spalanie czystej benzyny boli przy tankowaniu na stacji
zawsze mozesz rozcienczyc
kolejne daily szukam Subaru Imprezy GD czyli drugiej generacji, bez turbo.
to nie jest ekonomiczne auto pod zadnym wzgledem, wiec nie wiem czym sie kierujesz chcac je ujezdzac codziennie
zacząłem robić prosty układ do wzmacniania sondy lambda, celem przesunięcia AFR na 2 generacji w polonezie.
na jednym wzmacniaczu, wiec nie uzyskasz offsetu, a zwyczajne mnozenie,
o tyle niebezpieczne, ze trzeba dac duze wzmocnienie np. 5x , wiec na wyjsciu moze pojawic sie 4.5v ,
o tyle obojetne, ze bingo pewnie to przezyje, a jezeli nie to mala strata
Mam też pomysł na podciśnieniowy przełącznik, odłączający układ przy mocnym naciśnięciu przepustnicy.
bez sensu, albo oszczedzasz, albo nie - zwloka i tak bedzie na tyle duza, ze muł pozostanie, a para pojdzie w gwizdek,
tzn. bez przesady z tym mulem, bo o ile mieszanka jest w stanie wzbudzic sonde to OHVka jedzie tak samo dobrze
wczoraj przejechalem PN-em 20m i dzisiaj kolejne 20m - dawkuje sobie przyjemnosc, bo musze przy takich cenach paliw