Autor Wątek: SPŁONĄŁ DRIFTOLONEZ RUDEGO->DRIFTOBOREK NARODZONY  (Przeczytany 62888 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

SPŁONĄŁ DRIFTOLONEZ RUDEGO->DRIFTOBOREK NARODZONY
« Odpowiedź #300 dnia: Styczeń 31, 2009, 15:38:23 pm »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
ale wal przeciez jest na krzyzakach, wiec da sie jakos podniesc silnik i to wszystko spasic. do odwaznych swiat nalezy, kiedys ktos mowil,ze V6 z forda nie da sie wlozyc do poloneza, a pan z Mławy udowodnil ze sie da

SPŁONĄŁ DRIFTOLONEZ RUDEGO->DRIFTOBOREK NARODZONY
« Odpowiedź #301 dnia: Styczeń 31, 2009, 17:20:11 pm »

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1575
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
nie mowie, ze sie nie da wlozyc v6 opla do polda.
to ze jest na krzyzakach, nie znaczy ze mozna sobie go dowolnie wyginac. najlepiej jak wal silnika jest mniej wiecej na rowni z walem mostu.
gdyby wal byl na przegubach homokinetycznych, to nie bylo by az takiego wielkiego problemu z wyginaniem. ale nie jest.
poczytaj sobie o wale cardana i jaka jest jego wada.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Sprz%C4%99g%C5%82o_wychylne
to ja, byly Marcin#839

SPŁONĄŁ DRIFTOLONEZ RUDEGO->DRIFTOBOREK NARODZONY
« Odpowiedź #302 dnia: Styczeń 31, 2009, 17:27:41 pm »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
nie musze czytac bo wiem co to i wiem,ze ma swoje wady, ale ma tez zalety. wszystko wszedzie sie da zrobic, ale na PTK sie zawsze robi inaczej i sa inne problemy

SPŁONĄŁ DRIFTOLONEZ RUDEGO->DRIFTOBOREK NARODZONY
« Odpowiedź #303 dnia: Styczeń 31, 2009, 17:30:32 pm »

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1575
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
mylisz sie GT. mylisz sie zaprawde powiadam Ci  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:



ja tylko twierdze, ze ten motor raczej nie nadaje sie do polda, ktory bedzie latac bokami. po prostu wiem cos, o czym Ty nie wiesz   :P  :wink:  :twisted:
to ja, byly Marcin#839

SPŁONĄŁ DRIFTOLONEZ RUDEGO->DRIFTOBOREK NARODZONY
« Odpowiedź #304 dnia: Styczeń 31, 2009, 18:04:02 pm »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
no to sie podziel informacją :)

ja kiedys bralem pod uwage montaz u siebie 2,0 16V z omegi, ale jakos tak wyszlo, ze mniejsza rzezba byla przy roverze

SPŁONĄŁ DRIFTOLONEZ RUDEGO->DRIFTOBOREK NARODZONY
« Odpowiedź #305 dnia: Styczeń 31, 2009, 21:16:05 pm »

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1575
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
Cytat: "G.T."
no to sie podziel informacją :)
(...)

jeszcze nie czas ;)
to ja, byly Marcin#839

SPŁONĄŁ DRIFTOLONEZ RUDEGO->DRIFTOBOREK NARODZONY
« Odpowiedź #306 dnia: Luty 01, 2009, 12:28:23 pm »

Inka

  • Gość
-Marcin-, to może ze mną się podzielisz swoją wiedzą. Każdy wie, że im prościej tym lepiej (chociaż nie w każdej dziedzinie :P ). Ja z miłą chęcią z Tobą podyskutuje na temat silników, wałów i innych takich :P też mam swoją wiedzę, o której Ty nie wiesz :D :twisted:

Chodzi o to, że chcielibyśmy znać te Twoją wiedzę, by nie popełnić błędu przy ewentualnym montażu tego silnika.  :D  :)

SPŁONĄŁ DRIFTOLONEZ RUDEGO->DRIFTOBOREK NARODZONY
« Odpowiedź #307 dnia: Luty 01, 2009, 22:50:25 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
A moge o coś zapytać?
Dlaczego go nie gasiliście od razu ? Kilka gaśnic dałoby radę stłumić trochę ogień.. do przyjazdu straży. Wogóle podjęliście próby gaszenia ?

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

SPŁONĄŁ DRIFTOLONEZ RUDEGO->DRIFTOBOREK NARODZONY
« Odpowiedź #308 dnia: Luty 01, 2009, 23:04:32 pm »

Barnii

  • Gość
Gaśnice tylko rozdmuchiwały ogień. Wypsikaliśmy kilka ale nic to nie dawało, a straż przyjechała po 10 minutach jak auto już praktyczni dogasało same.

SPŁONĄŁ DRIFTOLONEZ RUDEGO->DRIFTOBOREK NARODZONY
« Odpowiedź #309 dnia: Luty 01, 2009, 23:05:29 pm »

Offline AndrewS#100

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 973
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p 1.4 16V MPI
    • http://www.roverki.pl
te kilogramowki to se mozna ...
po pierwsze to trzeba je umiejetnie uzyc

moze i by cos daly gdyby odpalic je w miare jednoczesnie
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800 2.0 16V MPI
Jawa TS 350

SPŁONĄŁ DRIFTOLONEZ RUDEGO->DRIFTOBOREK NARODZONY
« Odpowiedź #310 dnia: Luty 01, 2009, 23:15:33 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
No wlasnie.. plomieni sie nie sika gaśnica (ale pomińmy fakt)

Inna sprawa że ja i tkai jeszcze jeden kolega :D wozimy 5kg kradzione z akademika w aucie :) a co , jak sie bawic ot sie bawic.

Dziwi mnie tylko fakt że straży pożarnej tam nie było.

A 1kg gaśnica to można papierosa zgasić.

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

SPŁONĄŁ DRIFTOLONEZ RUDEGO->DRIFTOBOREK NARODZONY
« Odpowiedź #311 dnia: Luty 01, 2009, 23:21:20 pm »

Barnii

  • Gość
Dokładnie taką 1kg to sobie można pogasić...

SPŁONĄŁ DRIFTOLONEZ RUDEGO->DRIFTOBOREK NARODZONY
« Odpowiedź #312 dnia: Luty 04, 2009, 09:33:26 am »

JaCoB

  • Gość
Apropo tych silników V6, Oplowskie zbyt wąskie nie są, a to ważna sprawa biorąc pod uwage te głupie nadkola, które kryją zawieszenie z Formuły 1. Może Alfa V6 12v? też możliwości jest dużo bo sa 2.0 V6 t urbo, 2.5, 3.0 które mają spory zapas momentu. Problem może być ze skrzynią bo w starych Alfach jest układ : SILNIK przód, SKRZYNIA i DYFER na tyle.. ale można by zarzeźbić coś z flanszą i np. od Argenty skrzynke. W sumie patrząc na Borkostworka Bociana to nie ma rzeczy niemożliwch ;) na przodzie rover na srodku ford a na tyle polonez ;P

SPŁONĄŁ DRIFTOLONEZ RUDEGO->DRIFTOBOREK NARODZONY
« Odpowiedź #313 dnia: Luty 04, 2009, 15:24:59 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Jak chcecie małej i lekkiej V6 to polecam KV6 z rovera. Niby 2,5l i osiągi nie powalają ale wymiarami jest niewiele większa i cięższa jak K16... MOżna by to spiąć z N9 i byłoby gites...

NO i też ma 4 zawory na cylinder ;)
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

SPŁONĄŁ DRIFTOLONEZ RUDEGO->DRIFTOBOREK NARODZONY
« Odpowiedź #314 dnia: Luty 04, 2009, 20:59:37 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6726
  • Płeć: Mężczyzna
Panowie i panie! Ja wiem że jestem mało w porównaniu z wami wiedzący na temat Poloneza teoretyk i świeżo zalegalizowany kierowca przedniej ośki ale na temat właściwości jezdnych i techniki prowadzenia to mam hopla i chciałbym zwrócić na coś uwagę(wiem że też to widzicie ale chyba nie doceniacie):

Balans masy! Jak wchodzić w bok i się jej trzymać jeżeli bezwładność wywołana przez masę na przodzie będzie usiłowała zerwać przyczepność przednich kół? Moja ośka nawet na ujętym gazie idzie bokiem tylko póki ręczny jest zaciągnięty bo 70% masy jest z przodu. Jeżeli auto leci bokiem przy dużej prędkości to nie tylko dlatego że napędzany tył gubi przyczepność, także masa cały czas trochę pcha tył na zewnątrz. Przecież wszystkie profesjonalne driftowozy mają rozkład masy ok. 50:50. Taki balans uznaje się za idealny, niektórzy uważają nawet że pewne samochody są jeszcze lepsze gdy z przodu jest tylko 41% masy. Dlatego mam poważne wątpliwości w sprawie silnika V6, zwłaszcza że wbrew pozorom najlepsi drifterzy z reguły nie mają dużych silników. I nie mówię tu o Polakach w BMW tylko o Japońcach i ich Nissanach. Z resztą, po co snuć plany o silnikach które mogą wysadzić most w powietrze kiedy samochód ma skorodowane podwozie!
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

SPŁONĄŁ DRIFTOLONEZ RUDEGO->DRIFTOBOREK NARODZONY
« Odpowiedź #315 dnia: Luty 04, 2009, 22:47:03 pm »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
BXMaster,  ale z ciebie czarnowidz. poza tym, zauwaz, ze gdyby mialo byc w driftowozie 50/50 to by jezdzili centralami , a nie autami z klasycznym napedem.

a co do jazdy ośką. tez nią jezdze i jest to calkiem inksza inkszosc. z calym szacunkiem, ale polataj troche rwd, bo ciagniecie dupy przy zaciagnietym recznym to cos zupelnie innego.

ja nie umiem sie odzwyczaic od nawykow z poloneza i jak tylko zarzucam dupe to od razu robie kontre jak w polonezie, tylko ze w oplu mnie wtedy prostuje, a poldek by szedl pelnym ogniem :cry:

SPŁONĄŁ DRIFTOLONEZ RUDEGO->DRIFTOBOREK NARODZONY
« Odpowiedź #316 dnia: Luty 04, 2009, 23:18:06 pm »

Arnold

  • Gość
Cytat: "JaCoB90"
Może Alfa V6 12v? też możliwości jest dużo bo sa 2.0 V6 t urbo, 2.5, 3.0 które mają spory zapas momentu.
Widziałem na YouTube Poldka z silnikiem Alfy.

SPŁONĄŁ DRIFTOLONEZ RUDEGO->DRIFTOBOREK NARODZONY
« Odpowiedź #317 dnia: Luty 05, 2009, 08:14:24 am »

Inka

  • Gość
BXMaster, mało wiesz o drifcie... Japońce też wsadzają ciężkie silniki. Popatrz na Ognia. Zwykłe BMW E36, środek pusty, tylko klatka i bak, a z przodu pod maską v8 5litrowe o mocy 400konii i momencie ponad 500Nm. Idzie jak burza i jakoś nie ma problemu z prostowaniem auta. Ta V8 też trochę waży :roll:

SPŁONĄŁ DRIFTOLONEZ RUDEGO->DRIFTOBOREK NARODZONY
« Odpowiedź #318 dnia: Luty 05, 2009, 10:05:21 am »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1713
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
czyżby wreszcie silnik zamiast wkrętarki do driftu ??:>

SPŁONĄŁ DRIFTOLONEZ RUDEGO->DRIFTOBOREK NARODZONY
« Odpowiedź #319 dnia: Luty 05, 2009, 13:48:00 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6726
  • Płeć: Mężczyzna
Jakie V8? Np. V8 z nowego M3 jest lżejsze niż R6 ze starego.

Być może Japońce wsadzają też duże silniki ale najczęściej się słyszy o potężnie zmodyfikowanych 1.8 turbo.

Centralami wiadomo że nikt nie lata bo to się po prostu nie opłaca. Te auta są zwyczajnie za drogie chyba że mówimy o Toyocie MR2 która jest bardzo krótka i dosyć słaba.

Być może macie rację. W końcu wy driftujecie ,a nie ja. Po prostu dzielę się moimi spostrzeżeniami.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E