Autor Wątek: TYLNY MOST UTRAPIENIE CO ROBIC?  (Przeczytany 33876 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

TYLNY MOST UTRAPIENIE CO ROBIC?
« dnia: Marzec 12, 2006, 21:07:25 pm »

ajk#1212

  • Gość
Witam mam poldka na szerokim mosice..Napocz?tku było do wytrzymania potem hałas narastał.Most lał więc było mało oleju. Olej uzupełniłem. Most zaczyna wyć jak daje delikatnie gazu jak puszczam noge z gazu to nie wyje nie wyje też jak sie na luz wrzuci. Wyje już od 60km/h a przy 100km/h dostaje wibracji. Co to bedzie krzyzaka wymienaiłem w tamtym roku przejechalam na nim jakies 10000tys. Pomocy co mam robić czy łożysko czy co. Już sam niewiem każdy mowi zmien most bo najdzybciej bedzie. Da sie to naprawic?? A olej ajk zmieniałem to sie maż wylala z kawaleczkami spilowanego metalu napył.

TYLNY MOST UTRAPIENIE CO ROBIC?
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 12, 2006, 23:10:08 pm »

Homik

  • Gość
Albo daj jak najszybciej do remontu w zakładzie gdzie się znaj? na tym, albo wymień na nowy. Je?li lec? ci opiłki metalu to UWIEŻ mi nie chciał bym wiedzieć co się stanie jak przy 100km/h zblokuje ci dyferencjał...

Pozdro

TYLNY MOST UTRAPIENIE CO ROBIC?
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 13, 2006, 17:23:30 pm »

Arnold

  • Gość
ja też miałem małe opiłki i nic się nie dzieje  :)  Miałem te same objawy (wycie nie do wytrzymania i wibracje), wymieniłem krzyżak i z głowy. Ale skoro Ty już wymieniałe?... Nie wiem, może się już rozleciał.

TYLNY MOST UTRAPIENIE CO ROBIC?
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 13, 2006, 17:34:52 pm »

roverek

  • Gość
A łożysko na podporze wału dobre.(chodzi mi o drgania)
Z wyciem tak ma być  i to jest klasyczny  objaw zużycia mostu.(podczas jazdy na biegu wyje a po puszczeniu gazu i na luzie przestaje) - to s? ksi?żkowe objawy.

TYLNY MOST UTRAPIENIE CO ROBIC?
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 13, 2006, 18:18:06 pm »

rRAFAL1

  • Gość
z przodu walu jest przegub elastyczny moze masz popekany a jajk nie to moze byc powoli siadajace lozysko na polosi

TYLNY MOST UTRAPIENIE CO ROBIC?
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 13, 2006, 20:59:49 pm »

jjjanek

  • Gość
Witam i ja podepnę się pod post by nie zakładać nowego tematu posiadam poloneza atu na szerokim mo?cie Lukas z bębnami mam możliwo?ć zakupu 100%sprawnego mostu, ale problem w tym, że most jest starszy również szeroki, ale z tarczami, dlatego moje pytanie czy wszystko mi podejdzie i nie ma problemu z przekładk? chodzi mi o mocowanie amortyzatorów i inne żeczy

TYLNY MOST UTRAPIENIE CO ROBIC?
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 13, 2006, 22:29:09 pm »

Drobek

  • Gość
nie zamieniaj nigdy w życiu bębnów na tarcze!!. lukas jest praktycznie bezawaryjny a stary typ to zawsze cos sie zatrze i zdupi

TYLNY MOST UTRAPIENIE CO ROBIC?
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 28, 2006, 18:32:50 pm »

Russell

  • Gość
podł?cze sie.  co musze wymienic w moscie skoro w sierpniu wlałem do niego nowy olej, a teraz juz nic nie ma?   uszczelke przy pokrywce wymieniałem razem z olejem, ale skubany pewnie od strony wału uciekł. :twisted:

[ Dodano: 2006-03-28, 18:34 ]
aha, i do tych co zmieniali mosty. trudno sie to cholerstwo demontuje/zakłada?   dam rade sam?  nie bedzie z demontażem/montażem piór kłopotów?

[ Dodano: 2006-03-28, 18:36 ]
no i moze jeszcze tak, pióra s? na tulejach tak?   i te tuleje sie na prasie wtłacza? czy da rade np imadłem...... jesli tam s? jakies tuleje :mrgreen:

TYLNY MOST UTRAPIENIE CO ROBIC?
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 28, 2006, 18:43:49 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
a po co masz tuleje z resorow wyciagac ?

jezeli wyciekl ci caly olej to musisz wymienic simering na walku atakujacym
ewentualnie tez simeringi na polosiach
simering walka chyba 6pln kosztuje
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

TYLNY MOST UTRAPIENIE CO ROBIC?
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 28, 2006, 19:35:25 pm »

Russell

  • Gość
nie no tak tylko pytam.   chce zdj?c most, zrobic i wymienic co sie da, moze pomalowac na jaki? mało-oczo-jebny kolor i miec spokój z nim na jakis czas. narazie wyje bo oleju nie ma.   no a jak most to moze i resowom sie przyjrze

[ Dodano: 2006-03-28, 19:35 ]
małooczojebny to nie jest brzydnie słowo

[ Dodano: 2006-03-28, 19:36 ]
m.a.ł.o.o.c.z.o.j.e.b.n.y.

[ Dodano: 2006-03-28, 19:36 ]
no

TYLNY MOST UTRAPIENIE CO ROBIC?
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 28, 2006, 22:49:25 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
moze krzyzaki ,moze srodkowa podpora walu
krzyzakow sa dwa komplety ,podpora jedna
wszystko po 30pln
a moze drazki reakcyjne ,tez po 30pln ,albo resor pekl -to juz 100pln
lozyska pol tylnych po 30pln
generalnie przyczyn moze byc duzo i wiekszosc po 30pln  :mrgreen:
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

fiat 125P kombi
« Odpowiedź #11 dnia: Marzec 28, 2006, 23:33:56 pm »

Skowron

  • Gość
a wymiana krzyzaków nalezy do trudnych czy np podpory wału?? i cy przydatny jest kanał do naprawy danych ustere  no i czy ceny tyczyły sięnowych czę?ci:) z góry dzięki

TYLNY MOST UTRAPIENIE CO ROBIC?
« Odpowiedź #12 dnia: Marzec 28, 2006, 23:47:44 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
ceny nowe
kanal lub podjazd potrzebne
podpora to zalezy jak mocno zakrecona - ja poleglem i zaklepalem nieumyslnie gwint - na szczescie mialem drugi wal w ktorym wielowypust schodzil tak jak trzeba
krzyzaki ,jezeli pierwszy raz sa wymieniane ,to trzeba pilniczkiem otwory podpilowac ,zeby nowe wchodzily z malym oporem -ja probowalem na sile i zniszczylem nowy krzyzak
mysle ,ze w fiacie 125p byly juz kiedys wymieniane ,bo swoje lata samochod musi miec

hehe - ogolnie dopialem swego ,ale pol walu mam inne i dodatkowe 30pln utopilem oraz sporo czasu
wczesniej jak zmienialem krzyzaki w borewiczu wujka to w godzine sie uwinalem
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

TYLNY MOST UTRAPIENIE CO ROBIC?
« Odpowiedź #13 dnia: Marzec 29, 2006, 08:36:55 am »

Offline Marcin OBR

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 419
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu 1.4 16V GTi
Mam takie pytanko odno?nie wału a mianowicie czy na wielo wpu?cie może być jaki? minimalny luz :?: A jak nie to czy da sie to jako? zregenerować czy już raczej nic sie z tym nie da zrobić :?:

TYLNY MOST UTRAPIENIE CO ROBIC?
« Odpowiedź #14 dnia: Marzec 29, 2006, 09:48:09 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
nie ma luzu na wielowypuscie i nie ma jak sie wyrobic ,bo nazwyczajniej w swiecie nie pracuje
docisnij nakretka i jezeli dalej bedzie luz to nie wiem kto,co,znim robil
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

TYLNY MOST UTRAPIENIE CO ROBIC?
« Odpowiedź #15 dnia: Marzec 29, 2006, 14:51:46 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
KGB ale koledze zapewne chodziło o ten wielowspust na pocz?dku wału zaraz za sprzęgłem elastycznym. Sam mam niewielki luz w tym miejscu ale nie wiem czy wszystkie tak maj? i czy jest poco wymieniać cały wał dla tej jednej drobnostki.

Tak BTW to po zamianie czę?ci wału wyważałe? go czy nie??
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

TYLNY MOST UTRAPIENIE CO ROBIC?
« Odpowiedź #16 dnia: Marzec 29, 2006, 16:27:13 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
nie wywazylem ,bo wal nie jest wywazany razem (jak to sobie wyobrazasz na elastycznej podporze ? )
obie czesci walu sa wywazane oddzieklnie ,a JA poprostu wzialem przedni wal od innego poldka

ten pierwszy wielowypust tez nie powinien miec luzu osiowego  - wzdluzny jest jak najbardziej ,bo koncowka jest przesuwna  :mrgreen:
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

TYLNY MOST UTRAPIENIE CO ROBIC?
« Odpowiedź #17 dnia: Marzec 30, 2006, 20:36:29 pm »

Russell

  • Gość
KGB,  słuchaj, mówiłem ze cieknie mi z mostu, ale od strony wału. uszczelniacz, jasne, tyle ze na tym rysunku:
go cholera nie ma.   jak po kolei sie do niego dostac?

TYLNY MOST UTRAPIENIE CO ROBIC?
« Odpowiedź #18 dnia: Marzec 30, 2006, 21:01:49 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
smiem twierdzic ,ze jednak jest
dokladnie na wysokosci 6

odkrecasz srube na walku atakujacym i wyjmujesz kolnierz
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

TYLNY MOST UTRAPIENIE CO ROBIC?
« Odpowiedź #19 dnia: Marzec 30, 2006, 21:20:29 pm »

Russell

  • Gość
Na rysunku nie ma, ale i tak wszystko stało sie jasne. dzięki