Autor Wątek: FSO Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari 95'  (Przeczytany 97161 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: FSO Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari 95'
« Odpowiedź #360 dnia: Marzec 22, 2021, 18:11:14 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6584
  • Płeć: Mężczyzna
Tylko znaleźć szerokie 4.1.... chyba ciężko bo takie mosty występowały w 1.5 a z tego co wiem mało było szerokich 1.5.

Zawsze można założyć 4.3, a do tego z tyłu felgi 15 z oponami o trochę za wysokim profilu. Wyjdzie na to samo.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: FSO Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari 95'
« Odpowiedź #361 dnia: Marzec 22, 2021, 18:33:35 pm »

Offline Morfina

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 880
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro V6
Na przód koniecznie 13 nastki i będziemy mieć auto wyglądające jak pół dupy zza krzaka
Ślusarz, złodziej, łowca krasnali

Odp: FSO Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari 95'
« Odpowiedź #362 dnia: Marzec 22, 2021, 18:51:41 pm »

Offline Daniel#1984

  • Democratic Republic Of Boland
  • Moderator
  • Wiadomości: 4668
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kukle City
    • 1.6 Abimex 1996 LPG
Na przód koniecznie 13 nastki i będziemy mieć auto wyglądające jak pół dupy zza krzaka

Nie pół dupy zza krzaka, tylko dragster

Z kolan wstajemy, łbem w sufit je...

Odp: FSO Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari 95'
« Odpowiedź #363 dnia: Marzec 22, 2021, 19:12:55 pm »

Offline Morfina

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 880
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro V6
Na przód koniecznie 13 nastki i będziemy mieć auto wyglądające jak pół dupy zza krzaka

Nie pół dupy zza krzaka, tylko dragster


Dragster jest tylko jeden https://youtu.be/s8PiWC5pV_g
Ślusarz, złodziej, łowca krasnali

Odp: FSO Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari 95'
« Odpowiedź #364 dnia: Marzec 22, 2021, 19:23:25 pm »

Offline Daniel#1984

  • Democratic Republic Of Boland
  • Moderator
  • Wiadomości: 4668
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kukle City
    • 1.6 Abimex 1996 LPG
 <lol2> Zabrakło mi tylko w filmie procedury odpalania: https://www.youtube.com/watch?v=ORusEzBhopU
Z kolan wstajemy, łbem w sufit je...

Odp: FSO Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari 95'
« Odpowiedź #365 dnia: Marzec 22, 2021, 20:48:44 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
1.6 to dobra opcja do osprzętu 1.4, most można założyć 4.1 bądź 3.9 będzie przyjemniejszy w trasie i spalanie trochę spadnie. Fabryczne 1.6 16V wychodziły z przełożeniem 3.9?

Tak. Prototypy, a przynajmniej te znane miały 3,9.
w latach 90' w FSO pracowali prosci ludzie : widza 1.6 to pakuja 3.9, widza 1.9 i 2.0 to 3.7, 1.4->4.3 , 1.5->4.1
dlatego nie mozna ich bylo wyslac do Nysy w delegacje ;>
« Ostatnia zmiana: Marzec 22, 2021, 20:58:05 pm wysłana przez KGB »
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: FSO Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari 95'
« Odpowiedź #366 dnia: Kwiecień 02, 2021, 23:42:18 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
4.1 na szerokim było tylko  w 1.5 GLI przez ok 1.5 roku produkcji ( miałem taki jako pierwszy PN) więc dzisiaj to dość mocno deficytowy towar jest.
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Odp: FSO Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari 95'
« Odpowiedź #367 dnia: Kwiecień 05, 2021, 13:41:27 pm »

Offline Fobik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 346
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1,8 16V 1990r.
1,5 GLE także miało 4/1 sam osobiście wyciągałem i mam teraz w roverku.
Przejściówka

Odp: FSO Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari 95'
« Odpowiedź #368 dnia: Kwiecień 06, 2021, 09:23:53 am »

Offline OLO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1175
Nie wiem czy FSO natłukła bloków 1.5 na zapas, ale to był bardzo popularny silnik jeszcze w szerokich caro.
Były:
PNC 1.6 GLE 95
PNC 1.6 DOHC 91
PNC 1.5 GLE 93 EVO 1
PNC 1.5 GLE 94 EVO 2
PNC 1.6 GLI 95 EVO 3
PNC 1.5 GLE 94 EVO 4
PNC 1.4 GLI 96 EVO 5
PNC 1.9 D 96 EVO 6
PNC 1.6 GSI 99 EVO 7

Karetka 1.6 GLI 97 EVO 8
PN 1.5 SLE 90 EVO 9

Odp: FSO Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari 95'
« Odpowiedź #369 dnia: Wrzesień 03, 2022, 12:27:02 pm »

Offline Dawid91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2232
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari
Nadszedł czas zaktualizować nieco wątek. Polonez w tym sezonie pojeździł dość dużo, na tyle dużo, że przestałem liczyć ile konkretnie  :P <cwaniak2>

Wleciały na przód hamulce 240mm z Palio. Czy hamuje lepiej? Subiektywnie wydaje mi się, że tak. Na pewno jest inne trochę to hamowanie, wydaje się pewniejsze. Ale muszę dodać, że poprzednie Mikody po kilku mocniejszych hamowaniach się przegrzały i dostały bicia, które bardzo denerwowało. Liczę, że dzięki wentylacji, system Palio nie będzie miał tego problemu  <spoko> Jestem z tej modyfikacji bardzo zadowolony. Tarcze ATE, klocki TRW. Zaciski poddałem kompleksowej regeneracji oraz ocynkowaniu na złoto. Wszystko się mieści, aczkolwiek na żyletki.

« Ostatnia zmiana: Wrzesień 03, 2022, 12:36:07 pm wysłana przez Dawid91 »

Odp: FSO Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari 95'
« Odpowiedź #370 dnia: Wrzesień 03, 2022, 20:44:44 pm »

Offline Sławek#1978

  • Partacz
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1678
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 OHV Turbo Intercooler +1?? KM?? & Fiat Marea Weekend 1.9 JTD '01 110 KM - Gruz Holownik & Volvo V70 2.4T AWD '01 200 KM - Dailycar "TurboŁoś"
dostały bicia, które bardzo denerwowało
Patrząc na ilość odważników w feldze, na pewno tarcza?  :P
Im dalej w blachę tym więcej rdzy...

Odp: FSO Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari 95'
« Odpowiedź #371 dnia: Wrzesień 03, 2022, 21:08:35 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
palio 240, jakie to ma tloczki? bo bywaly 48mm
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: FSO Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari 95'
« Odpowiedź #372 dnia: Wrzesień 04, 2022, 23:39:25 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6584
  • Płeć: Mężczyzna
Ale muszę dodać, że poprzednie Mikody po kilku mocniejszych hamowaniach się przegrzały i dostały bicia, które bardzo denerwowało.

To ciekawa sprawa, bo w dwóch autach na niewientylowanych hamulcach zaliczyłem przegrzanie płynu hamulcowego i spalenie klocków tak że konkretny dym szedł z otworów w felgach, a hamowania nie było w ogóle, ale tarcze się nie pokrzywiły i nie było żadnego bicia.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: FSO Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari 95'
« Odpowiedź #373 dnia: Wrzesień 07, 2022, 16:39:18 pm »

Offline AUTOSAN

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 274
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN Borewicz 1980
palio 240, jakie to ma tloczki? bo bywaly 48mm
Oba zaciski są zamienne ze sobą, siadają na oba jarzma

Palio 240 (46419204) ma zacisk z tłoczkiem 48 mm
Palio 257 (60811266) ma zacisk z tłoczkiem 54 mm

Odp: FSO Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari 95'
« Odpowiedź #374 dnia: Wrzesień 13, 2022, 17:13:19 pm »

Offline Dawid91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2232
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari
dostały bicia, które bardzo denerwowało
Patrząc na ilość odważników w feldze, na pewno tarcza?  :P


Na pewno ;) Teraz żadnego bicia nie ma ;)

palio 240, jakie to ma tloczki? bo bywaly 48mm
I takie też są


Odp: FSO Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari 95'
« Odpowiedź #375 dnia: Wrzesień 13, 2022, 21:48:47 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
to fizyki nie oszukasz, zmieniajac lucasa 240/48 na palio 240/48 nie uzyskasz wiekszej sily hamowania,
z tego co pisze AUTOSAN to zaciski sa zamienne, wiec mozna zalozyc 54 i wtedy bedzie czuc roznice
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: FSO Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari 95'
« Odpowiedź #376 dnia: Wrzesień 19, 2022, 13:16:15 pm »

Offline OLO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1175
CC 700 też miało tarcze o średnicy 240. Więc warto jak już się coś grzebie zakładać większe tarcze
Były:
PNC 1.6 GLE 95
PNC 1.6 DOHC 91
PNC 1.5 GLE 93 EVO 1
PNC 1.5 GLE 94 EVO 2
PNC 1.6 GLI 95 EVO 3
PNC 1.5 GLE 94 EVO 4
PNC 1.4 GLI 96 EVO 5
PNC 1.9 D 96 EVO 6
PNC 1.6 GSI 99 EVO 7

Karetka 1.6 GLI 97 EVO 8
PN 1.5 SLE 90 EVO 9

Odp: FSO Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari 95'
« Odpowiedź #377 dnia: Wrzesień 29, 2022, 21:29:44 pm »

Offline Conrado967

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 63
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Atu 1.8 16V
    • GTA Polish Mods
Fajnie to wyszło i myślę, że zawsze jest mieć lepiej wentylowane niż lite tarcze, ale również w tej konfiguracji wygląda to bardzo schludnie, pomijając fakt, że ładnie odmalowałeś zaciski to też zostaje fabryczna felga i odpada Ci wymiana kół.

Odp: FSO Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari 95'
« Odpowiedź #378 dnia: Wrzesień 30, 2022, 13:14:26 pm »

Offline Daniel#1984

  • Democratic Republic Of Boland
  • Moderator
  • Wiadomości: 4668
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kukle City
    • 1.6 Abimex 1996 LPG
U mnie odkąd pamiętam tarcze TRW mają bicie, i to denerwuje przy hamowaniu. Może i sam rozważę taki system, jak dojadę aktualne tarcze :D
Z kolan wstajemy, łbem w sufit je...

Odp: FSO Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari 95'
« Odpowiedź #379 dnia: Wrzesień 30, 2022, 18:39:48 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2865
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
Bicie tarcz to nie koniecznie krzywe tarcze
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)