Autor Wątek: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.  (Przeczytany 27642 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Despero

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1098
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG
Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« dnia: Luty 14, 2011, 10:29:53 am »
Jako że stoję przed wyborem instalacji LPG (sekwencji) przedstawię Wam dotychczasowe oferty jakie dostałem z jednego serwisu. Napisałem maile również do innych serwisów, więc jak tylko dostanę odpowiedź, dopiszę tutaj. Niestety jak to zwykle bywa nie podają szczegółów dotyczących instalacji.

Landirenzo (podejrzewam że model Omegas) -  2600 zł
Stag 300 Plus - 2400 zł (to jest chyba najbardziej odpowiadająca mi opcja)
Roxi (wtf?) - 2000 zł

Proszę Was (w miarę możliwości) o opinie dotyczące poszczególnych instalacji jak i komentarz dotyczący kosztów ich montażu jakie podałem.

Dzięki!
« Ostatnia zmiana: Luty 14, 2011, 10:33:49 am wysłana przez Despero »
Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG 240 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 92U LPG 210 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 LPG 60 tys. km
Lublin 3 2,4 TD Andoria 3,5t '00 340 tys. km
Był: Polonez Atu+ GLi '98 LPG 230 tys. km

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Odp: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 14, 2011, 11:50:15 am »
Stag 300 będzie chyba najlepszą opcją, sądząc po opiniach w niecie i nie tylko.
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Zafira A 1.8 '99

Offline Grzesiek

  • elektryk wysokich napięć
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 342
  • Płeć: Mężczyzna
  • FSO Podlasie
    • Caro R6 Turbo EMU 400+
    • 12.09 Performance
Odp: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 14, 2011, 15:34:06 pm »
Despero, masz gaz w dowodzie???

Jak tak, to zamawiaj sam przód na stagu 300 za 1/3 tego, co napisałeś.
banned napisał: spędziłem tyle a tyle dni, budując coś co działało źle, ale za to mogłem się pochwalić na forum
>>153HP/185Nm https://youtu.be/pUEHL-NOYAI
Polonez R6T 100-200km/h w 5,8s
1/4 ET: 13,192s @189,8km/h 13,015s @177,4km/h
Polonez? Tylko w Turbo.

Offline Despero

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1098
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG
Odp: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 14, 2011, 15:36:01 pm »
Nie, dotychczas nie mam zamontowanej instalacji LPG, stąd też ten pomysł nie przejdzie. ;)
Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG 240 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 92U LPG 210 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 LPG 60 tys. km
Lublin 3 2,4 TD Andoria 3,5t '00 340 tys. km
Był: Polonez Atu+ GLi '98 LPG 230 tys. km

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1951
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
Odp: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 14, 2011, 19:20:57 pm »
Stag 300 będzie śmigał jak trzeba :) kumpel założył do Mondeo MkII 1.8 staga tylko nie 300 tylko inny model za 2300zł. i mondeo chodziło pięknie żadnego spadku mocy spalanie 10l/100km jeździłem trochę i ja tym samochodem i polecam :)
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 6485
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Odp: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 15, 2011, 09:27:31 am »
Zastanawiam się czy u siebie nie zmienić blosa na staga. tyle że rover to bardzo wymagający silnik i wymaga szybkiej listwy. Jakby ci przyszło do głowy kiedyś swapować na rovera to polecam staga 300 i wtryski MATRIX-a. Rzekomo taki zestaw obrabia rovera i poldorovera na fullgrupie bez problemów. Joker w borkoroverku ma i chwali...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Offline czapla499

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 58
Odp: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 15, 2011, 11:21:41 am »
Czyli mając już gaz moge go zupgreidować do wtrysku??


Offline Grzesiek

  • elektryk wysokich napięć
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 342
  • Płeć: Mężczyzna
  • FSO Podlasie
    • Caro R6 Turbo EMU 400+
    • 12.09 Performance
Odp: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 15, 2011, 20:15:41 pm »
Czyli mając już gaz moge go zupgreidować do wtrysku??

Tak
banned napisał: spędziłem tyle a tyle dni, budując coś co działało źle, ale za to mogłem się pochwalić na forum
>>153HP/185Nm https://youtu.be/pUEHL-NOYAI
Polonez R6T 100-200km/h w 5,8s
1/4 ET: 13,192s @189,8km/h 13,015s @177,4km/h
Polonez? Tylko w Turbo.

Offline Dj. Illusion

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 535
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polski Fiat 125p 1980 zwany Boguś
Odp: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 15, 2011, 22:01:58 pm »
Ja mam sekwencję w roverku na sterowniku STAG 4. Wtryskiwacze to niestety Valtec model 30 (czyli ogólnie mówiąc szajs i stąd też czasami pewne szarpania na niskich obrotach) ale ogólnie śmiga dobrze i przy normalnej jeździe nie przekraczam 9l/100 km po mieście.
Polonez wymaga miłości! Mści się jeśli jej nie dostaje!
Był FSO 1500 85 r swap na 1.6 GLI
Był FSO Polonez Atu 96 1.4 GLI
Był Pushapek 1.4 GTI 16V

Offline Despero

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1098
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG
Odp: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 15, 2011, 22:17:47 pm »
No to świetnie, że tak pozytywnie wypowiadacie się na temat Staga, bo zdecydowałem się (po części dzięki Waszym radom) na sekwencję na bazie Stag'a 300 Plus za 2400 zł. A nuż starguję tą stówę - tyle mniej rok temu chcieli w tym samym serwisie za montaż tego Stag'a. ;)
Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG 240 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 92U LPG 210 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 LPG 60 tys. km
Lublin 3 2,4 TD Andoria 3,5t '00 340 tys. km
Był: Polonez Atu+ GLi '98 LPG 230 tys. km

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 6485
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Odp: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« Odpowiedź #10 dnia: Luty 16, 2011, 15:16:16 pm »
Tylko koniecznie wsadź dobre wtryski nawet kosztem dołożenia tej 100 czy 200.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Offline Despero

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1098
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG
Odp: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« Odpowiedź #11 dnia: Luty 17, 2011, 00:02:58 am »
MagicJet'y wystarczą? Bo Valtec'a będę omijał szerokim łukiem, a o Matrix'ach mogę chyba pomarzyć...
Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG 240 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 92U LPG 210 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 LPG 60 tys. km
Lublin 3 2,4 TD Andoria 3,5t '00 340 tys. km
Był: Polonez Atu+ GLi '98 LPG 230 tys. km

Offline Despero

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1098
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG
Odp: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« Odpowiedź #12 dnia: Luty 17, 2011, 19:27:09 pm »
Firma, w której chcę założyć instalację oferuje wtryski OMVL, zaś Matrix'a nie prowadzą. Te wtryskiwacze OMVL są chociaż z midklasy, czy totalne niskobudżetówki?
Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG 240 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 92U LPG 210 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 LPG 60 tys. km
Lublin 3 2,4 TD Andoria 3,5t '00 340 tys. km
Był: Polonez Atu+ GLi '98 LPG 230 tys. km

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 6485
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Odp: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« Odpowiedź #13 dnia: Luty 18, 2011, 09:56:37 am »
Zaloguj się na lpg-forum i tam może ci więcej napiszą. Sam się dopiero niedawno zarejestrowałem i zaczynam chłonąć wiedzę tam publikowaną.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Offline Despero

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1098
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG
Odp: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« Odpowiedź #14 dnia: Luty 20, 2011, 15:26:51 pm »
Jutro jadę do upatrzonego serwisu zakładać sekwencję. Ostatecznie postanowione Stag 300 Plus, wtryski OMVL Reg Fast (poczytałem - są podobno OK, a to mi wystarcza) i zbiornik walcowy za kanapą.

Przyjrzałem się dzisiaj dokładnie i bez wycinania/klepania dna wnęki koła zapasowego zbiornik będzie wystawał i tylko stracę niepotrzebnie miejsce, a tak to mam we wnęce koło, podnośnik, apteczkę, trójkąt i inne pierdoły, które przy butli w koło walałyby się po bagażniku. Poza tym walcowa butla za kanapą jest bezpośrednio nad tylną osią, co dla mnie też stanowi pozytyw. A jak będzie coś większego do przewiezienia, to bagażnik dachowy i wio.

Dzięki za wszystkie podpowiedzi i sugestie!
Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG 240 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 92U LPG 210 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 LPG 60 tys. km
Lublin 3 2,4 TD Andoria 3,5t '00 340 tys. km
Był: Polonez Atu+ GLi '98 LPG 230 tys. km

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 6485
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Odp: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« Odpowiedź #15 dnia: Luty 21, 2011, 14:23:12 pm »
Butlę dawaj 40l za 1/3 tylnej kanapy. Jak dobrze założą to i dostęp do lampy tylnej i do spryskiwacza będzie a w ten sposób nie stracisz zalety rozkładanej kanapy tylnej, przynajmniej za "większą połową" ;) kanapy. Dodatkowo jak jeździsz sporo sam to będziesz miał przeciwwagę.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Offline FaZi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1127
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, Mercedes, Fiat 125p
Odp: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« Odpowiedź #16 dnia: Luty 21, 2011, 20:25:09 pm »
panowie a mam takie pytanie z innej beczki.

Czy regulacja gazu przy sekwencji odbywa sie przez podpiecie do kompa? chodzi mi o sklad mieszanki itp...
i jeszcze jedno - czy III gen to sekwencja?

Offline Despero

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1098
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG
Odp: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« Odpowiedź #17 dnia: Luty 22, 2011, 00:10:54 am »
Regulacja sekwencji z tego co mi wiadomo odbywa się przez podpięcie do kompa. Sekwencja to IV generacja. ;)
Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG 240 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 92U LPG 210 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 LPG 60 tys. km
Lublin 3 2,4 TD Andoria 3,5t '00 340 tys. km
Był: Polonez Atu+ GLi '98 LPG 230 tys. km

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 11504
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Odp: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« Odpowiedź #18 dnia: Luty 22, 2011, 19:08:52 pm »
nie napisales jaki masz silnik ,a od tego trzeba zaczac ,
od 9lat mam butle cylindryczna za kanapa i zmieniam na toroidalna w kolo - tyle w sprawie butli

co do sterownika to stag 300+ jest dobrym sterownikiem ,wtryskiwacze OMVL sa gorsze niz lepsze ,a parownik jaki ci chca wstawic ?
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Offline Despero

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1098
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG
Odp: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« Odpowiedź #19 dnia: Luty 23, 2011, 12:35:48 pm »
Mam OHV - 1.6 GSi, myślałem że mam to pod avatarem ale po zmianie forum z phpBB na SMF mi znikło - ale już jest jak widać - przepraszam.

Co do butli, zdecydowałem się na 50 albo 55l walcówkę za kanapą, coś za coś, cylindryczna w koło wystawałaby sporo poza płaszczyznę podłogi i byłaby mała, a koło by mi się walało po bagażniku tak czy siak. Co do wtrysków wyboru za bardzo nie mam, w Koszalinie jak już to tylko wsadzają Valteki i OMVL. Co do parownika, szczerze mówiąc nie wiem, ciężko się z nimi dogadać bo wszyscy patrzą na mnie jak na UFO, że pakuję 2400 zł w Poloneza. A jaki parownik polecasz, co odradzasz? Przed montażem z nimi o tym pogadam.
« Ostatnia zmiana: Luty 23, 2011, 12:36:53 pm wysłana przez Despero »
Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG 240 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 92U LPG 210 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 LPG 60 tys. km
Lublin 3 2,4 TD Andoria 3,5t '00 340 tys. km
Był: Polonez Atu+ GLi '98 LPG 230 tys. km