zeby nie obciazac kosza to najlepiej byloby polaczyc koronki sprzeglem hydraulicznym - moze byc problem ze znalezieniem tak malego
albo jakims materialem o duzej rozszezalnosci cieplnej
tylko ,ze taka szpera dzialalaby przy wiekszych predkosciach obrotowych i z opoznieniem,a z tego co sie zorientowalem tu raczej chodzi o cos przydatnego do jezdzenia bokiem
a probowal ktos juz zaspawac jeden wrab w koronce ?
P.S.
GeOrGe#411 ma racje ze wspolczynnikiem przyczepnosci
to co innego niz tarcia
pamietam ,ze jeszcze w technikum mialem podawane te cechy nawierzchni (na nadwoziach i podwoziach)
jeszcze do zestawu dochodzi to ,ze beton ma najmniejszy wspolczynnik oporu toczenia
juz od dawana najlepsze autostrady maja betonowa nawierzchnie
wspolczynnik tarcia nie zalezy od powierzchni - od rozmiarow okladzin cienych zalezy ich zywotnosc
wspolczynnik przyczepnosci i oporu toczenia zalezy wprost proporcjonalnie od powierzchni styku