to sie nazywa miec szczescie i zastosowac slabsze ogniwo, ktore chroni przed HGFem, co nie ?
ale to chyba zle swiadczy o tym silniku ,skoro sprawna chlodnica lub gumowy wezyk sa mocniejsze od UPG
co do patentu ,to moja fabryczna uszczelka raczej w fabryce na towot nie byla skrecana i przezyla juz kilka zagotowan i tez nic jej nie jest przez 180kkm - ubolewam,ze bede musial zdjac glowice,zeby do hydropopychaczy sie dostac,
P.S.
na rure tez kiedys skrecalem,zale dluzsza niz 1m - najpierw piszcza podkladki ,a pozniej jest huk pekajacej sruby raczej rozerwanie,niz ukrecenie) - wtedy niezbyt dobrze glowica sie trzyma na 8 srubach - jedynie 3 dni jezdzil fiacior,
no coz ,nauka kosztuje ,a inni nastolatkowie glupsze rzeczy robia, Ja przynajmniej ucze sie na bledach