Autor Wątek: Maćko Atu + 1.4GTi 23E  (Przeczytany 122285 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #120 dnia: Marzec 21, 2014, 20:52:48 pm »

Offline Gelu1991

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 355
  • Płeć: Mężczyzna
    • Astra G coupe
W dół go panie !  ;p

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #121 dnia: Marzec 21, 2014, 21:04:38 pm »

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
Już to gdzieś słyszałem :P Kwestia czasu i będzie niżej ;)
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 160+KM 23E | Renault Laguna 3 GT 2.0 dCi 178KM

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #122 dnia: Marzec 21, 2014, 21:11:06 pm »

Offline Gelu1991

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 355
  • Płeć: Mężczyzna
    • Astra G coupe
ile myślisz w dół zejść ?

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #123 dnia: Marzec 21, 2014, 21:58:56 pm »

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
ile myślisz w dół zejść ?
Nie dużo, bo niestety dojazd do garażu mam kiepski i szuranie nie wchodzi w grę ;)
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 160+KM 23E | Renault Laguna 3 GT 2.0 dCi 178KM

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #124 dnia: Marzec 22, 2014, 07:42:10 am »

Offline Gelu1991

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 355
  • Płeć: Mężczyzna
    • Astra G coupe
Do wszystkiego można przywyknąć  <lol2> jak pójdzie w dół będzie elegancko :)

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #125 dnia: Marzec 22, 2014, 09:07:25 am »

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
Kwestia czasu i będzie niżej ;)
Gdzie jest moja kątówka :D Ja się tym zajmę

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #126 dnia: Marzec 22, 2014, 17:15:34 pm »

Offline krzychumy4

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 829
Ba dum tss :d







Z przodu jak na razie tylko po 5mm bo kolejna para jeszcze nie dotarła.

Ten samochód z tymi alufelgami wygląda mi bardzo znajomo :P

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #127 dnia: Marzec 22, 2014, 18:22:58 pm »

Offline bartek66977

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1242
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus GSi-> GTi
Normalnie jakbym widział atuwkę krzycha  <lol2>
Polonez jest bogiem, atu plus nałogiem, GTi podstawą, RWD zabawą :-)

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #128 dnia: Marzec 22, 2014, 21:15:05 pm »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3458
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
No no bardzo ładnie wygląda:)
Dbaj i wosku i fluidolu nie żałuj i nie pałuj na odcince :p.
FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #129 dnia: Marzec 23, 2014, 16:03:57 pm »

Offline krzychumy4

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 829
OZ Polaris 16/45/195 :P Przód 10 mm, tył 15 mm.


Taką opcję mam u siebie :-)

Springi truck diesel

Resory 3 piórowe klepane
« Ostatnia zmiana: Marzec 23, 2014, 16:12:15 pm wysłana przez krzychumy4 »

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #130 dnia: Marzec 23, 2014, 16:21:28 pm »

Offline P!otrek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
  • GSI power :P
    • malinka metalik :)
Springi truck diesel

ten kawałek zostawiłeś żeby w razie czego dospawać spowrotem?? :d
FSO Polonez 1.6GSI 280000km praktycznie 340000 Rest In Pepperoni... jeszcze doczeka się następcy :)
wiem że nie powinienem ale kupiłem passata :D

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #131 dnia: Marzec 23, 2014, 16:55:38 pm »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
krzychu gdzie klepałeś resory?
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #132 dnia: Marzec 23, 2014, 17:23:48 pm »

Offline krzychumy4

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 829
krzychu gdzie klepałeś resory?
Kupiłem gotowca po prostu :P

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #133 dnia: Marzec 23, 2014, 17:36:43 pm »

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
No tak się dziwnie złożyło że akurat z krzychumy4 mamy podobne wizje co do naszych atomówek :d Kręcę pierwsze kilometry na 15stkach i muszę powiedzieć że zupełniej inaczej się teraz jeździ, auto pewniej się prowadzi, lepiej reaguje na skręt i czuć teraz więcej nierówności na drogach :d
 
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 160+KM 23E | Renault Laguna 3 GT 2.0 dCi 178KM

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #134 dnia: Marzec 23, 2014, 17:43:19 pm »

Offline krzychumy4

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 829
No tak się dziwnie złożyło że akurat z krzychumy4 mamy podobne wizje co do naszych atomówek :d
Miło będzie stanąć na ogólnopolskim zlocie obok bliźniaka :P :-)

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #135 dnia: Kwiecień 18, 2014, 11:08:58 am »

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
Ostatnio wpadły nowe głośniki 13 Boshmana AV5200 na przód, nowe błotochrony przednie i czekam na paczkę z podłokietnikami z Kombi ;)

Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 160+KM 23E | Renault Laguna 3 GT 2.0 dCi 178KM

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #136 dnia: Kwiecień 18, 2014, 11:36:26 am »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Po co tak mocno oświetlać tablicę rejestracyjną ? Pasowałoby go trochę obniżyć :)
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #137 dnia: Kwiecień 18, 2014, 11:52:24 am »

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
Za dnia jest praktycznie niewidoczne, a w nocy ładnie rzuca poświatę na asfalt :)

A co do obniżenia... ciągle o tym myślę ale jakoś nic z tego jeszcze nie wychodzi :d
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 160+KM 23E | Renault Laguna 3 GT 2.0 dCi 178KM

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #138 dnia: Kwiecień 18, 2014, 16:23:34 pm »

Offline Serocki

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 170
  • Płeć: Mężczyzna
    • MR 89
    • Fsoautoklub
To jeszcze nie jest mocno :d nie widziałeś mojego :d

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #139 dnia: Czerwiec 12, 2014, 18:17:04 pm »

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
Mały update :)

Zainstalowane nowe podłokietniki od Kombi, nowy akumulator ZAP Piastów 50Ah, wymieniony przewód powrotny wspomagania - już nie cieknie <lol> Wymienione ramie przekładni kierowniczej - źle założyłem przy montażu wspomy i w jedną stronę było więcej skrętu niż w drugą, co równoznaczne było ze sporym luzem na kierownicy. Stare ramie nie chciało zejść, tzn. pewnie by zeszło, ale przekładnia skończyłaby tak jak stara (w 2 kawałkach) więc zdjąłem je flexem :d Nowe założone idealnie za pierwszym razem, nawet kierownicy po jeździe testowej nie musiałem przesuwać na wieloklinie :)
Efekt: Brak luzu na kierownicy, auto przestało myszkować po drodze i do garażu znów wjeżdżam na 1 raz a nie na 3 :d

Stare ramie:




Oprócz tego -1 zwój na sprężynach, co dało efekt obniżenia o jakieś 4cm (między błotnikiem a nadkolem teraz jest 6cm, wcześniej było 10).



Nadszedł okres letni więc znów wyjąłem gumę spod filtra powietrza i dodatkowo zmodyfikowałem ogranicznik przepustnicy aby otwierała się w 100%.




I wisienka na torcie :d W końcu dorwałem oryginalny emblemat GTI w normalnych pieniądzach. Niebawem będą naklejane :)

Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 160+KM 23E | Renault Laguna 3 GT 2.0 dCi 178KM