To nie ma być samochód wyglądający idealnie. Póki co to tylko zderzak, początki nauki operowania żywicą i włóknem szklanym. Najwyżej nie wyjdzie. W międzyczasie uczę się też spawania plastiku, więc może drugie podejście do zderzaka będzie bez żywicy, jeśli zajdzie taka konieczność
Dodam jeszcze odnośnie obniżenia zawiasu o te 2 zwoje, że pomimo nieustawionej zbieżności, na oko jest rozbieżnie delikatnie, nieustawionej geometrii, samochód prowadzi się świetnie, nawroty o 180 na suchym parkingu z asfaltu, z pedałem gazu w podłodze, nie stanowią problemu, samochód nie wyjeżdża przodem jak przed obniżeniem, tylko jedzie tam gdzie chce kierowca. A do tego są amortyzatory de Carbon w bardzo dobrej kondycji, więc póki co nie przechodzę na amorki z T4. Przestał też nurkować przód przy hamowaniu, ale za to chyba szybciej się koła blokują.