Wypas! Szanuję za podejście do tematu. Mimo że nie przepadam za cyfrowymi zegarami w nowych autach, to może bym nawet rozważył coś takiego u siebie jeśli miałoby to być P&P z możliwością powrotu do oryginału w każdej chwili Czym się inspirowałeś jeśli chodzi o układ wskaźników? Bo trochę zalatuje mi to wizualnie (i dźwiękowo) Megane IV Co siedzi "pod maską"? Jakieś arduino?
To są wskaźniki z Koleosa II więc dużo się nie pomyliłeś
Wizualnie to samo co Talisman, Megane IV, inne jest jedynie podłączenie kilku podzespołów jak np czujnik paliwa. Leżały mi długo z pękniętą obudową i wymyśliłem co z nimi zrobić, chociaż same ich włączenie zajęło mi pół roku. Schemat załatwiłem ale wszystko odpalane po CAN a do tego żadnej dokumentacji nie ma. Obecnie chodzi na jednym arduino uno ale dołożę jeszcze 2 sztuki nano.
Myślałem czy tego nie zrobić na jednym z większą ilością wejść albo na STM32 ale gdyby się coś sypło to zgasło by wszystko. Prędkość i obroty będą na osobnym sterowniku.
Jeszcze nie wiem gdzie zrobić przełącznik do zmiany tarcz i do obsługi przebiegu itp Normalnie to jest na kierownicy ale sterowane jest poprzez zmianę rezystancji i trzeba by do tego z 3 przyciski, no i przyciemnianie zegarów też by wypadało zrobić by nie oślepiało w nocy.
Specjalnie po 6 latach wsadziłem silnik i inne bebechy do poloneza by ten licznik tam zaadoptować
ale samochodzik nie chciał być odpalony bo nie współpracował, to wypadła panewka oporowa wału, wyciek z pompy wody, w końcu padnięta pompa paliwa w baku, uszkodzone wtryskiwacze. Po każdej w wymienionych napraw pojawiała się kolejna usterka.
Ale w końcu odpalił więc mam gdzie teraz testować działanie.