
[/URL]
pompa wspomagania myślę ja wrzucić z silnikiem bo sie mieści a gdyby zbyt ciężko kręciło sie kierownica dorzucę wspomaganie

[/URL]
napinacz paska alternatora z miomosrodem wykorzystałem fabryczne otwory jedynie dorobiłem łape napinacza i tulejki dystansujące 2x15mm i 1x 34mm jak dobrze pamiętam

[/URL]
tulejka na wałek sprzęgłowy wytoczona z mosiądzu ale już nie pamiętam wymiarów...

[/URL]
od przodu :D wszystko sie mieci na styk w komorze

[/URL]
to była przymiarka skrzyni

taka z ciekawości... i dziwo wielgaśny zamach od alfy zmieścił sie w dzwon... obecnie dzwony są już pomierzone i czekają tylko na ciecie i spawanie... ale nie mam czasu żeby jechać z nimi w odpowiednie miejsce gdzie temat zostanie ogarnięty....

[/URL]
wie ktoś co to za stab leży poniżej silnika ? człowiek od którego go kupiłem nie wiedział czy to jest od 132 czy od 131... ale wygląda na taki co dało by się zaadaptować...