To Ty masz rovera?
Tak, wigry 3 i orkana
niezly zestaw, ja mialem Urala w swietnym stanie, ale pod moja nieobecnosc matula z bratem oddali go koledze brata, bo mocno jeczal, ze bedzie mu pasowal do wystroju ogrodka (chyba)
z klasykow zostal mi BMX i moj stary goral MTB Colorado i... jest jeszcze nie mlody 1.8 bez WC - tylko cz to klasyk ? niby za 3 lata moze miec zolte blachy, ale u nas to jeszcze nie jest sedziwy wiek
Może się nie znam ale kompletnie nie rozumiem tego dlaczego przy okazji wprowadzenia Lucasa nie prowadzono większych felg a co za tym idzie możliwość większych tarcz.
nie wprowadzono, bo nikt decyzyjny nie wpadl na tki pomysl, bo mu sie nie chcialo, bo byl za glupi by ogarnac 2 ruchy na szachownicy do przodu, bo mial na to wyjebane, bo po co ruszac dupe i cos zmieniac (trzeba by napisac kilka stron uzasadnienia i zlecen),
a jezeli komus zaswitala taka mysl, to przeciez jakis dziadek sie obrazi, ze mu stare kola od DFa nie pasuja do nowego PN, bo moze Stomil juz nazbieral opon 13" na dwa lata, bo dostawca alufelg zrobil zapasy na rok - wszyscy sie obraza i beda biadolic jak stare baby,
dlatego najlepszym momentem do przejscia na 14" bylo wprowadzenie szerokiego zawieszenia - przez ten ponad rok do Lucasa rozeszlyby sie zapasy,
problem w tym,ze polski przemysl jest odworczy i zamiast wprowadzic cos ruchem wyprzedzajacym, to oni ciagle ogladaja sie na zachod, wiec caly czas sa do tylu,
skoro w tym okresie golf3 czy astraF (pozniej jeszcze lanos) jezdzily na 13" to po co wprowadzac w naszej produkcji ulepszenia, ktore nic nie kosztuja ? jeszcze pomysla, ze aspirujemy do premium