Gorzyce Gorzycom nierówne, przecież pisałem, jedne tłoki klepali z wkładką, bez anodowania z zalecanym pasowaniem 0,04mm, a drugie bez wkładki, anodowane i z luzem 0,06 (takie zamontowałem do silnika). Także porównywanie do "oryginałów" jest bez sensu, bo sami mieli rozjazd z jakością i technologią wykonania, jak i ogromnym rozrzucie wagi pomiędzy tłokami. Miło wiedzieć, że tłoki Złoteckiego mają wkładkę, oni dla bezpieczeństwa mogą zalecać luz 0,06, żeby nikomu się silnik nie przytarł i nie było na producenta. Ale czy takie tłoki można spasować na 0,04, to już musisz ich wymęczyć, i pogadać ze szlifierzem. Ewentualnie kupić ciągle dostępne nominały z Gorzyc z luzem 0,04 i tulejować blok. Ciaśniejsze pasowanie - większa trwałość i lepsze parametry silnika, wiadomo, ale z jakiego stopu robi tłoki Złotecki i czy puchną, trzeba by poszukać na forach innych pojazdów, w końcu produkują tłoki do sporej ilości samochodów i zdaje się motocykli.