Autor Wątek: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2023** =====-----  (Przeczytany 50813 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2023** =====-----
« Odpowiedź #880 dnia: Wrzesień 29, 2023, 13:09:12 pm »

Offline diodalodz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2096
Ojeja ;) robilim jak umielim. I tak Wolmot jest lepszy od rzemiosła ;)

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2023** =====-----
« Odpowiedź #881 dnia: Październik 01, 2023, 10:35:04 am »

Offline Grizli

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1803
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez
Ja zakułem na nowo

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2023** =====-----
« Odpowiedź #882 dnia: Październik 07, 2023, 11:32:55 am »

Offline Dawid91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2235
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari
Polonez non stop nabija kilometry. Tankuje jeżdżę i tyle, ostatnio poodkurzałem w nim. Widzę postęp wad lakierniczych na dachu, pojawiają się pajączki i pęknięcia lakieru na kolejnych jego partiach...

Z Subaru walczę, wszystkie odkręcalne elementy podwozia są w lakierni proszkowej. Natomiast kolega walczy z kielichami tylnymi. Okazało się, że rdza jest między blachami w części elementu oraz... pod mastyką. Nie ma wyjścia, większość mastyki od strony nadkola będzie trzeba drzeć... Mam tego dosyć psychicznie, idzie zima, Polonez chciałby do garażu, tymczasem prosta praca okazała się być zajęciem na miesiąc  ;-|
Silnik zawiozłem luzem na pace Poloneza Trucka kolegi do mechanika, zajmującego się głównie Subaru. Dostanie nowy rozrząd, regulacje zaworów oraz kompletne uszczelnienie całego silnika  <spoko>

Pytanie, doczyszczał ktoś z Was podwozie do naprawdę czystego stanu przed malowaniem ?
Całego nie będę piaskował a jedynie tam gdzie coś się dzieje, natomiast mimo dwukrotnego mycia karcherem i chemią przed rozbiórką, nadal jest brudne jak przejadę palcem, czy w miejscach które nie były dostępne dla karchera np podłoga nad zbiornikiem paliwa. Autem nie wyjadę na zewnątrz, karcherem nie będę mył w garażu... Benzyna ekstrakcyjna i nitro dadzą radę ?

Z "japońców" się nie wyleczyłem... ;) natomiast wyleczyłem się ze aut z polskich salonów, lub takich które jeżdżą po naszym kraju dłużej niż 3-4 lata. To, że japończyki spieprzyli zabezpieczenie przed rdzą, to jedno. Ale ich wyroby w podobnym wieku co moja Impreza lub starsze, jeżdżone w bardziej przyjaznym klimacie ( brak soli zimą ) jednak trzymają się o wiele lepiej. U nas są dwa wyjścia, wyjście pierwsze to obfita, solidna konerwacja antykorozyjna ( mało kto kupując nowe lub nawet kilku letnie auto o tym myśli ) albo wyjście drugie, pogodzić się z faktem, że samochód się zbiodegraduje...

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2023** =====-----
« Odpowiedź #883 dnia: Październik 07, 2023, 14:43:45 pm »

Offline mareks#1181

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1172
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GSI
No mój atusik też zbliża się do finału, jeszcze tylko pokrywa zaworów i ten kosmiczny kolektor ssący, zalanie plynów ustrojowych,  i powinien ładnie pracować na nowych hydropopychaczach i nowym wałku rozrządu.

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2023** =====-----
« Odpowiedź #884 dnia: Październik 07, 2023, 14:50:52 pm »

Offline mihals

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1155
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez ohv
Co tak wszyscy narzekają na ten kolektor ssacy,  :d ja osobiście wolę go ściągnąc niż szarpać się z czymkolwiek w zawieszeniu i użerać ze zgnitymi śrubami  :P

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2023** =====-----
« Odpowiedź #885 dnia: Październik 07, 2023, 16:29:25 pm »

Offline Sławek#1978

  • Partacz
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1689
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 OHV Turbo Intercooler +1?? KM?? & Fiat Marea Weekend 1.9 JTD '01 110 KM - Gruz Holownik & Volvo V70 2.4T AWD '01 200 KM - Dailycar "TurboŁoś"
A nam ostatnio trafiła się ciekawa historia.
Brat pojechał do hurtowni łożysk kupić jakieś brakujące łożysko którego potrzebowali na warsztacie. Na miejscu przed nim w kolejce stał starszy facet który próbował dobrać łożyska do przyczepki która miała piasty polonezowskie. Brat coś im tam podpowiedział w temacie i szybko załatwili temat. Po tym zrobił swoje zakupy, a po wyjściu z hurtowni okazało się, że dziadek zobaczył, że przyjechał Polonezem Kombi i sobie chwilę pogadali. Gość powiedział, że ma trochę części z Poloneza które ma wywozić na złom, i czy by się nam nie przydały. Brat wziął nr telefonu, a po południu odwiedziliśmy dziadka. I trochę się zaskoczyliśmy bo okazało się, że w szopie stoi kompletne K16 z wiązką i osprzętem + drugi silnik po kolizji ze strzelonym rozrządem, skrzynia biegów do tego K16, dwa mosty 10/43 (z czego jeden wąski na tarczach, nawet nie wiedziałem, że takie były?), chłodnice z wentylatorami płaskimi i trochę innej drobnicy, ogólnie cała przyczepka części  :P jako, że dogadaliśmy się co do kasy to sfinalizowaliśmy transakcję  :-)
Im dalej w blachę tym więcej rdzy...

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2023** =====-----
« Odpowiedź #886 dnia: Październik 07, 2023, 17:05:09 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13841
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
dwa mosty 10/43 (z czego jeden wąski na tarczach, nawet nie wiedziałem, że takie były?)
byly praktycznie od poczatku, tylko wystepowanie w autach jest troche tajemnicze, bo najpewniej byly w PN Coupe,
raczej takiego nie kupiles od dziadka, wiec byc moze byly tez w DFach kombi
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2023** =====-----
« Odpowiedź #887 dnia: Październik 07, 2023, 22:02:32 pm »

Online Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5145
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.4 GTI '01
Gość powiedział, że ma trochę części z Poloneza które ma wywozić na złom, i czy by się nam nie przydały. Brat wziął nr telefonu, a po południu odwiedziliśmy dziadka. I trochę się zaskoczyliśmy bo okazało się, że w szopie stoi kompletne K16 z wiązką i osprzętem + drugi silnik po kolizji ze strzelonym rozrządem, skrzynia biegów do tego K16, dwa mosty 10/43 (z czego jeden wąski na tarczach, nawet nie wiedziałem, że takie były?), chłodnice z wentylatorami płaskimi i trochę innej drobnicy, ogólnie cała przyczepka części  :P jako, że dogadaliśmy się co do kasy to sfinalizowaliśmy
No i gratuluję. Zawsze to lepiej, niż miało by to trafić na złom i gówno by z tego było. Już za dużo takich rzeczy poszło do huty.
A skoro o mostach mowa, to wytargałem wczoraj to wyjące 10/43 i na powrót wróciło fabryczne 11/43. Odkręciłem pokrywę i widać na zębach ładne ślady przytarcia. Z tego co widzę, to olej wydobywał się uszczelniaczem, ale chyba na tyle słabo, że nic nie ciekło, a pewnie tylko rozbryzgiwało go delikatnie w czasie jazdy, a że trwało to chwilę, to go osuszyło i zrobiło robotę. Nie zwróciłem na to uwagi, bo nic nie było widać, a jak zaczął pojękiwać, to w sumie pomyślałem, że to normalne, bo ten typ tak ma, aż zaczął wyć w wniebogłosy, ale wtedy było już za późno. Czasem myślę nad jakimś "okienkiem" w pokrywie, w którym było by widać poziom oleju i tylko by się człowiek schylił i profilaktycznie spojrzał. Niektóre nowe ciągniki Zetor, mają coś takiego w tylnym moście, taki podłużny kawałek pleksi, czy czegoś takiego, zamontowany w obudowie, przez który wszystko ładnie widać. Bardzo fajna sprawa. Przez takie coś, zajeździłem sobie cichy most. Teraz trzeba będzie uważać na prędkość, bo mandaty itd, a licznik będzie lekko zaniżał. Fabryczny naddatek te około 10%, to bardzo fajna sprawa, bo zostaje jakiś tam zapas. Trzeba będzie teraz jeszcze bebechy do napędu licznika przełożyć i będzie 100% legal. Nie przekładałbym może, ale już miałem dość tego wycia. Potworny hałas, którego nawet muzyka nie zagłuszała. Ten z GSI, to tylko przy 80 km/h się lekko zaczynał odzywać, a potem cichł całkowicie, czyli rzekłbym, normy fabryczne.

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2023** =====-----
« Odpowiedź #888 dnia: Październik 08, 2023, 14:17:42 pm »

Online Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5145
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.4 GTI '01
Post po postem, ale edytować nie da rady. Hamulce odpowietrzone, samoregulatory z tyłu wyczyściłem do połysku, podgiąłem trochę te blaszki, bo odstawały od nakrętek zębatych i podstawiłem na tyle, by bębny wchodziły w miarę pasownie. Powinno to działać prawidłowo. Ale ten ręczny cały czas jakiś taki "gumowaty" jest i nie wiem, co z nim jest. Podciągałem linkę przy dźwigni na dole, bo luźna była, ale to i tak niewiele pomaga. Uczucie jest takie, jakby linka była z gumy i zamiast zablokować koła na twardo, to się cały czas rozciąga. Trzeba by sprawdzać na kanale,żeby ktoś zaciągał ręczny, a ja bym spojrzał, co się tam dzieje. Samoregulatory podkręciłem na tyle, że powinno być dobrze, a tu jakiś problem. Ale nieważne, hamulec jest i jakiś ręczny też, a i tak trzeba przednie zaciski kiedyś włożyć inne, bo muszę sobie wypiaskować na gotowo i pomalować, to się pobawię z tym od nowa. Ten most odzywa się bardzo delikatnie, w porównaniu z tamtym, to praktycznie go nie słychać, jakbym innym autem jechał. Ale różnicę na prędkości czuć. Żeby w miarę normalnie nim jechać i żeby go nie dusiło po zmianie biegu, to trzeba go kręcić do tych 3.5k rpm, co odpowiadało by + 10 km/h więcej na liczniku, niż normalnie zmienia się biegi, czyli np. nie przy 60, a przy 70 na liczniku, oczywiście mając wymieniony napęd licznika w skrzyni. Teraz mi pokazuje idealnie według GPS, czyli trzeba się pilnować. Ale przynajmniej jazda tym, nie jest taka męcząca, jak na krótszym moście. Tylko jak wiadomo, pomimo mocy, 1.4 ma ciężej z tym. Idealnie by było z 1.6. Ale nawet jeżdżąc na miejscu, jest całkiem inaczej, bo i jedynka się dłuższa zrobiła itd i piątki nie musowo wrzucać, bo czwórka się wydłużyła i spokojnie można sobie pykać 80 km/h i jest dobrze. Najważniejsze, że jest ciszej. Wydech trzeba by zrobiż po bożemu, czyli rurowiec, dwururka z ohv i przejście na prawą stronę pod skrzynią. Teraz sobie dmucha tu i tam i głośnawy jest. Trzeba by jeszcze zalać to może gęstszym olejem, bo to, co wtedy wlałem, to jakieś coś, co akurat w sklepie było. Niby Hipol, ale GL4.

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2023** =====-----
« Odpowiedź #889 dnia: Październik 08, 2023, 14:23:29 pm »

Offline diodalodz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2096
musisz wyluzować linki, cofnąć dźwignię na szczękach w pion i dopiero wtedy ustawić samoregulatory na ciasno, a następnie napinać linkę.
Warto też inwestować w dobre szczęki. Jak są spoko to dasz radę zrobić paznokciem ślad na okładzinie. Jak są twarde to będzie lipa.

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2023** =====-----
« Odpowiedź #890 dnia: Październik 08, 2023, 17:20:34 pm »

Offline Sławek#1978

  • Partacz
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1689
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 OHV Turbo Intercooler +1?? KM?? & Fiat Marea Weekend 1.9 JTD '01 110 KM - Gruz Holownik & Volvo V70 2.4T AWD '01 200 KM - Dailycar "TurboŁoś"
podgiąłem trochę te blaszki, bo odstawały od nakrętek zębatych
A założyłeś sprężynę regulatora od wewnętrznej strony szczęki, tak aby dociągała tą blaszkę do zębnika?

byc moze byly tez w DFach kombi
One maiły już obudowę przekładni głównej jak w mostach polonezowskich, typu Sailsbury czy banjo jak w jugolach?
Im dalej w blachę tym więcej rdzy...

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2023** =====-----
« Odpowiedź #891 dnia: Październik 08, 2023, 19:37:07 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13841
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
byc moze byly tez w DFach kombi
One maiły już obudowę przekładni głównej jak w mostach polonezowskich, typu Sailsbury czy banjo jak w jugolach?
jugoli 4.3 to raczej nie bylo,
nie wiem czy wystepowaly w sedanach, ale w kombi na pewno byly nowe mosty, bo jeden taki most widzialem i nawet polos wykrecalem 20lat temu, z nadzieja ze podpasuje do mojego DFa z jugolem - wtedy odkrylem, ze polosie w nowszych mostach maja wieksza srednice
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2023** =====-----
« Odpowiedź #892 dnia: Październik 09, 2023, 00:27:08 am »

Online Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5145
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.4 GTI '01
musisz wyluzować linki, cofnąć dźwignię na szczękach w pion i dopiero wtedy ustawić samoregulatory na ciasno, a następnie napinać linkę.
Tak było zrobione, bo linka ręcznego była luźna i naciągałem ją dopiero po wyregulowaniu samoregulatorów. Niby dźwignia zaciąga się na max 4 ząbku, ale coś to takie sobie jest. Hamulec trzyma, ale kół raczej nie zablokuje. Ale nic, na spokojnie się to będzie jeszcze kiedyś poprawiać. I tak mnie tu czeka kupa różnej roboty.
Warto też inwestować w dobre szczęki. Jak są spoko to dasz radę zrobić paznokciem ślad na okładzinie. Jak są twarde to będzie lipa.
Dzięki za radę. Szczęki miałem kupowane lata temu i leżały na zapasie. Znana i ceniona firma AD  <lol2>
A założyłeś sprężynę regulatora od wewnętrznej strony szczęki, tak aby dociągała tą blaszkę do zębnika?
A widzisz. Nigdy w sumie nie potrafiłem tego spamiętać, a posiłkowałem się zdjęciem z neta, gdzie widać było, że sprężynka jest od zewnętrznej strony. Ja jedną założyłem tak, a drugą inaczej, bo tak naprawdę, nie robiło to większej różnicy. Akurat u mnie, to te blaszki wyraźnie były przekrzywione. Tak, czy inaczej, teraz to wszystko ładnie dolega i przy próbie rozparcia jednej ze szczęk, ładnie ta blaszka kręciła nakrętką, więc powinno być ok.
Z innych spraw, zrobiłem sobie dzisiaj trasę ponad 100 km, troszkę po mieście i o ile po mieście, to wiadomo, brakuje tej dynamiki, trzeba sporo wyżej go kręcić, żeby go tyle nie muliło i im wyższy bieg, tym gorzej, ale za to na trasie, jest rewelacja. Całkiem inna jazda, nie tak męcząca, jak na krótkim moście. No i przede wszystkim jest cicho. Kręcenie na każdym biegu do 3-3,5 k rpm, gwarantuje w miarę nienajgorszą zmianę biegów i nie muli go zbyt mocno, więc nie jest źle. Oczywiście o piątym biegu przy prędkości 60 km/h, można już zapomnieć, ale coś za coś. Przynajmniej zniknęła ta irytująca bardzo krótka jedynka. Na trasie rewelacja. Oczywiście mowa o normalniej, płynnej jeździe, bo nie testowałem możliwości nagłej redukcji i wyprzedzania czegokolwiek. Myślę, że 1.6 rovera na tym moście, to by było optymalne połączenie, skoro 1.4 radzi sobie całkiem nienajgorzej.

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2023** =====-----
« Odpowiedź #893 dnia: Październik 09, 2023, 19:12:24 pm »

Offline mareks#1181

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1172
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GSI
No i atusik złożony i odpalony, co prawda ciężko było, ale zaskoczył. No ale jest problem, bo na lpg chodzi idealnie, ale na benzynie coś mu nie pasuje i pracuje jakby jakiś wtryskiwacz był słabo pracujący. I teraz jak to sprawdzić, czy trzeba wyjąć całą listwę z wtryskiwaczami i jakoś sprawdzić czy podają paliwo, czy może jest jakiś inny patent, żeby toto wyjaśnić , czyli czemu tak nierówno pracuje na benzynie.

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2023** =====-----
« Odpowiedź #894 dnia: Październik 09, 2023, 20:09:47 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2870
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
Nie dopieta kostka na wtrysku lub kabelki do emulatora się wzięły i popsuły tudzież sam emulator. Ewentualnie zamieniona kostka np 1 z 2 cylindrem czy też 3 z 4 jeśli GSI pracuje na polsekwencji bo nie pamiętam jaki tam system jest
« Ostatnia zmiana: Październik 09, 2023, 20:44:17 pm wysłana przez śledzik »
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2023** =====-----
« Odpowiedź #895 dnia: Październik 10, 2023, 21:47:22 pm »

Offline diodalodz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2096
Miał ktoś przygodę z GSI opartą o próbę spalenia ?
Polonez stracił moc , dojechałem tak 3 km do domu. Pod domem otworzyłem maskę i o dziwo moc wróciła i chodził niby spoko ale zaczęło się dymić. Okazało się że katalizator świeci na czerwono i topi mastykę z podłogi.  Delikatnie go ostudziłem wodą i pędzlem .
Cewka ?

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2023** =====-----
« Odpowiedź #896 dnia: Październik 10, 2023, 22:01:30 pm »

Offline Daniel#1984

  • Democratic Republic Of Boland
  • Moderator
  • Wiadomości: 4697
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kukle City
    • 1.6 Abimex 1996 LPG
Dzięki ogromnej pomocy kolegi Łukasz190 udało się naprawić maglownicę w moskwiczu (tą z audi, ze wspomaganiem). Zalana olejem ATF świeżo wyprana wykładzina niestety jest do ponownego demontażu i prania, no ale auto znów jeździ, co przy kolejnych awariach i chaosie w KZK GOP doprowadzało moją dziewczynę do ciężkiego wku... Wspomaganie wysiadło jej podczas jazdy, i pojechałem do niej autobusem sprowadzić auto, i poszukać przyczyny awarii.

Wymieniliśmy zły poprzednio wymontowany simmering (zwykły no name - NAK, zamiast ciśnieniowego do 10 bar, stąd też wytrzymał tak krótko), i wyrzuciliśmy do śmieci mocowanie maglownicy, które powodowało, że maglownica latała na lewo i prawo po aucie (przy okazji tnąc ciśnieniowe węże od wspomagania o gródź, węże obijały się o wycięty w grodzi kwadratowy otwór aż do przetarcia).

W tym momencie siedzi stabilnie. Poprzednio była zamocowana na dwóch dystansach (z czego jednym z dystansów były nałożone luźno na śrubę nakrętki). Kiedy rozmontowałem wszystko na części pierwsze, włosy mi się zjeżyły na głowie, kiedy wyobraziłem sobie, co tak naprawdę trzymało główny element odpowiadający za prowadzenie auta...
Po tej akcji zdecydowałem się robić przy swoich autach sam, ew. pomocą znajomych. Nikomu już na pewno nie oddam czegokolwiek, czym jeżdżę bez nadzoru, z wyjątkiem wymiany wydechu... Chcesz mieć dobrze=zrób sam.
« Ostatnia zmiana: Październik 10, 2023, 22:06:56 pm wysłana przez Daniel#1984 »
Z kolan wstajemy, łbem w sufit je...

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2023** =====-----
« Odpowiedź #897 dnia: Październik 10, 2023, 22:31:27 pm »

Offline Sławek#1978

  • Partacz
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1689
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 OHV Turbo Intercooler +1?? KM?? & Fiat Marea Weekend 1.9 JTD '01 110 KM - Gruz Holownik & Volvo V70 2.4T AWD '01 200 KM - Dailycar "TurboŁoś"
Cewka ?
Jedna z opcji. Albo wybity rowek pod klin w kole pasowym i mimowolne przefazowanie CPWK.
Im dalej w blachę tym więcej rdzy...

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2023** =====-----
« Odpowiedź #898 dnia: Październik 10, 2023, 23:45:03 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2870
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
Albo zapchany kat lub paliwo się leje i dopala się w kacie
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2023** =====-----
« Odpowiedź #899 dnia: Październik 11, 2023, 00:06:47 am »

Offline diodalodz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2096
traci moc nagle i potrafi równie szybko odzyskać.