Autor Wątek: Polonez Caro C20NE-T by LUKI  (Przeczytany 65256 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Polonez Caro C20SE by LUKI
« Odpowiedź #100 dnia: Maj 04, 2013, 18:48:55 pm »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC
Jedziemy dalej :P

W ostatnich dniach udało mi się dokończyć i zamontować hydrołape,którą zostało mi tylko wpiąć w układ ;) myśle że zamontowałem ją w najoptymalniejszym miejscu bo robiłem kilka przymiarek i tutaj najlepiej mi się łapało :P





A poza tym  przyjechało do mnie takie oto coś, Garret TD04  z BMW 2.5TDS ;) Ma delikatne luzy na ośce ale jeszcze nie jest najgorzej i przy moim dmuchaniu (nie więcej jak 0,5 bara na nieodprężanym silniku) powinien sobie radzić ;)

 

Na początku tygodnia powinien przyjechać  do mnie kolektor wydechowy z  Focusa 1.8 Zetec,który po kilku drobnych przeróbkach będzie pasował jak ulał pod turbine i silnik. Poza tym u kowala leżą już resory 3 piórowe które będą  sklepane na 10cm i przerobiony stabilizator na tylny most ;)


Odp: Polonez Caro C20SE by LUKI
« Odpowiedź #101 dnia: Maj 06, 2013, 17:54:42 pm »

Offline Leonek1321

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1116
Ma delikatne luzy na ośce
zarówno wzdłużny jak i poprzeczny ?
Polonez 93/97 r 2.0 DOHC - był...
powoli do przodu AQVR ;)

Odp: Polonez Caro C20SE by LUKI
« Odpowiedź #102 dnia: Maj 06, 2013, 20:39:13 pm »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC
Tak,wzdłużny ma bardzo delikatny,a poprzeczny troszkę większy. Ale do muszli nic nie dotyka takze bedzie żyć,nowa nie jest :D Tyle że mam inne zmartwienie,rozmawiałem już z kilkoma osobami i wszyscy mówia że turbina jest troche za mała do tego motoru i bede miał charakterystyke jak diesel a na wyższych obrotach bedzie mulić bo turbina nie przemieli tyle spalin :/  Także mam mały ból do głowy

Odp: Polonez Caro C20SE by LUKI
« Odpowiedź #103 dnia: Maj 06, 2013, 21:48:41 pm »

Offline Leonek1321

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1116
do niskiego dmuchania powinna Ci starczyc, kiedyś miałem okazje podziwiac kadetta c z takim silnikiem i własnie turbiną z tds-a, fakt doładowanie wielkie nie było bo coś koło 0.5 bara, ale odpychał sie już całkiem przyjemnie ;)
Polonez 93/97 r 2.0 DOHC - był...
powoli do przodu AQVR ;)

Odp: Polonez Caro C20SE by LUKI
« Odpowiedź #104 dnia: Maj 06, 2013, 22:11:27 pm »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC
No zobaczymy ;) Takze jestem dobrej myśli ;)

Odp: Polonez Caro C20SE by LUKI
« Odpowiedź #105 dnia: Maj 15, 2013, 21:43:24 pm »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC
Troszke nowości  ;)

Kilka dni temu przyjechały do mnie już sklepane na 10cm resory,po złożeniu wszystkiego w całość wpadły do poldka przez co w końcu już mu dupsko tak nie sterczy :D Prób jeszcze nie było bo wynikły małe problemy,okazuje się ze most  przy takim obniżeniu dosyć mocno dopiera mi do wydechu przez co muszę zrobić małe kolanko  :P

Tak to teraz wygląda:




Poza tym,mam już kolektor pod turbine. Teraz zostało dorobić flansze,przyspawać i gotowe. Co do samej turbiny to jednak TD04 z TDS-a idzie w odstawkę (zbyt mała). Jestem w trakcie szukania czegos innego ;)

Kolektor:



Udało mi się takze podłączyć hydrołape,koła stają na suchym bez żadnego problemu,skok dźwigni nie przekracza 10cm ;)

CDN. ;)
 

Odp: Polonez Caro C20SE by LUKI
« Odpowiedź #106 dnia: Maj 15, 2013, 21:58:33 pm »

Offline Łukasz - I-Love-Fso-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2679
  • Jeśli jest w Tobie wiara, uda się wszystko !
    • FSO 125p
Co do resorów, twarde są? Ja proponowal bym rozwiązanie laga dluga+laga dluga obciete uszy+laga srednia. Ale jeśli spelnia swoje zadanie to ok
FSO to coś więcej niż auta- to pasja to cale życie!

Odp: Polonez Caro C20SE by LUKI
« Odpowiedź #107 dnia: Maj 15, 2013, 22:04:22 pm »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC
Jeszcze nie wiem,pojeżdze to bede widział ;) Ale myśle że miękko nie bedzie bo mam amory zalane Hipolem i na 2-óch piórach już było twardo ;)

Odp: Polonez Caro C20SE by LUKI
« Odpowiedź #108 dnia: Maj 15, 2013, 22:24:05 pm »

Offline Łukasz - I-Love-Fso-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2679
  • Jeśli jest w Tobie wiara, uda się wszystko !
    • FSO 125p
Amorki się pienią, pakuj od e30
FSO to coś więcej niż auta- to pasja to cale życie!

Odp: Polonez Caro C20SE by LUKI
« Odpowiedź #109 dnia: Maj 15, 2013, 22:27:58 pm »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC
Jezdziłem już nie nich troche i nie narzekam,bardzo fajnie sie zachowują;)

Odp: Polonez Caro C20SE by LUKI
« Odpowiedź #110 dnia: Maj 16, 2013, 19:01:30 pm »

Offline sibir92

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 29
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.4 16v (b204l czeka :) Opel Astra F x30xe
No Panie :) projekt fajny :P miałem takie serce w Omie B i się troszkę zdziwiłem że jakoś się to odpychało :D

ale mam Do Ciebie pytanko, jako że będę spinał nie długo te skrzynke z Saabem, powiedz mi jak się ta skrzynia mieści ?

i fajnie by było jak byś mógł mi zmierzyć punkt od początku skrzyni ( łączenie z motorem ) do grodzi, byłbym wdzięczny :)

Astra 3.0 V6 ... Budowa fsolota :)

Odp: Polonez Caro C20SE by LUKI
« Odpowiedź #111 dnia: Maj 29, 2013, 20:35:29 pm »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC
Jest i turbawka ;)

Miała być z SAAB-a,ale dostałem TF035 z Subaru,siedziała w seryjnym 2.0l  177KM silniku. Myśle ze u mnie będzie sobie radziła bez problemów  ;) Sucha,bez wycieków,luz osiowy ledwo wyczuwalny.  ;) Na dniach będę się brał pewnie za dorabianie flansz i zaczynamy spawanie :P





Co do samego poldka i zawieszenia to jest spooora różnica w prowadzeniu ze zglebioną dupą,jest o wiele bardziej przewidywalny. No i te iskry w nocy spod samochodu przy większych nierównosciach  :mrgreen:

Odp: Polonez Caro C20SE by LUKI
« Odpowiedź #112 dnia: Maj 29, 2013, 20:36:26 pm »

Offline PLUSx2

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 48
  • Płeć: Mężczyzna
Projekt coraz grubszy!

Odp: Polonez Caro C20SE by LUKI
« Odpowiedź #113 dnia: Czerwiec 24, 2013, 22:03:28 pm »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC
Mały updejt :P

Prace na razie idą w ślamazarnym tempie ale cały czas cos się dzieje.
 
Tym razem udało mi się w końcu uspawac na gotowo kolektor wydechowy i póki co to bawie się jeszcze z wylotem spalin z turbiny,ale jak dobrze pójdzie to jutro będzie już gotowy ;)


Spawy nie wyszły najpiękniejsze ale najważniejsze ze niema przetopów do środka i jest szczelne ;)

Tak to wygląda już zamontowane do drugiej luźnej głowicy:




Nawet to jakoś pasuje do siebie wszystko :D

Odp: Polonez Caro C20SE by LUKI
« Odpowiedź #114 dnia: Lipiec 06, 2013, 20:33:55 pm »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC
Lecimy dalej

Intercooler z BMW E39 zamontowany,ciśnienie oleju sprawdzone i trzyma ładnie na gorącym silniku 1.5-2 bary na niskich obrotach. Odma poleciała pod samochód. Wymodziłem także spływ oleju w troszkę innym miejscu niż fabrycznie.
W przyszłym tygodniu montujemy turbine i będę się brał za wydech,będzie wyprowadzony przed tylnym lewym kołem bo mam już dość wiecznego ocierania po wybojach. ;)

Kilka fotek


Spływ oleju:


A tu małe kuku w podłużnicy,trzeba będzie wyciać i wspawać nowy ładny kawałek blachy.



Odp: Polonez Caro C20SE-T by LUKI
« Odpowiedź #115 dnia: Sierpień 10, 2013, 18:20:42 pm »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC
Po małym przestoju lecimy dalej:

Poldek złożony,odpala,jeździ,gaz wyregulowany i nawet nawet sobie radzi :D

Turbina wstaje już od 2 tys.obr. przez co moment obrotowy jest świetny :D  Podczas rozpędzania na 2 biegu zrywa przyczepność zaraz jak tylko dostanie boosta,a na 3 wystarczy lekko „kopnąć” i idzie w zakręcie :D  Na razie ustawiony na 0.5 bara,za jakiś czas jak odpręże to będziemy więcej dmuchać ;)

Kilka fotek po myciu i z komory ;)




Na czasie postaram się sklecić jakiś filmik ;)

Odp: Polonez Caro C20SE-T by LUKI
« Odpowiedź #116 dnia: Sierpień 10, 2013, 18:53:53 pm »

Offline Misiek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 702
  • Płeć: Mężczyzna
  • HEBEL TEAM
    • 2010 Mercedes benz w204 c180 kompresor, 1993 FSO Polonez Caro 1.4 16v #wonskydziadek
Zapowiada się to dość ciekawie. Czekam na filmiki z jazdy.
Caro Plusa 1.6 GLI 99 rok. Lubie dynamiczną i czasami agresywną jazdę
Cytryn Michał.

Odp: Polonez Caro C20SE-T by LUKI
« Odpowiedź #117 dnia: Sierpień 11, 2013, 11:56:23 am »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
Widzę że koledze LUKI - EMU chyba się zaczynają podobać silniki doładowane ]:->
Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: Polonez Caro C20SE-T by LUKI
« Odpowiedź #118 dnia: Sierpień 11, 2013, 18:58:26 pm »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC
Od dawna mi sie podobały i w końcu mam swój :D

Odp: Polonez Caro C20SE-T by LUKI
« Odpowiedź #119 dnia: Sierpień 11, 2013, 21:26:10 pm »

Offline Sławek#1978

  • Partacz
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1739
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 OHV Turbo +1?? KM?? & Fiat Croma 1.9 JTD '09 120 KM - Holownik & Volvo V70 2.4T AWD '01 200 KM - "TurboŁoś"
Malyna:). Wybierasz się teraz w wakacje może do Biłgoraja na tor?
Im dalej w blachę tym więcej rdzy...