Jak możesz to nie wypowiadaj się w tematach które ja poruszam.
tego akurat nie moge dla ciebie zrobic
Pytałem kiedys na forum czy jest możliwość przemiany gaźnik na wielopunkt o podobno nie ma takiej możliwości.
glupoty piszesz - taki temat faktycznie poruszales i chyba nawet odpowiadalem, wiec albo faktycznie nie czytasz tego co pisze ja i inni, albo nie rozumiesz slowa pisanego...
mozliwosc zamiany GLE w GSI istnieje i jest to czynnosc relatywnie prosta,
potrzebujesz do tego zajechanego silnika z GSI i wiazki ,czyli pierwszego lepszego GSI na szrocie,
silnik kupisz pewnie taniej niz belke do rowerka, wiec koszty nie wysokie,
w swoim GLE wymieniasz obudowe rozrzadu i kolo pasowe, zdejmujesz glowice, bo trzeba zalozyc ta z GSI,
z glowic robisz mieszanke i pozbywasz sie problemow swojego silnika, bo klawiatura zostaje z GSI (tylko zdjac ja trzeba tak,zeby sie nie rozsypala) - mieszanka polega na tym,ze odswiezasz i dopieszczasz sobie glowice GSI, skoro masz ja luzem i zakladasz sprezyny z GLE,
w ten sposob uzyskujesz GSI bez hydro (ja tak powoli skladam 1.5 GSI/GLI)
Już chyba fajniej by było wrzucać jakieś ciekawiej brzmiące silniki zamiast zelmera (wspomniane dohce, V-ki).
te to sa oklepane i drogie ,ale jest troche silnikow o stosunku mocy do ceny lepszej niz rowerek np. PSA 1.8 i 2.0 nawet 16v, albo w cenie zlomu <> F3R ,a moze i F4R (musialbym obejzec jak to wyglada od dolu) - oczywiscie <> trzeba by troche porzezbic przy misce olejowej i dzwonie do skrzyni, ale to maly problem, bo silniki jakies takie zgrabnie waskie,
fabryka seryjnie montowala PSA, wiec metoda dopasowania klockow wszystko ladnie siadzie,
z koleji fabryka wieswagena wsadzala na takiej rzezbie garazowej, ze dopasowanie <> wieksza rzezba nie bedzie