Autor Wątek: K16 1.8 VVC - Jak to ogarnąć ?  (Przeczytany 81610 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Odp: K16 1.8 VVC - Jak to ogarnąć ?
« Odpowiedź #160 dnia: Styczeń 15, 2012, 01:19:15 am »

Offline pezetfso

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 35
  • Płeć: Mężczyzna
    • polonez 1,8 vvc
Co do elektroniki.
Wiadomo to samo od samego początku. Cała elektronika jest inna. trzeba mieć kopletną wiązke od VVC. Tak zgadza sie te kilka kabelków co wchodzą w grodz zostają. (ciśnienie oleju, ładowanie, + spod stacyjki, masa, pompa paliwa) Cała obsługa silnika ze względu na zmienne fazy jest inna i nawet jakbyści sie zesr.... to jest inna.
rzeczywistość jest wynikiem braku alkoholu

Odp: K16 1.8 VVC - Jak to ogarnąć ?
« Odpowiedź #161 dnia: Styczeń 15, 2012, 01:19:53 am »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3795
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
3bar, a nie 0,3.
W VVC były beżowe wtryski o numerach 0 280 150 749, takie jak w 1.6 i 1.8.

Gdzie te fotki Panie ? :P
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: K16 1.8 VVC - Jak to ogarnąć ?
« Odpowiedź #162 dnia: Styczeń 15, 2012, 01:36:34 am »

Offline pezetfso

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 35
  • Płeć: Mężczyzna
    • polonez 1,8 vvc
http://www.facebook.com/lists/101460986643605
Ze wzgledu na wygode jaką daje facebook założyłem mojemu złotku profil na facebooku. Tam systematycznie bede wrzucał fotki jakie posiadam i jakie na bieżąco bedę robił.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 15, 2012, 09:17:10 am wysłana przez pezetfso »
rzeczywistość jest wynikiem braku alkoholu

Odp: K16 1.8 VVC - Jak to ogarnąć ?
« Odpowiedź #163 dnia: Styczeń 15, 2012, 11:09:02 am »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3415
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
http://www.facebook.com/lists/101460986643605
Ze wzgledu na wygode jaką daje facebook założyłem mojemu złotku profil na facebooku. Tam systematycznie bede wrzucał fotki jakie posiadam i jakie na bieżąco bedę robił.

Logowanie do Facebooka

Aby wyświetlić tę stronę, musisz się zalogować.
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Odp: K16 1.8 VVC - Jak to ogarnąć ?
« Odpowiedź #164 dnia: Styczeń 15, 2012, 12:40:19 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytat: manieko58 w Wczoraj o 12:11:54

    a skrzyni z omegi nie szło by zaadoptować ,myślę że jest ich więcej niż tych N9 jak myślicie?

to już lepiej z BMW dużo mocniejsze niż z omegi

Chociaż w sumie omega A miala na linke sprzegło i predkościomierz... w B już tak ładnie nie było

A czy którakolwiek z powyższych skrzyń ma odłączany dzwon. Bo jeśli nie to trzeba opracować nową technikę spięcia skrzyni z silnikiem... No i czy są na tyle male żeby zmieścić sie w tunelu FSO-wskiego auta bez jego przerabiania.

A linka to  niepotrzebny detal. U mnie jej nie ma a licznik działa :p.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: K16 1.8 VVC - Jak to ogarnąć ?
« Odpowiedź #165 dnia: Styczeń 15, 2012, 14:44:00 pm »

Offline Leonek1321

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1116
A czy którakolwiek z powyższych skrzyń ma odłączany dzwon. Bo jeśli nie to trzeba opracować nową technikę spięcia skrzyni z silnikiem... No i czy są na tyle male żeby zmieścić sie w tunelu FSO-wskiego auta bez jego przerabiania.
r25 jaki r28 nie mają, ale to tylko ułatwia sprawe :)
Polonez 93/97 r 2.0 DOHC - był...
powoli do przodu AQVR ;)

Odp: K16 1.8 VVC - Jak to ogarnąć ?
« Odpowiedź #166 dnia: Styczeń 15, 2012, 14:48:23 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6139
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
A jak nie mam konta na facebooku ?

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Odp: K16 1.8 VVC - Jak to ogarnąć ?
« Odpowiedź #167 dnia: Styczeń 15, 2012, 14:58:29 pm »

Offline manieko58

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 549
  • Płeć: Mężczyzna
    • ATU + 2.2 16v (c22xe)
A czy którakolwiek z powyższych skrzyń ma odłączany dzwon. Bo jeśli nie to trzeba opracować nową technikę spięcia skrzyni z silnikiem... No i czy są na tyle male żeby zmieścić sie w tunelu FSO-wskiego auta bez jego przerabiania.
No ta z omegi A którą posiadam niema odłączanego dzwonu , co do jej montażu biegi wychodzą w plusie w miejscu popielniczki jeżeli wstawiona jest z silnikiem opla no i z tego co wiem trzeba podnieśc tunel . Wszystko zależy jak by się zgrała z silnikiem rovera może by było mniej przeróbek niż razem z oplowskim motorem? Można by było zrobić flansze między skrzynią a silnikiem ,m€j wujek w ten sposób połączył silnik boksera od alfy ze skrzynia od garbusa . Wszystko będzie jeździć w trajce którą buduje. Musiał też przedłużyć wałek sprzęgłowy. połączył częściowo ten od alfy z tym od garbiego .
« Ostatnia zmiana: Styczeń 15, 2012, 15:02:23 pm wysłana przez manieko58 »
Atu + było 1.6 ohv
1.4 16v rover
1.6 16v rover
 2.0 16v c20xe opel
jest hybryda opla c22xe

Odp: K16 1.8 VVC - Jak to ogarnąć ?
« Odpowiedź #168 dnia: Styczeń 15, 2012, 19:03:26 pm »

Offline czarnieski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 401
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 1.8K16
http://www.facebook.com/lists/101460986643605
Ze wzgledu na wygode jaką daje facebook założyłem mojemu złotku profil na facebooku. Tam systematycznie bede wrzucał fotki jakie posiadam i jakie na bieżąco bedę robił.

Chyba facebook to nie najlepsze miejsce na umieszczenie fotek, bo po co zakładać specjalnie konto żeby obejrzeć zdjęcia?

Odp: K16 1.8 VVC - Jak to ogarnąć ?
« Odpowiedź #169 dnia: Styczeń 15, 2012, 19:28:34 pm »

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
http://www.facebook.com/lists/101460986643605
Ze wzgledu na wygode jaką daje facebook założyłem mojemu złotku profil na facebooku. Tam systematycznie bede wrzucał fotki jakie posiadam i jakie na bieżąco bedę robił.

mimo iż mam facebooka to link nie działa, przenosi na stronę główną :(
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 160+KM 23E | Renault Laguna 3 GT 2.0 dCi 178KM

Odp: K16 1.8 VVC - Jak to ogarnąć ?
« Odpowiedź #170 dnia: Styczeń 15, 2012, 19:44:58 pm »

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
bo w linku brakuje ukośnika na końcu ;p wyżej w postach jest poprawny adres
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

Odp: K16 1.8 VVC - Jak to ogarnąć ?
« Odpowiedź #171 dnia: Styczeń 15, 2012, 19:58:07 pm »

Offline czarnieski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 401
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 1.8K16
bo w linku brakuje ukośnika na końcu ;p wyżej w postach jest poprawny adres
A są tam jakieś zdjęcia?

Odp: K16 1.8 VVC - Jak to ogarnąć ?
« Odpowiedź #172 dnia: Styczeń 15, 2012, 20:20:49 pm »

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
No ogólnie są ale wszystko tak powierzchownie pokazane ;p żebyś nic nie zobaczył ;p
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

Odp: K16 1.8 VVC - Jak to ogarnąć ?
« Odpowiedź #173 dnia: Styczeń 15, 2012, 20:22:41 pm »

Offline pezetfso

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 35
  • Płeć: Mężczyzna
    • polonez 1,8 vvc
youtube.com/watch?v=l4wYO_ee6uM
Ropedzanie od 100 do 180

Od dziś poldek pojechał na wieś do garażu, ze względu na to że błotniki tylko w transportowym podkładzie i zima by go zrzarła.
W drugiej połowie lutego lakierowanie.
Trzymają niestety jeszcze hamulce.
rzeczywistość jest wynikiem braku alkoholu

Odp: K16 1.8 VVC - Jak to ogarnąć ?
« Odpowiedź #174 dnia: Styczeń 15, 2012, 20:23:29 pm »

Offline pezetfso

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 35
  • Płeć: Mężczyzna
    • polonez 1,8 vvc
No ogólnie są ale wszystko tak powierzchownie pokazane ;p żebyś nic nie zobaczył ;p
ale co byś chciał zobaczyć??
rzeczywistość jest wynikiem braku alkoholu

Odp: K16 1.8 VVC - Jak to ogarnąć ?
« Odpowiedź #175 dnia: Styczeń 15, 2012, 20:25:08 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3795
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Jak będziesz miał możliwość to nagraj pracę na wolnych obrotach. ;-)
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: K16 1.8 VVC - Jak to ogarnąć ?
« Odpowiedź #176 dnia: Styczeń 15, 2012, 20:27:03 pm »

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
Mnie to szczerze interesuje jak rozwiązałeś dolot powierza (kolektor dolotowy) ... bo na tym jednym zdjęciu to widzę że jest on skierowany bezpośrednio w ścianę grodziową ... Czyli co jeździsz bez filtra ??
Druga sprawa to przepustnica ... bo jej też nie widzę ...
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

Odp: K16 1.8 VVC - Jak to ogarnąć ?
« Odpowiedź #177 dnia: Styczeń 15, 2012, 20:32:40 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
- Do rozwiązania zostaje kwestia chwytu powietrza, 1,4 poldorover ma odwrócony kolektor ssący, w vvc to odpada (więcej czujników). trzeba wprowadzić chwyt powietrza od wnętrza, akurat w miejscu nagrzewnicy.
Wynika z tego postu jakaś totalnie dziwna rzeźba :P
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: K16 1.8 VVC - Jak to ogarnąć ?
« Odpowiedź #178 dnia: Styczeń 15, 2012, 20:34:48 pm »

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
- Do rozwiązania zostaje kwestia chwytu powietrza, 1,4 poldorover ma odwrócony kolektor ssący, w vvc to odpada (więcej czujników). trzeba wprowadzić chwyt powietrza od wnętrza, akurat w miejscu nagrzewnicy.
Wynika z tego postu jakaś totalnie dziwna rzeźba :P
No właśnie ... i to jest największym problemem ... dlatego chciałbym się o to dopytać ;p
I nie bardzo rozumiem dlaczego nie można go odwrócić ;p przecież czujnikom obojętne w jakiej pozycji pracują ;p
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

Odp: K16 1.8 VVC - Jak to ogarnąć ?
« Odpowiedź #179 dnia: Styczeń 15, 2012, 20:35:16 pm »

Offline pezetfso

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 35
  • Płeć: Mężczyzna
    • polonez 1,8 vvc
Mnie to szczerze interesuje jak rozwiązałeś dolot powierza (kolektor dolotowy) ... bo na tym jednym zdjęciu to widzę że jest on skierowany bezpośrednio w ścianę grodziową ... Czyli co jeździsz bez filtra ??
Druga sprawa to przepustnica ... bo jej też nie widzę ...
Przyjacielu to nie jest rozwiązane. W chwili obecnej jest poprowadzona rura i założony stożek w miejscu nagrzewnicy. obudowa nagrzewnicy stanie się obudową filtra (zostanie stożek).
Ogrzewanie bedzie poprowadzone za fotele przednie ( nagrzewnica od touarega toyoty verso albo czegos innego co zajmuje mało miejsca i jest w miarę płaskie)
przepustnica zostaje od vvc ma na szczescie dwie prowadnice na linki i po obróceniu o 180 stopni idealnie pasuje
rzeczywistość jest wynikiem braku alkoholu