Jak jest w papierach 1,8 to po co iść robić jakieś korekty?
Byłem zapytać się o OC na atu w innej agencji. 450zł w HDI, niestety nie dopytałem czy mowa o jednorazowej składce, czy o 2 ratach. Dziwne to to, tylko 100 zł różnicy? Babeczka doradziła, żeby zapytać się po nowym roku, może będzie taniej... a może drożej.
W temacie, do kombi zaaplikowałem inny most. Do tego mostu dorobiłem mocowania tylnego staba i w trakcie montażu okazało się, że... W moście są dwie lewe tarcze kotwiczne hamulców. Więc wymieniłem półosie na te, które kiedyś jeździły w Atu. Poskładałem, zalałem olejem 75W-140, który przy ~3*C wlewałem ~30 min
I postanowiłem się przejechać. Różnica jest niesamowita! Most na prawdę cichy, nieco jęczy przy 90km/h i przy hamowaniu silnikiem, ale w porównaniu do oryginału to przepaść. Inna sprawa, że teraz wszystkie inne odgłosy stały się słyszalne kilka razy bardziej. No, ale można przyjąć, że jest już porównywalnie z Atu. Jak w końcu zbiorę się do wyciszenia, to pewnie będzie już całkiem przyjemnie. Przy braku dodatkowych atrakcji akustycznych serwowanych przez most, zauważyłem, że nieziemsko biją koła. W sumie nie dziwne, prawie pełnoletnie Navigatory 1, niewyrównoważane X lat, mogą mieć już dość.
Ps. ktoś kiedyś na forum wrzucał zdjęcia przedniego staba przerobionego na tylny. Szukałem, ale nie znalazłem, czy można prosić o ponowne wstawienie, link itp.?