kolega nie zaczął tego tematu z zapytaniem: co względem czego regulujesz w przekładni, tylko czy się da. W JKC jest śruba regulacyjna (u góry tak jak w normalnej bez wspomagania). KGB staraj się czytać ze zrozumieniem, i jak tego nigdy nie robiłeś to nie wypowiadaj się na zasadzie przypuszczeń, bo tylko zamęt powstaje.
kolego jest zasadnicza roznica miedzy tym co sie robi ,a co sie rozumie ,
nie mam problemu z czytaniem ze zrozumieniem i mam jeszcze taka wlasciwosc, ze nie zabieram sie za robienie czegos, czego nie rozumiem ,
krecenie sruba w przekladni nie jest dobrym pomyslem jezeli sie nie wie, z czym ta sruba jest polaczona ,
a kasowanie luzu nie polega na tym,ze przekladnia ciezej chodzi,
chetnie rozebral bym przekladnie ze wspomy, by zobaczyc dokladnie jak sa ulozone elementy i dopiero wtedy moge sie zabierac za regulacje tego ,jakby nie patrzec waznego elementu dla bezpieczenstwa
przekladnie ZF mozna rozpoznac po brązowym zbiorniczku na olej,
JKC ma biały zbiorniczek i chlodnice,
maly przekroj ZFa jest w Morawskim i nie wyglada na to ,by mozna bylo w niej regulowac luz