Mały update

Zainstalowane nowe podłokietniki od Kombi, nowy akumulator ZAP Piastów 50Ah, wymieniony przewód powrotny wspomagania - już nie cieknie

Wymienione ramie przekładni kierowniczej - źle założyłem przy montażu wspomy i w jedną stronę było więcej skrętu niż w drugą, co równoznaczne było ze sporym luzem na kierownicy. Stare ramie nie chciało zejść, tzn. pewnie by zeszło, ale przekładnia skończyłaby tak jak stara (w 2 kawałkach) więc zdjąłem je flexem

Nowe założone idealnie za pierwszym razem, nawet kierownicy po jeździe testowej nie musiałem przesuwać na wieloklinie

Efekt: Brak luzu na kierownicy, auto przestało myszkować po drodze i do garażu znów wjeżdżam na 1 raz a nie na 3

Stare ramie:

Oprócz tego -1 zwój na sprężynach, co dało efekt obniżenia o jakieś 4cm (między błotnikiem a nadkolem teraz jest 6cm, wcześniej było 10).

Nadszedł okres letni więc znów wyjąłem gumę spod filtra powietrza i dodatkowo zmodyfikowałem ogranicznik przepustnicy aby otwierała się w 100%.

I wisienka na torcie

W końcu dorwałem oryginalny emblemat GTI w normalnych pieniądzach. Niebawem będą naklejane

