na powrocie z FSO wydmuchałem UPG ale dojechał do domu, majonez w zbiorniku, te uszczelki chyba nie przystosowane do ładowania ciągle 4 Barów oleju przy 140km/h
a co ma kanal olejowy do wydmuchania uszczelki ?
jezeli wydmuchalo uszczelke i olej poszedl do plynu, to glowica byla za luzno,
jezeli tylko olej poszedl do plynu to jest ewenement w OHV i swiadczy o trefnej uszczelce albo krzywej glowicy z jakiegos dziwnego powodu np. nierownomiernego dokrecenia,
dawno temu ukrecilem jedna srube, jezdzilem na 8 dwa dni, uszczelka puscila i zalewalo mi plynem dwa cylindry, ale olej do plynu nie dolecial
Ten kolektor to jest porażka, powinien być dzielony na 2 połówki
jest upierdliwy jak na Poloneza, ale w porownaniu do zagranicznych wynalazkow to demontuje sie go calkiem spoko
i to nie tylko w prownaniu do FWD, ale tez RWD np. mercsedesa