Autor Wątek: Maćko Atu + 1.4GTi 23E  (Przeczytany 107313 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #200 dnia: Październik 10, 2017, 22:59:24 pm »

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3124
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu 16V GLi + Kombi 8V GSi
To jest podłokietnik dedykowany do PNa czy jakiś uniwersalny?

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #201 dnia: Październik 11, 2017, 00:05:11 am »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3762
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Dedykowany. Skorpion.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #202 dnia: Październik 16, 2017, 19:55:20 pm »

Offline Bartek GSi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 739
  • Płeć: Mężczyzna
    • Daewoo-FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSI 1998r Zielono- Granatowy metalik 42U
Skorpionek, parę lat temu jeszcze były dostępne nowe sztuki, teraz od dłuższego czasu nie widać. Jak dla mnie obowiązkowa rzecz w Polonezie, dużo przyjemniej się jeździ, szczególnie w trasie. W dodatku posiada pojemny schowek, a w Plusie to dobra rzecz, no i ładnie wygląda bo jest jakby skórzany  ;) Kamei wypada gorzej.

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #203 dnia: Grudzień 08, 2017, 13:33:45 pm »

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1944
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
W tym tygodniu wpadły nowe opony zimowe Frigo 2 w rozmiarze 185/60 R14 na felgach z Trucka.



Zrobiłem też wtyczkę do złącza diagnostycznego z kleju na gorąco <lol> Zakupiłem na allegro kabel RS232 PL2303HX do współpracy z mems diagiem, ale niestety nie chciał działać mimo że tel go wykrywał i na konsoli dane wychodziły i wracały. Postanowiłem więc wykorzystać interfejs do diagnostyki LPG od ProjektTech :)



No i jak się okazało... działa :d Błędy były spowodowane odpinaniem czujników dla testu, oczywiście skasowane i nic jak na razie nie wróciło. Z pomocą tej apki udało mi się w końcu wyregulować dobrze przepustnicę :)



A kanapy do IG jak nie było tak dalej nie ma :(
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 160+KM 23E | Renault Laguna 3 GT 2.0 dCi 178KM

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #204 dnia: Grudzień 08, 2017, 13:36:02 pm »

Offline miedzian

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 637
  • Płeć: Mężczyzna
  • a.k.a jama
    • C+ '98 23E, Truck El Camino '89, Atu AE86
łyso ze stalówkami bez dekielków.

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #205 dnia: Grudzień 08, 2017, 13:42:18 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6570
  • Płeć: Mężczyzna
Zawsze można założyć turbiny od 13tek.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #206 dnia: Grudzień 08, 2017, 14:39:07 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
kupujesz nowe opony i wybierasz nie prawidlowy rozmiar ,ktory jest wlasciwie w tej samej cenia jak prawidlowy,
podziwiam ;]
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #207 dnia: Grudzień 08, 2017, 14:48:35 pm »

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1944
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
Ah, czekałem na twoją odpowiedź i wiedziałem, że zaraz będziesz marudził o rozmiarze opon <lol>

Dla mnie jest on prawidłowy, bo jest najbliższy do rozmiaru jaki do tej pory używałem czyli 195/50 R15 na których mój licznik pokazuje 1:1 z GPS w zakresie 0-180kmh :]
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 160+KM 23E | Renault Laguna 3 GT 2.0 dCi 178KM

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #208 dnia: Grudzień 08, 2017, 15:36:04 pm »

Online paweł1989

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 260
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.6 16V Orciari & Atu 1.8 16V
Bardzo fajna apka. Korzystam z niej już od 2 lat. Dzięki niej udało się mnóstwo bolączek rovera ogarnac. Miałem duzy problem z przepustnicą, silniczek gubił kroki. Dzięki niej udało się ustalić że MEMS zakłada inną pozycję krokowca niż faktycznie jest. Okazało się ostatecznie że krokowiec ma chyba zimne luty i w specyficznych sytuacjach nie wykonuje kroku momo że dostaje takie polecenie. Odkrycłem również ciekawą zależność, że wysokie obroty rzędu 2000rpm na biegu jałowym często są przyczyną utawiania przez MEMSa przydzenia zapłonu na 20st zamiast normalnych 8-10. A ja ciągle kręciłem śrubką na przepustnicy :)

BTW - podkręć sobie w ostatniej zakładce kąt wyprzedenia zapłonu przy maksymalnie otwartej przepustnicy (jak masz lpg to stukowe nie grozi). Doda to kilka KM wiecej - taki pseudo tuning :) Więcej informacji na blogu twórcy apki.

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #209 dnia: Grudzień 08, 2017, 15:40:58 pm »

Offline CHMURA

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 31
  • Płeć: Mężczyzna
    • XD
Paweł, możesz podrzucić nazwę tej aplikacji oraz skąd ją zassać?

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #210 dnia: Grudzień 08, 2017, 17:01:43 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3762
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
MEMS Diag, do pobrania w sklepie play na androidzie.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #211 dnia: Grudzień 09, 2017, 01:27:21 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Ah, czekałem na twoją odpowiedź i wiedziałem, że zaraz będziesz marudził o rozmiarze opon <lol>

Dla mnie jest on prawidłowy, bo jest najbliższy do rozmiaru jaki do tej pory używałem czyli 195/50 R15 na których mój licznik pokazuje 1:1 z GPS w zakresie 0-180kmh :]
skoro czekales, to nie moglem tak po prostu olac tematu ;)

nie ma czegos takiego jak prawidlowy dla mnie lub dla ciebie, bo to auto jednak na jakichś kolach z fabryki wyjechalo,
a ze masz albo uszkodzony licznik, albo most 3.9 w rowerku i na malych kolkach wskazania licznika sa prawidlowe to zwykly przypadek,
dochodza jeszcze aspekty wizualne, poki te opony sa nowe, to kola jeszcze jako tako wygladaja (zwlaszcza,ze toja buda siedzi nizej niz seria z tego co na zdjeciach widac) ,ale jak zniknie 5mm bieżnika to zrobia sie male,
ale to twoj cyrk, i tak lepiej niz jakies naciagi mialyby byc
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #212 dnia: Grudzień 09, 2017, 03:22:07 am »

Offline Ciastek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1294
  • Płeć: Mężczyzna
  • PN 1.8 16v, AR 147 1.9jtd, Ducati Monster 900
Jaka wysokość opony będzie więc prawidłowa dla 14 cali? Szerokość 185.

Skoro autor ma 185/60 R14 i wskazania 1:1 z GPS to tak jakby jeździł na serii z mostem 3.9, czyli opona za wysoka, obwód koła za duży finalnie przełożenie dłuższe.

185/55 R14? Wiem że można to łatwo policzyć ale zdaje się, że masz już teorię na to?

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #213 dnia: Grudzień 09, 2017, 11:42:50 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
prawidlowa to 185/65/14,

a twoje rozwazania, sa nieprawidlowe, bo poszedles w odwrotna strone
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #214 dnia: Grudzień 09, 2017, 13:21:05 pm »

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1944
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
Most mam 4.3, miałem swego czasu inny licznik i wskazania były takie same. Co ciekawe w ostatnim czasie zmieniałem skrzynię, no patrz też się nic nie zmieniło :d Wychodzi na to że mojego poloneza składali wybitni specjaliści... albo praktykanty z grójca i akurat im wyszło <lol>

Pomijam aspekty wizualne, przyjdzie nowy sezon to znowu wpadnie alu (może jakieś inne <cwaniak2>), wg. mnie na stalówkach wygląda słabo.

Cytuj (zaznaczone)
Odkrycłem również ciekawą zależność, że wysokie obroty rzędu 2000rpm na biegu jałowym często są przyczyną utawiania przez MEMSa przydzenia zapłonu na 20st zamiast normalnych 8-10. A ja ciągle kręciłem śrubką na przepustnicy :)
Też zauważyłem że czasami od pały potrafi ustawić wyprzedzenie na 20 stopni.

Cytuj (zaznaczone)
BTW - podkręć sobie w ostatniej zakładce kąt wyprzedenia zapłonu przy maksymalnie otwartej przepustnicy (jak masz lpg to stukowe nie grozi). Doda to kilka KM wiecej - taki pseudo tuning :) Więcej informacji na blogu twórcy apki.
Testowałeś to na 1.4/mems 1.6? Bo z tego co wyczytałem to jak na razie autor testował to tylko na 1.8 (mems 1.9) i efekt jakiś tam był, ale czy to przejdzie na starszym sterowniku to nigdzie nie wynalazłem.
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 160+KM 23E | Renault Laguna 3 GT 2.0 dCi 178KM

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #215 dnia: Grudzień 11, 2017, 20:49:28 pm »

Offline GrzesiekS

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 55
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4GLI 1997
Podoba mi się ten konfig na 14 calach. Wygląda extra.
Wg. mnie to fabrycznie powinno wyjeżdżać na 14tkach, prowadzenie dużo lepsze ;)

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #216 dnia: Czerwiec 10, 2018, 19:37:37 pm »

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1944
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
Małe demo :)



jak wypocznę po ostatnim tygodniu spędzonym w garażu to opiszę temat szerzej :)
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 160+KM 23E | Renault Laguna 3 GT 2.0 dCi 178KM

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #217 dnia: Czerwiec 11, 2018, 14:51:50 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6570
  • Płeć: Mężczyzna
O...
Dość tego, po następnej wypłacie kupuję VVC.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #218 dnia: Czerwiec 11, 2018, 18:29:28 pm »

Offline damian6819

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1260
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.4 95' PB/ LPG =>swap 1.6 16v LPG
160, czy 145 ? :)
totalitarne forum fso jednak zweryfikuje wszystkich - pełna lustracja
Samochód jest dla człowieka, a nie człowiek dla samochodu.

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #219 dnia: Czerwiec 11, 2018, 18:33:01 pm »

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3124
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu 16V GLi + Kombi 8V GSi
Na oko to 145ka.
Tak nawiasem mówiąc, gdzie tam zmieściłeś wtryski od gazu? ;>
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 11, 2018, 18:38:03 pm wysłana przez Gomulsky »