Silnik wchodzi ale osprzet silnika nie wchodzi- miske trzeba przespawac o 180 stopni, smok dorobic, ta od galaxy tez nie spasuje gdyz najnizszy punkt wypada akurat w belce, chyba ze wywalisz wałki i zamiast dolnego dekla dasz prosta blache 3mm to moze usiadzie, skrzynia wchodzi jedynie drazek a własciwie jego mocowanie trzeba skrócic i wyciac otwor na drazek o srednicy okolo 6cm. Wał trzeba dorobic ale do tego etapu nie doszedłem jeszcze.
Co do silnika to dodatkowo - sterowanie ze scorpio EEC-5 jest mocno rozbudowane dlatego ja daje komputer od RS2000 który jest starszy(i bez immo) i jest EEC-4 co mocno zmniejsza ilosc kabli i czujnikow na wejsciu, zreszta wiazke elektryczna i tak trzeba robic od zera bo ta od scorpio jest dziwna, nie pasuje i dodatkowo sa strasznie liche przewody i izolacja. Kolektory ssacy kompletny trzeba dac od RS2000 po przespawaniu, i redukcja pod przepustnice albo spawanie (zeby załozyc przepustnice z linka od 2.3 - bo pasi na pedały poloneza bez problemu), srednica ta sama co RS ale inne mocowanie i inny zawor wolnych obrotów, zeliwniak wydechowy wchodzi na styk ale najlepiej to wywalic i za 100zł kupic rurowca od galaxy ale jezeli zostawiasz EEC-5 to musi zostac poniewaz jest tam czujnik monitorujacy poprawnosc pracy zaworu EGR i pare innych bajerów które moge opisac -generalnie nie pasuje praktycznie nic i trzeba myslec. Lepiej isc juz w strone RS2000 z escorta -tam juz jest na dzien dobry kolektor który ja musiałem kupic osobno, rurowiec(tak samo), komputer(jak wczesniej) i masz miske która ma spływ do przodu tak jak trzeba. W obu przypadkach jest sporo modow z osprzetem bo silnik jest waski na dole, wysoki i mocno rozbudowany na górze, wiec jezeli nie chcesz wycinac budy pod alternator to trzeba dorobic nowe mocowanie altka(podobny problem w orginalnym poldofordzie był) ale i tak trzeba dumac nad hydraulika sprzegla(ja przespawalem pedał od forda. Mozna równiez uzyc skrzyni N9 na linke. Z grubsza to tyle ,a majac RS zawsze mozna zmienic dół na wersje 2300