Więc tak. Jeżeli nie masz, musisz zaopatrzyć sie w szczelinomierz (ustawisz nim luz zaworowy, sprawdzisz luz na zamkach pierścieni), następnie do przygotowanego bloku, kompletujesz sobie tłoki, czyli markerem na kazdym piszesz do którego cylindra bedzie przeznaczony, zakładam że korbowody i ich pokrywy zostały ci ze starego silnika to one powinny być juz ponumerowane. Następnie komletujesz sworznie do tłoków i je również oznaczasz (powinna być pod każdy sworzeń obrobiona tulejka w korbowodzie, zakładam że je wymieniłeś) Jak już masz to zrobione możesz skałdać tłoki z korbowodami i sworzniami. Następnie kompletujesz na każdy tłok komplet pierścieni, uprzednio sprawdzając luz zamków jeżeli jest za mały korygujesz go szlifujac końcówki pierścieni. Jak to masz ok zakładasz pierścienie na tłoki, pamiętając aby zamki nie były w jednej lini, najlepiej obrócić je o 120 stopni każdy. teraz możesz włożyć tłoki do bloku, i czekać na wał. Wałek rozrzadu możesz zamontować przed lub po zabawie z tłokami, zakładam że wymieniłeś jego panewki.