Witam,na początek małe sprostowanie co do grubości blachy.Rozebrałem to dzisiaj z powrotem (tak,dzisiaj!) i pomierzyłem.Zrobiłem nawet 'zwymiarowany rysunek' dla kolegi Stingerka.Tak więc GRUBOŚĆ DOSPAWANEJ BLACHY 7,3mm WYMIARY 115x133,5mm.GRUBOŚĆ DYSTANSU MIĘDZY TARCZĘ A PÓŁOŚ około 3mm (dokładnie nie mierzyłem) Grubszej blachy lepiej nie dawać,gdyż wtedy dystans też musi być grubszy,bo tarcza będzie ocierała o jarzma,a z drugiej strony przez grubszy dystans ten wypust centrujący felgę będzie za mało wystawał. Tu macie te 'rysunki' ale traktujcie to poglądowo a nie jako sztywne wytyczne,bo na pewno nie są super dokładne
mam nadzieję,że ktoś tu coś dojrzy :oops:
Odkręciłem tarczę od przedniego koła i założyłem na tył.Tarcza jest prawie jak nowa i okazuje się że pasuje idealnie,może lekko ociera o jarzmo od wewnętrznej strony,ale to nie problem,można szlifnąć lekko blachę.Założona razem z dystansem:
a tu z orginalnym klockiem (nieszlifowanym)
A tu z lewej strony jarzmo orginalne a z prawej szlifnięte
Tak ma dochodzić z tyłu do płyty,też jest trochę szlifnięte
Tu zdjęcie poglądowe z przodu kawałek starej płyty (ten sam co wcześniej)mniej więcej tak ma dotykać jarzmo do śrub,a ten garb na środku ścinamy i w to miejsce dajemy blachę
WSZYSTKICH ZAINTERESOWANYCH PRZEPRASZAM ZA NIEŚCISŁOŚCI