Autor Wątek: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.  (Przeczytany 42219 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« dnia: Luty 14, 2011, 10:29:53 am »

Offline Despero

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1090
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG
Jako że stoję przed wyborem instalacji LPG (sekwencji) przedstawię Wam dotychczasowe oferty jakie dostałem z jednego serwisu. Napisałem maile również do innych serwisów, więc jak tylko dostanę odpowiedź, dopiszę tutaj. Niestety jak to zwykle bywa nie podają szczegółów dotyczących instalacji.

Landirenzo (podejrzewam że model Omegas) -  2600 zł
Stag 300 Plus - 2400 zł (to jest chyba najbardziej odpowiadająca mi opcja)
Roxi (wtf?) - 2000 zł

Proszę Was (w miarę możliwości) o opinie dotyczące poszczególnych instalacji jak i komentarz dotyczący kosztów ich montażu jakie podałem.

Dzięki!
« Ostatnia zmiana: Luty 14, 2011, 10:33:49 am wysłana przez Despero »
Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG 240 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 92U LPG 210 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 LPG 60 tys. km
Lublin 3 2,4 TD Andoria 3,5t '00 340 tys. km
Był: Polonez Atu+ GLi '98 LPG 230 tys. km

Odp: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 14, 2011, 11:50:15 am »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4230
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Stag 300 będzie chyba najlepszą opcją, sądząc po opiniach w niecie i nie tylko.
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Odp: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 14, 2011, 15:34:06 pm »

Offline Grzesiek

  • elektryk wysokich napięć
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 342
  • Płeć: Mężczyzna
  • FSO Podlasie
    • Caro R4 Turbo EMU Black 500+
    • 12.09 Performance
Despero, masz gaz w dowodzie???

Jak tak, to zamawiaj sam przód na stagu 300 za 1/3 tego, co napisałeś.
banned napisał: spędziłem tyle a tyle dni, budując coś co działało źle, ale za to mogłem się pochwalić na forum
>>500.6KM/562.7Nm https://youtu.be/pUEHL-NOYAI
Polonez R4T 100-200km/h w 5,5s
1/4 ET: 12.384s@195.12 km/h 13,192s @189,8km/h 13,015s @177,4km/h
Polonez? Tylko w Turbo.

Odp: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 14, 2011, 15:36:01 pm »

Offline Despero

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1090
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG
Nie, dotychczas nie mam zamontowanej instalacji LPG, stąd też ten pomysł nie przejdzie. ;)
Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG 240 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 92U LPG 210 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 LPG 60 tys. km
Lublin 3 2,4 TD Andoria 3,5t '00 340 tys. km
Był: Polonez Atu+ GLi '98 LPG 230 tys. km

Odp: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 14, 2011, 19:20:57 pm »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
Stag 300 będzie śmigał jak trzeba :) kumpel założył do Mondeo MkII 1.8 staga tylko nie 300 tylko inny model za 2300zł. i mondeo chodziło pięknie żadnego spadku mocy spalanie 10l/100km jeździłem trochę i ja tym samochodem i polecam :)
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 15, 2011, 09:27:31 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Zastanawiam się czy u siebie nie zmienić blosa na staga. tyle że rover to bardzo wymagający silnik i wymaga szybkiej listwy. Jakby ci przyszło do głowy kiedyś swapować na rovera to polecam staga 300 i wtryski MATRIX-a. Rzekomo taki zestaw obrabia rovera i poldorovera na fullgrupie bez problemów. Joker w borkoroverku ma i chwali...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 15, 2011, 11:21:41 am »

Offline czapla499

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 58
Czyli mając już gaz moge go zupgreidować do wtrysku??


Odp: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 15, 2011, 20:15:41 pm »

Offline Grzesiek

  • elektryk wysokich napięć
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 342
  • Płeć: Mężczyzna
  • FSO Podlasie
    • Caro R4 Turbo EMU Black 500+
    • 12.09 Performance
Czyli mając już gaz moge go zupgreidować do wtrysku??

Tak
banned napisał: spędziłem tyle a tyle dni, budując coś co działało źle, ale za to mogłem się pochwalić na forum
>>500.6KM/562.7Nm https://youtu.be/pUEHL-NOYAI
Polonez R4T 100-200km/h w 5,5s
1/4 ET: 12.384s@195.12 km/h 13,192s @189,8km/h 13,015s @177,4km/h
Polonez? Tylko w Turbo.

Odp: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 15, 2011, 22:01:58 pm »

Offline Dj. Illusion

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 535
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polski Fiat 125p 1980 zwany Boguś
Ja mam sekwencję w roverku na sterowniku STAG 4. Wtryskiwacze to niestety Valtec model 30 (czyli ogólnie mówiąc szajs i stąd też czasami pewne szarpania na niskich obrotach) ale ogólnie śmiga dobrze i przy normalnej jeździe nie przekraczam 9l/100 km po mieście.
Polonez wymaga miłości! Mści się jeśli jej nie dostaje!
Był FSO 1500 85 r swap na 1.6 GLI
Był FSO Polonez Atu 96 1.4 GLI
Był Pushapek 1.4 GTI 16V

Odp: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 15, 2011, 22:17:47 pm »

Offline Despero

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1090
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG
No to świetnie, że tak pozytywnie wypowiadacie się na temat Staga, bo zdecydowałem się (po części dzięki Waszym radom) na sekwencję na bazie Stag'a 300 Plus za 2400 zł. A nuż starguję tą stówę - tyle mniej rok temu chcieli w tym samym serwisie za montaż tego Stag'a. ;)
Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG 240 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 92U LPG 210 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 LPG 60 tys. km
Lublin 3 2,4 TD Andoria 3,5t '00 340 tys. km
Był: Polonez Atu+ GLi '98 LPG 230 tys. km

Odp: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« Odpowiedź #10 dnia: Luty 16, 2011, 15:16:16 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Tylko koniecznie wsadź dobre wtryski nawet kosztem dołożenia tej 100 czy 200.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« Odpowiedź #11 dnia: Luty 17, 2011, 00:02:58 am »

Offline Despero

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1090
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG
MagicJet'y wystarczą? Bo Valtec'a będę omijał szerokim łukiem, a o Matrix'ach mogę chyba pomarzyć...
Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG 240 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 92U LPG 210 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 LPG 60 tys. km
Lublin 3 2,4 TD Andoria 3,5t '00 340 tys. km
Był: Polonez Atu+ GLi '98 LPG 230 tys. km

Odp: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« Odpowiedź #12 dnia: Luty 17, 2011, 19:27:09 pm »

Offline Despero

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1090
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG
Firma, w której chcę założyć instalację oferuje wtryski OMVL, zaś Matrix'a nie prowadzą. Te wtryskiwacze OMVL są chociaż z midklasy, czy totalne niskobudżetówki?
Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG 240 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 92U LPG 210 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 LPG 60 tys. km
Lublin 3 2,4 TD Andoria 3,5t '00 340 tys. km
Był: Polonez Atu+ GLi '98 LPG 230 tys. km

Odp: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« Odpowiedź #13 dnia: Luty 18, 2011, 09:56:37 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Zaloguj się na lpg-forum i tam może ci więcej napiszą. Sam się dopiero niedawno zarejestrowałem i zaczynam chłonąć wiedzę tam publikowaną.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« Odpowiedź #14 dnia: Luty 20, 2011, 15:26:51 pm »

Offline Despero

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1090
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG
Jutro jadę do upatrzonego serwisu zakładać sekwencję. Ostatecznie postanowione Stag 300 Plus, wtryski OMVL Reg Fast (poczytałem - są podobno OK, a to mi wystarcza) i zbiornik walcowy za kanapą.

Przyjrzałem się dzisiaj dokładnie i bez wycinania/klepania dna wnęki koła zapasowego zbiornik będzie wystawał i tylko stracę niepotrzebnie miejsce, a tak to mam we wnęce koło, podnośnik, apteczkę, trójkąt i inne pierdoły, które przy butli w koło walałyby się po bagażniku. Poza tym walcowa butla za kanapą jest bezpośrednio nad tylną osią, co dla mnie też stanowi pozytyw. A jak będzie coś większego do przewiezienia, to bagażnik dachowy i wio.

Dzięki za wszystkie podpowiedzi i sugestie!
Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG 240 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 92U LPG 210 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 LPG 60 tys. km
Lublin 3 2,4 TD Andoria 3,5t '00 340 tys. km
Był: Polonez Atu+ GLi '98 LPG 230 tys. km

Odp: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« Odpowiedź #15 dnia: Luty 21, 2011, 14:23:12 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Butlę dawaj 40l za 1/3 tylnej kanapy. Jak dobrze założą to i dostęp do lampy tylnej i do spryskiwacza będzie a w ten sposób nie stracisz zalety rozkładanej kanapy tylnej, przynajmniej za "większą połową" ;) kanapy. Dodatkowo jak jeździsz sporo sam to będziesz miał przeciwwagę.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« Odpowiedź #16 dnia: Luty 21, 2011, 20:25:09 pm »

Offline FaZi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1127
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, Mercedes, Fiat 125p
panowie a mam takie pytanie z innej beczki.

Czy regulacja gazu przy sekwencji odbywa sie przez podpiecie do kompa? chodzi mi o sklad mieszanki itp...
i jeszcze jedno - czy III gen to sekwencja?

Odp: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« Odpowiedź #17 dnia: Luty 22, 2011, 00:10:54 am »

Offline Despero

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1090
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG
Regulacja sekwencji z tego co mi wiadomo odbywa się przez podpięcie do kompa. Sekwencja to IV generacja. ;)
Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG 240 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 92U LPG 210 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 LPG 60 tys. km
Lublin 3 2,4 TD Andoria 3,5t '00 340 tys. km
Był: Polonez Atu+ GLi '98 LPG 230 tys. km

Odp: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« Odpowiedź #18 dnia: Luty 22, 2011, 19:08:52 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
nie napisales jaki masz silnik ,a od tego trzeba zaczac ,
od 9lat mam butle cylindryczna za kanapa i zmieniam na toroidalna w kolo - tyle w sprawie butli

co do sterownika to stag 300+ jest dobrym sterownikiem ,wtryskiwacze OMVL sa gorsze niz lepsze ,a parownik jaki ci chca wstawic ?
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« Odpowiedź #19 dnia: Luty 23, 2011, 12:35:48 pm »

Offline Despero

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1090
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG
Mam OHV - 1.6 GSi, myślałem że mam to pod avatarem ale po zmianie forum z phpBB na SMF mi znikło - ale już jest jak widać - przepraszam.

Co do butli, zdecydowałem się na 50 albo 55l walcówkę za kanapą, coś za coś, cylindryczna w koło wystawałaby sporo poza płaszczyznę podłogi i byłaby mała, a koło by mi się walało po bagażniku tak czy siak. Co do wtrysków wyboru za bardzo nie mam, w Koszalinie jak już to tylko wsadzają Valteki i OMVL. Co do parownika, szczerze mówiąc nie wiem, ciężko się z nimi dogadać bo wszyscy patrzą na mnie jak na UFO, że pakuję 2400 zł w Poloneza. A jaki parownik polecasz, co odradzasz? Przed montażem z nimi o tym pogadam.
« Ostatnia zmiana: Luty 23, 2011, 12:36:53 pm wysłana przez Despero »
Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG 240 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 92U LPG 210 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 LPG 60 tys. km
Lublin 3 2,4 TD Andoria 3,5t '00 340 tys. km
Był: Polonez Atu+ GLi '98 LPG 230 tys. km