Autor Wątek: FSO Polonez Caro 1.6 GTC '97 L-146  (Przeczytany 57110 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Odp: FSO Polonez Caro 1.6 GTC '97 L-146
« Odpowiedź #140 dnia: Listopad 04, 2013, 14:04:11 pm »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
Rafał masz może zdjęcia kolektora ssącego?
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Odp: FSO Polonez Caro 1.6 GTC '97 L-146
« Odpowiedź #141 dnia: Listopad 04, 2013, 14:11:56 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Nie mam jeszcze wrzuconego tego od VVC.
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: FSO Polonez Caro 1.6 GTC '97 L-146
« Odpowiedź #142 dnia: Listopad 04, 2013, 16:58:31 pm »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
możesz podesłać jakieś fotki tego kolektora
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Odp: FSO Polonez Caro 1.6 GTC '97 L-146
« Odpowiedź #143 dnia: Listopad 04, 2013, 19:22:03 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
możesz podesłać jakieś fotki tego kolektora
Nic szczególnego, seryjny kolektor ssacy od VVC. Muszę zrobić projekt adaptera, żeby przepustnica nie wypadła w nagrzewnicy.
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: FSO Polonez Caro 1.6 GTC '97 L-146
« Odpowiedź #144 dnia: Marzec 08, 2014, 23:17:22 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Dawno nic się nie działo... Wczoraj wymienione 2 końcówki drążków, ustawiona na oko zbieżność. Dziś 2 zwoje w dół, a w ostatnim czasie rzeźbi się zderzak, ale jeszcze dużo pracy żeby jakoś wyglądał. Prowadzi się teraz świetnie, a będzie jeszcze lepiej, bo trzeba zrobić pełną geometrię przedniego zawiasu.


Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: FSO Polonez Caro 1.6 GTC '97 L-146
« Odpowiedź #145 dnia: Marzec 08, 2014, 23:30:02 pm »

Offline miedzian

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 636
  • Płeć: Mężczyzna
  • a.k.a jama
    • C+ '98 23E, Truck El Camino '89, Atu AE86
czym tworzysz?

Zestawem naprawczym Boll (mata zywica i utwardzacz) ?

Odp: FSO Polonez Caro 1.6 GTC '97 L-146
« Odpowiedź #146 dnia: Marzec 08, 2014, 23:31:58 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
No dokładnie, a przed tym była rzeźba z pianki montażowej. Albo coś wyjdzie, co mnie zadowoli, albo jak efekt końcowy będzie kiepski, to zderzak pójdzie na śmietnik :P
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: FSO Polonez Caro 1.6 GTC '97 L-146
« Odpowiedź #147 dnia: Marzec 09, 2014, 09:46:34 am »

Offline Gelu1991

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 355
  • Płeć: Mężczyzna
    • Astra G coupe
Już na pierwszy rzut oka widać że nic fajnego z tego nie wyjdzie :D

Odp: FSO Polonez Caro 1.6 GTC '97 L-146
« Odpowiedź #148 dnia: Marzec 09, 2014, 10:04:37 am »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
To nie ma być samochód wyglądający idealnie. Póki co to tylko zderzak, początki nauki operowania żywicą i włóknem szklanym. Najwyżej nie wyjdzie. W międzyczasie uczę się też spawania plastiku, więc może drugie podejście do zderzaka będzie bez żywicy, jeśli zajdzie taka konieczność :P

Dodam jeszcze odnośnie obniżenia zawiasu o te 2 zwoje, że pomimo nieustawionej zbieżności, na oko jest rozbieżnie delikatnie, nieustawionej geometrii, samochód prowadzi się świetnie, nawroty o 180 na suchym parkingu z asfaltu, z pedałem gazu w podłodze, nie stanowią problemu, samochód nie wyjeżdża przodem jak przed obniżeniem, tylko jedzie tam gdzie chce kierowca. A do tego są amortyzatory de Carbon w bardzo dobrej kondycji, więc póki co nie przechodzę na amorki z T4. Przestał też nurkować przód przy hamowaniu, ale za to chyba szybciej się koła blokują.
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: FSO Polonez Caro 1.6 GTC '97 L-146
« Odpowiedź #149 dnia: Marzec 09, 2014, 12:47:33 pm »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
Już na pierwszy rzut oka widać że nic fajnego z tego nie wyjdzie :D


A co to jesteśmy Polonez Seria Klub???
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Odp: FSO Polonez Caro 1.6 GTC '97 L-146
« Odpowiedź #150 dnia: Marzec 09, 2014, 14:36:35 pm »

Offline Serocki

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 170
  • Płeć: Mężczyzna
    • MR 89
    • Fsoautoklub
A odboje przyciąłeś?

Odp: FSO Polonez Caro 1.6 GTC '97 L-146
« Odpowiedź #151 dnia: Marzec 09, 2014, 16:49:10 pm »

Offline Gelu1991

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 355
  • Płeć: Mężczyzna
    • Astra G coupe
Już na pierwszy rzut oka widać że nic fajnego z tego nie wyjdzie :D


A co to jesteśmy Polonez Seria Klub???


Ja tez nie lubie serii ale w tym przypadku seryjny zderzak wygląda o wiele ładniej ale skoro to tylko nauka władania żywicą to okey :P

Odp: FSO Polonez Caro 1.6 GTC '97 L-146
« Odpowiedź #152 dnia: Marzec 11, 2014, 22:04:52 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
A odboje przyciąłeś?
Jeszcze nie, ale dziś sprawdziłem, że nie siedzi na odbojach.
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: FSO Polonez Caro 1.6 GTC '97 L-146
« Odpowiedź #153 dnia: Marzec 12, 2014, 22:07:23 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
A tak to wygląda od przodu z halogenem:

Jeszcze dużo pracy, ale sądzę, że będzie to dość dobrze na koniec wyglądać jak się wyszpachluje i wykończy porządnie :)
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: FSO Polonez Caro 1.6 GTC '97 L-146
« Odpowiedź #154 dnia: Marzec 12, 2014, 22:13:11 pm »

Offline Trojan

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2655
  • Płeć: Mężczyzna
A te 2 dziurki to na jakieś karabinki czy pociski ziemia-ziemia ? :)

Odp: FSO Polonez Caro 1.6 GTC '97 L-146
« Odpowiedź #155 dnia: Marzec 12, 2014, 22:19:33 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
A te 2 dziurki to na jakieś karabinki czy pociski ziemia-ziemia ? :)
Dolot zimnego powietrza do filtra :)
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: FSO Polonez Caro 1.6 GTC '97 L-146
« Odpowiedź #156 dnia: Marzec 12, 2014, 22:31:00 pm »

Offline Trojan

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2655
  • Płeć: Mężczyzna
W sumie dobry patent, po drugiej stronie też robisz czy tylko od strony filtra ?

Odp: FSO Polonez Caro 1.6 GTC '97 L-146
« Odpowiedź #157 dnia: Marzec 12, 2014, 22:33:46 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
W sumie dobry patent, po drugiej stronie też robisz czy tylko od strony filtra ?
Tylko z jednej strony, bo jaki sens po drugiej stronie :)  tam będzie tylko zabudowa halogenu :d a na koniec pod spód wpadnie jeszcze dokładka z Espace.
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: FSO Polonez Caro 1.6 GTC '97 L-146
« Odpowiedź #158 dnia: Marzec 13, 2014, 00:29:03 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
tyle roboty ,wyglad jak nieszczescie i nie bedzie tam wyrzutni rakiet i karabinu ? bez sensu ;]
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: FSO Polonez Caro 1.6 GTC '97 L-146
« Odpowiedź #159 dnia: Marzec 13, 2014, 08:48:27 am »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
tyle roboty ,wyglad jak nieszczescie i nie bedzie tam wyrzutni rakiet i karabinu ? bez sensu ;]
Wygląda jak nieszczęście, bo jest nieskończone ;]

Chociaż coś robię i próbuję się czegoś nauczyć, a przy okazji może powstanie coś ciekawego, albo narodzi się nowa wizja :P a nie jak większość tutaj obecnych, zmienia kierunkowskazy z plusowych na minusowe i halogeny z białych na zółte, i twierdzą, że to tuning.
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+