Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
CAŁA POLSKA / Odp: ----==== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2024** ====----
« Ostatnia wiadomość wysłana przez KGB dnia Wczoraj o 20:40:18 »
https://mikromierz.pl/wymiary-gwintow-calowych-UNF-wedlug-normy-ANSI-B1-1
tam masz srednice wiertla 9.9 , czyli 10mm mozesz uzyc,
ale skoro wiercisz w aluminium, to sprobuj 9.5mm
2
CAŁA POLSKA / Odp: ----==== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2024** ====----
« Ostatnia wiadomość wysłana przez ceva dnia Wczoraj o 19:01:39 »
3
CAŁA POLSKA / Odp: ----==== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2024** ====----
« Ostatnia wiadomość wysłana przez lukasz190 dnia Wczoraj o 18:01:45 »
Uściślijmy cały czas mowa o zaciskach kół tylnych, gdzie aby wrzucić Lucasa, musiałbym wstawić tak mi się wydaje półosie na bębnach, a jeśli nie to jeszcze kupować nowe bębny i cylinderki. Co do przodu to jeszcze do niego nie zaglądałem, ale tam nawet jak odpowietrznik nie puści jest większe pole manewru na zastosowanie reperaturki, bo jest więcej miejsca i można zastosować cos takiego za śmieszne pieniądze https://zaciski.com/pl/p/SW-2046-Reperaturka-odpowietrznika-zacisku-ham./23 Więc naprawa całego ukł hamulcowego wyniesie mnie max 300zł (wliczając w to nowa pompę którą już mam zamontowaną, wszelkie końcówki przewodów sztywnych, płyn hamulcowy i nowe gumki do zacisków, plus zestawy naprawcze do odpowietrzników) Do lucasa na dzień dobry muszę mieć nowe zwrotnice, tarcze, klocki, zaciski, do tyłu nowe bębny i półosie cylinderki, okładziny i inny szmelc.  Wyjdzie to zapewne dużo drożej, poza tym tarcze i klocki były zmieniane nie tak dawno i auto ma na nich zrobione może z 5tys km. Do repreaturki którą zakupiłem jednak potrzebuje gwintownika https://allegro.pl/oferta/gwintownik-maszynowy-unf-7-16-20z-volkel-14565993689?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_content=supercena&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_dio_przemysl_pla_pmax_sc&ev_campaign_id=17958851430&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwsPCyBhD4ARIsAPaaRf1ZdQg1G5KcXkzru5SlzuLXtoEgaNuCheWHUvSDUNz9XJbyDEuliQYaAibvEALw_wcB pytanko do bardziej obeznanych jakiego wiertła użyć 10, czy 10,5mm?
4
Napęd / Odp: Regeneracja wału napędowego
« Ostatnia wiadomość wysłana przez CieniaczRider dnia Wczoraj o 16:05:41 »
Odświeżę nieco temacik.

Czy ktoś w ostatnim czasie (cokolwiek to oznacza  <lol> ) regenerował wał od A do Z? Tematy o krzyżakach, podporach itd występują, ale może coś w ostatnich miesiącach się zmieniło w kwestii doboru części?Póki co leżakuje podpora z Łady i oczekuje na montaż, natomiast co z krzyżakami i przegubem elastycznym?

W Ząbkach Wał Car dalej wyważa na aucie, czy coś pozmieniali?
5
CAŁA POLSKA / Odp: ----==== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2024** ====----
« Ostatnia wiadomość wysłana przez KGB dnia Wczoraj o 14:03:24 »
ty juz doradziles torxa i sie zesralo,
a teraz radzisz wykonac za maly otwor i rozpychac go gwintownikiem, co moze skonczyc sie jego urwaniem,
i jeszcze na deser twierdzisz, ze gwintownik peknie przy zbyt duzym otworze, co zakrawa na metalogikę,
jak dla mnie to jest albo sabotaż, albo zwykla glupota,

P.S.
srednica wewnetrzna wierzcholkow w gwincie M10x1 to 8.3mm, wiec niech kazdy sam sobie zdecyduje, czy chce gwintowac w otworze mniejszym 8.0mm czy wiekszym 8.5mm,
na szczelnosc tego polaczenie i tak nie ma co liczyc, bez dodania tam uszczelnienia nie obejdzie sie
6
CAŁA POLSKA / Odp: ----==== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2024** ====----
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Daniel#1984 dnia Wczoraj o 13:48:56 »
Lucas byłby najlepszy, ale za dużo z tym roboty.

Roboty? Przy tej walce, którą opisujesz z tymi zaciskami,to założenie lucasów byłoby mniej problematyczne... pomijając to, że jakbyś ich nie zrobił, musisz ich co chwilę doglądać, żeby znowu się nie zablokowały, lub przynajmniej często jeździć,a o lucasach można sobie zapomnieć na ile się chce. 125p ruszyłem po roku, i wsiadłem - pojechałem, kiedyś nie było o tym mowy, jak siedziały jeszcze heblobendixy. Podziwiam - ja bym nie wytrzymał i wywalił to, tym bardziej, że oryginalność jakoś nie jest w tym egzemplarzu tak istotna, no i tego nie widać.
7
CAŁA POLSKA / Odp: ----==== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2024** ====----
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Morfina dnia Wczoraj o 13:34:11 »
Wystarczy metoda razy 8,przykładowo gwint ma być M6 to 6x8 i wychodzi rozmiar potrzebnego otworu czyli 4.8,gwint M8 to 8x8 czyli otwór 6.4 i tak dalej więc jeśli reperaturka ma gwint m10 to wiertło 8 a nie 8.5 bo pęknie gwintownik w otworze i dopiero jazda będzie <spoko>
8
CAŁA POLSKA / Odp: ----==== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2024** ====----
« Ostatnia wiadomość wysłana przez KGB dnia Czerwiec 01, 2024, 21:38:46 pm »
te z twojego linka czy z alledrogo ?
bo w twoim jest calowy gwint, wiec musisz miec taki gwintownik - a jak masz gwintownik, to srednice wiertla zmierz sobie suwmiarka (mi nie chce sie liczyc),
w tym z alledrogo jest gwiny M10, wiec wiertlo fi 8.5mm

glebokosc nwiertu to ~dlugosc tulejki , wiecej nie ma sensu
9
CAŁA POLSKA / Odp: ----==== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2024** ====----
« Ostatnia wiadomość wysłana przez lukasz190 dnia Czerwiec 01, 2024, 21:26:00 pm »
Kupiłem linkowane wcześniej tulejki z odpowietrznikiem, ciekawe jak to będzie wyglądać w rzeczywistości. Pytanko pod taką tulejkę przewiercać zacisk na wylot? Wydaje mi się że nie bo na czym miała by się ona oprzeć. I drugie pytanko ktoś orientuje się jakieo gwintowniki užyć do gwintu jaki jest na tej tulejce?
10
CAŁA POLSKA / Odp: ----==== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2024** ====----
« Ostatnia wiadomość wysłana przez KGB dnia Czerwiec 01, 2024, 21:09:39 pm »
no i nie zdazylem napisac, zeby nie pchac zadnych torxow lub innych narzedzi, bo na bank sie ukreca, a pozniej to juz o przewierceniu zapomnij
Strony: [1] 2 3 ... 10