Witam,na początek małe sprostowanie co do grubości blachy.Rozebrałem to dzisiaj z powrotem (tak,dzisiaj!) i pomierzyłem.Zrobiłem nawet 'zwymiarowany rysunek' dla kolegi Stingerka.Tak więc GRUBOŚĆ DOSPAWANEJ BLACHY 7,3mm WYMIARY 115x133,5mm.GRUBOŚĆ DYSTANSU MIĘDZY TARCZĘ A PÓŁOŚ około 3mm (dokładnie nie mierzyłem) Grubszej blachy lepiej nie dawać,gdyż wtedy dystans też musi być grubszy,bo tarcza będzie ocierała o jarzma,a z drugiej strony przez grubszy dystans ten wypust centrujący felgę będzie za mało wystawał.  Tu macie te 'rysunki' ale traktujcie to poglądowo a nie jako sztywne wytyczne,bo na pewno nie są super dokładne 
   
    
  mam nadzieję,że ktoś tu coś dojrzy  :oops: 
Odkręciłem tarczę od przedniego koła i założyłem na tył.Tarcza jest prawie jak nowa i okazuje się że pasuje idealnie,może lekko ociera o jarzmo od wewnętrznej strony,ale to nie problem,można szlifnąć lekko blachę.Założona razem z dystansem:  
 
   a tu z orginalnym klockiem (nieszlifowanym)  
 
   A tu z lewej strony jarzmo orginalne a z prawej szlifnięte   
 
  Tak ma dochodzić z tyłu do płyty,też jest trochę szlifnięte   
 
    Tu zdjęcie poglądowe z przodu  kawałek starej płyty (ten sam co wcześniej)mniej więcej tak ma dotykać jarzmo do śrub,a ten garb na środku ścinamy i w to miejsce dajemy blachę    
 
  WSZYSTKICH ZAINTERESOWANYCH PRZEPRASZAM ZA NIEŚCISŁOŚCI    
