie wzorowac to uzylbym najnowszej wersji , czyli : qwa diabeł !

A tak w ogóle - co Podlasie (czy jak się wyrażasz - "podlasie", ale raczej piszesz z błędem ortograficznym, bo mi podkreśla) ma z tym wspólnego?
no jakbys nie wiedzial ;]
chodzi o to,ze robi sie na ciebie (tez z bledem, zeby bylo kanonicznie) , czyli jawnego krytyka produktow FSO


Polonez 20 tysięcy- nigdy.
oczywicie, ze tak -mam fakture
nawet mniej, bo ze znizka dla rolnika pierwszy wlasciciel mojego GLI kupil za 18 czy 19 kpln podstawa plus dodatki platne odzielnie (lakier metalik jako dodatek, zamiast byc wliczony w podstawe)

Uwzględniając inflację to obecnie Polonez dobrze wyposażony kosztowałby pewnie jakieś 40-45 tysiaków, czyli taka średnio wyposażona, średnia półka.
inflacje mozna odstawic na bok, bo PN byl najtanszym autem tej wielkosci ,a dzisiaj sa auta tansze niz 40kpln podobnej wielkosci,
wiec musialby kosztowac lekko ponad 30pln, zeby zachowac hierarchie ceny
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.