akurat do kompa usiadłem :wink: ale co do blachy to pamiętam, że jakaś była... ale dostałem ją w częściach i było to dość dawno dlatego się upewniam, żeby moją układankę dobrze poskładać :D
[ Dodano: 14 Kwi 2010 15:52 ]Wykąpałem wtryskiwacze i listwę wtryskową w benzynce i przedmuchałem :mrgreen:, pomalowałem wsporniki kolektora ssącego, założyłem listwę wtryskową, przykręciłem poduszki silnika, przykręciłem wspornik pompy wspomagania, założyłem owężowanie ukł. chłodzenia, dobrałem śruby łączące skrzynie z silnikiem i mocujące rozrusznik, wymieniłem uszczelkę pod deklem skrzyni biegów, "wrzuciłem" na silnik wiązkę elektryczną (muszę ją ładnie poukładać i "zapeszlować").
Do uruchomienia na "stole operacyjnym" zostało mi skompletowanie niezbędnych elementów, czyli: przewodów paliwowych, belki pod silnik, CPWK, świec i oleju.
Wymodziłem dzisiaj przyrząd do blokowania koła zamachowego (w celu odkręcenia śruby koła pasowego) na wzór tego oryginalnego, jak się sprawdzi do dodam fotki i rys.