Autor Wątek: Most Volvo vs FSO??  (Przeczytany 46544 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Most Volvo vs FSO??
« Odpowiedź #60 dnia: Listopad 03, 2011, 21:28:39 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
A o hamulcach już było w tym temacie-są to tarczobębny średnicy 280. Sam zacisk jest ok. ale reczny jest symboliczny. Ja sobie most przerobiłem z 5 śrub na 4 i zamontowałem tarcze fiatowskie 240 na zacisku z renault clio3.
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: Most Volvo vs FSO??
« Odpowiedź #61 dnia: Listopad 03, 2011, 21:33:39 pm »

Offline marcin88

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 303
  • Płeć: Mężczyzna
    • 3.0 12v
własnie jak się przerabia na 4 śruby ? mógł byś to opisać byłbym Ci bardzo wdzięczny.

Odp: Most Volvo vs FSO??
« Odpowiedź #62 dnia: Listopad 03, 2011, 21:42:50 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Wymontowałem półośki z mostu, wsadziłem na tokarkę.
Mierząc wcześniej polonezową piastę (średnica zew, śerednica centrowania felgi, inne bajery) stoczyłem półoś do wymaganych wymiarów-jest co zbierać.
Potem zarysowałem sobie nożem na tokarce ślad na średnicy 98mm, potem przyłożenie tarczy,by znać miejsce, gdzie trzeba wywiercić nowe dziury na śruby. Jedna ze śrub wychodzi w starym otworze. W powstałe dziury włożyłem śruby (szpilki), założyłem tarczę, koło, przykręciłem i przyspawałem punktowo łebki śrub do połosi, by się nie kręciły.
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: Most Volvo vs FSO??
« Odpowiedź #63 dnia: Listopad 03, 2011, 21:54:28 pm »

Offline marcin88

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 303
  • Płeć: Mężczyzna
    • 3.0 12v
dzięki tak tez myślałem to zrobić :)

Odp: Most Volvo vs FSO??
« Odpowiedź #64 dnia: Listopad 04, 2011, 01:51:05 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
ale jedna dziora nie pokryje sie ,bo volvo ma rozstaw 5x108 ,a nie 5x98
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Most Volvo vs FSO??
« Odpowiedź #65 dnia: Listopad 04, 2011, 08:46:13 am »

Offline gaworek87

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 57
Zoltan#1930 a jak pogodziłeś osadzenie tarczy na piaście volvo (tam są seryjnie tarczo bębny więc płaszczyzna mocowania tarczy jest mocno odsunięta od płaszczyzny mocowania zacisku) dawałeś jakiś dystans pod zacisk czy może jakieś fiatowskie tarczobębny? chociaz nie wiem czy były takowe w rozmiarze 240mm.


Odp: Most Volvo vs FSO??
« Odpowiedź #66 dnia: Listopad 05, 2011, 10:53:51 am »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Dorobiłem nowe blachy mocujące zacisk, oryginalne mocowanie zacisku u mnie nie jest wykorzystane. Ręczny jest w zacisku.
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: Most Volvo vs FSO??
« Odpowiedź #67 dnia: Listopad 05, 2011, 11:15:12 am »

Offline Tailgunner

  • Tarnów
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 320
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p
    • polskifiat.jazda.pl
przyspawałem punktowo łebki śrub do połosi, by się nie kręciły.

i tym samym rozhartowałeś śruby, wymień je bo Ci koło odpadnie
polskifiat.jazda.pl

Odp: Most Volvo vs FSO??
« Odpowiedź #68 dnia: Listopad 20, 2011, 17:00:29 pm »

Offline polder300

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 13
  • Płeć: Mężczyzna
    • polonez atu 2,9 V6 400KM polonez atu plus seria
Pozwólcie że się  podłączę z pytaniem. Most od  jakiego typu volva który można by przerobić do poloneza byłby najbardziej wytrzymały.Chodzi mi o wytrzymałość półosi i zazębienie ataku z kołem talerzowym.Mechanizm różnicowy raczej do zaspawania.Jest na aledrogo kilka mostów od volva może coś podlinkujecie  :]Czy wychodziły mosty volva  ze szperą?

Odp: Most Volvo vs FSO??
« Odpowiedź #69 dnia: Listopad 20, 2011, 17:47:28 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Po pierwsze pisz po polsku,
po drugie: przeczytaj ten temat dokładnie, to tylko 4 strony.
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Odp: Most Volvo vs FSO??
« Odpowiedź #70 dnia: Kwiecień 15, 2013, 21:26:26 pm »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
Odgrzeję kotleta. Potrzebuję zdjęć tyłu z mostem od 740. Bo chce taki założyć i nie wiem o ile będę musiał poszerzyć tył. Resztą się nie martwię tylko chodzi o poszerzenie. No i znaleźć przełożenie 3.9 to przy 1.8 będzie jakoś to latać.
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: Most Volvo vs FSO??
« Odpowiedź #71 dnia: Kwiecień 15, 2013, 21:29:31 pm »

Offline Leonek1321

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1116
czytałeś ten temat w ogóle kolego ?
Polonez 93/97 r 2.0 DOHC - był...
powoli do przodu AQVR ;)

Odp: Most Volvo vs FSO??
« Odpowiedź #72 dnia: Kwiecień 15, 2013, 21:34:24 pm »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
czytałeś.
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: Most Volvo vs FSO??
« Odpowiedź #73 dnia: Kwiecień 15, 2013, 21:37:27 pm »

Offline Leonek1321

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1116
i zdjęc ani dokładnych wymiarów nie widziałeś ? :)
Polonez 93/97 r 2.0 DOHC - był...
powoli do przodu AQVR ;)

Odp: Most Volvo vs FSO??
« Odpowiedź #74 dnia: Kwiecień 15, 2013, 21:40:20 pm »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
no zdjęcia mnie nie zadowalają do końca wymiary ok ale zdjęcia za mało mi to obrazują :)
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: Most Volvo vs FSO??
« Odpowiedź #75 dnia: Grudzień 03, 2013, 20:39:53 pm »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
Zoltan#1930 most masz z 700?
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Odp: Most Volvo vs FSO??
« Odpowiedź #76 dnia: Grudzień 04, 2013, 07:37:38 am »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Nie z 200 i siedzi w 125p. Są takie same, tylko 700/900 szerszy.
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: Most Volvo vs FSO??
« Odpowiedź #77 dnia: Grudzień 04, 2013, 08:43:31 am »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
700/900 jest szerszy po 6 cm na stronę względem FSO, ale felgi z ET 38~40 będą stały równo z nadkolem.
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: Most Volvo vs FSO??
« Odpowiedź #78 dnia: Grudzień 04, 2013, 21:42:09 pm »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
z dostępnością 200 ciężka sprawa, wiec chyba lepiej 700/900. plus felga z ET 43. i powinno być dobrze. jaki przełożenie pakowacz turbo rovera 1.8, myślę nad 3.7.
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Odp: Most Volvo vs FSO??
« Odpowiedź #79 dnia: Grudzień 05, 2013, 00:35:35 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
pytanie pomocnicze : po co inny most ?
z 700/900 bedzie problem i to duzy,
most FSO i silnik 220NM 170KM jezdzi i ma sie dobrze
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.