Autor Wątek: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro  (Przeczytany 126234 razy)

0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #40 dnia: Styczeń 26, 2013, 11:23:49 am »

Offline Roofi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 491
  • Płeć: Mężczyzna
  • Psuj ...
    • Był C+ 2000r 2.0 i.E.
A ja znając doświadczenia z tym zestawem ;) czuje nie za długie życie tego motoru ;p Zależnie od nogi operatora. Robotę robiło dobrą ... skoro nie było problemu z upaleniem 195/50/15. Dobra robota !!!

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #41 dnia: Styczeń 26, 2013, 17:07:50 pm »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC
Pucha zaadaptowana z opla, pasuje na wtrysk, demontaż trwa 15 sekund : )


Bo Abimex to przecież oplowski jednopunkt :P Ja u siebie miałem taką puszkę przez chwilę,tylko ze przerobiłem ją żeby była obrócona w dobrą stronę ;)

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #42 dnia: Styczeń 27, 2013, 16:05:54 pm »

Offline turbonez

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 356
Pucha zaadaptowana z opla, pasuje na wtrysk, demontaż trwa 15 sekund : ) Mi się wizualnie podoba, po prostu pucha na wtrysk i tyle. Także tego na pewno nie będę zmieniał..
No dla mnie zrobić taką puszkę to był problem dlatego posłuchałem dobrej rady i zainteresowałem się oplowską ; )

@Turbonez
Mógłbyś rozszyfrować słowo "fruty'' ? :P google mi nie pomaga
Fruty - części (taki głupi skrót myślowy)
Poprostu turbo, kolektor, przewod olejowy, downpipe są z mojego byłego OHV turbo :) (przynajmniej wyglądają identycznie) :)

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #43 dnia: Styczeń 27, 2013, 18:01:41 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
jak to się ma odnośnie gazu bo słyszałem że turbina nie lubi gazu....
turbina nie lubi gazu ,ani benzyny - ona lubi tylko spaliny,
sprężarka tez nie lubi nic poza powietrzem, wiec staralem sie nie podawac jej nic kalorycznego :P

a jak rozwiązałeś sprawe serwa hamulcowego?

standardowo tzn. seryjnie w serwie jest zaworek zwrotny (na wypadek jakby ci silnik zgasl) ,wiec nic nie trzeba przerabiac
 
Parownik jest specjalny pod turbo z kompensacją ciśnienia + normalny mikser ?

parownik ML94 jak widac na zdjeciu z seryjna kompensacja I stopnia,
do kompensacji II stopnia jest seryjny otwor - trzeba tylko nagwintowac i wkrecic kolanko,
mikser stanardowy 32mm ,ale nad mikserem jeszcze  beda testy ,bo 32mm wydaje sie troche za duzy - byl dobierany do wolnossaka, tak zeby nie zamulic silnika ,ale do tej pojemnosci silnika bardziej pasuje 30mm (nawet bez doladowania nie zamuli abimexa)



Kolego KGB dostałeś kolejne upomnienie jako że dotychczasowe ostrzeżenia nie dotarły do kolegi. Jeszcze jedna osobista wycieczka do któregoś z forumowiczów i będę za ostatecznym usunięciem ciebie z tego grona... Bocian.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 27, 2013, 18:49:19 pm wysłana przez Bocian_s#313 »
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #44 dnia: Styczeń 27, 2013, 23:11:51 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Kolego KGB dostałeś kolejne upomnienie jako że dotychczasowe ostrzeżenia nie dotarły do kolegi.
nie mogly dotrzec, poniewaz nikt o nich nie powiadamia ani recznie, ani automatycznie,
w innym temacie dziwiles sie,ze pisze o znikajacych postach - tez nie ma powiadomien na ten temat,
no ale dosc spraw formalnych, czas na indywidualne

będę za ostatecznym usunięciem ciebie z tego grona... Bocian.
przykro mi, ale w tej kwestii juz cie ubieglem, na co mam swiadkow,
poprostu jestem szykanowany na tym forum, a szykany plyna z samej gory i nie mowie o to tobie, bo ty pewnie nawet nie jestes w temacie

Jeszcze jedna osobista wycieczka do któregoś z forumowiczów
ciekawa sprawa, bo czy wycieczka osobista mozna nazwac sugestie,zeby dany osobnik nie wtykal nosa w nieswoje sprawy ?
a wtykal nos w MOJE SPRAWY ,wiec poczynil w moim kierunku WYCIECZKE OSOBISTA,
zwrocilem mu uwage w sposob kulturalny, blyskotliwy i jednoznaczny ,a ty to nazywasz wycieczka osobista ? w takim wypadku cisnie mi sie wycieczka osobista w twoja strone, ale jej nie uczynie, zeby nie bylo, ze wujek zly
zwracam tez uwage, ze klubowicz #1967 kazdym swoim postem czyni wycieczki osobiste w strone mojej osoby (patrz jego podpis,cytat pierwszy) ,na co zwracam uwage administracji OD 3 MIESIĘCY BEZSKUTECZNIE,
moze w walce z moimi tzw. "wycieczkami osobistymi" warto by bylo  zwalczyc przyczyne, zamiast proboac zwalczac skutki i kazde moje slowo odbierac jako atak - takie slowo na niedziele

po przeczytaniu listu spal go, bo jest napisany widzialnym atramentem,
moze nawet zbyt rzucajacym sie w oczy i stawiajacym administracje w niezbyt przychylnym swietle,
nie jest moim zamiarem robic OT (ale oczywiscie, gdy bedziecie szukali powodu, to go znaleźliście)  ,ale nei pisze na PW ,bo tak jak mozna nagrywac policjanta na sluzbie ,tak ty jestes moderatorem na sluzbie ,wiec przeciez nie ma tu nic do ukrycia
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #45 dnia: Luty 02, 2013, 15:09:20 pm »

Offline MarCaro#1977

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 604
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro '95 Abimex OHV T
A wiec małe uaktualnienie :)
Przyszła pora na dokręcenie głowicy po przejechaniu 1000km :P Tak wiec razem z bratem i kolegą KGB wzieliśmy się do roboty. Przykręciliśmy śruby od głowicy jak należy  :P




Po wszystkim podkręciłem doładowanie i teraz wskazuje na 0,5 bara.   <cwaniak2> 
« Ostatnia zmiana: Luty 02, 2013, 22:37:27 pm wysłana przez MarCaro »

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #46 dnia: Luty 02, 2013, 15:12:16 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3795
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Nagraj jakiś filmik np. od 60km/h na czwartym biegu. Ciekawi mnie jakim niutonem to dysponuje. :d
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #47 dnia: Luty 02, 2013, 15:20:43 pm »

Offline MarCaro#1977

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 604
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro '95 Abimex OHV T
W sumie robiliśmy testy na 4 biegu wlasnie od 60 do 100 km/h miał około 12 sekund , a na piątym od 80 do 120 km/h było około 14 sekund. Nie mieliśmy stopera . :)
Jeszce do perfekcji brakuje mniejszego miksera :) ten co mamy to zamula na niskich partiach obrotów i trzeba na wolnych bardzo delikatnie wciskać gaz aby ruszyc. Po przekroczeniu 2 tyś obr/min jedzie jak powinien :)
Ciekawi mnie jakim niutonem to dysponuje. :d

Sam jestem ciekaw :), jeszcze i tak musimy na hamownie jechać i wtedy będzie wszystko jasne :)
« Ostatnia zmiana: Luty 02, 2013, 15:23:46 pm wysłana przez MarCaro »

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #48 dnia: Luty 02, 2013, 15:56:50 pm »

Offline Przem

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 744
  • PN Atu 97r 1.8 GLI 16V L128
Sam jestem ciekaw , jeszcze i tak musimy na hamownie jechać i wtedy będzie wszystko jasne

Zapraszam do WWLu na hamownie MAHA, 2 pomiary na obciązeniowce 100PLN.

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #49 dnia: Luty 02, 2013, 21:57:09 pm »

Offline MarCaro#1977

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 604
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro '95 Abimex OHV T
Nagraj jakiś filmik np. od 60km/h na czwartym biegu.

Podpuściłeś mnie i teraz jestem lżejszy o kilka litrów gazu...
hehe z dedykacją
60-100km/h

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #50 dnia: Luty 03, 2013, 14:42:43 pm »

Offline Tomsonz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 644
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro Plus 1.4 GTi
hm, oglądnąłem wszytskie filmiki, zawieruchy to nie robi wg mnie, ale szacun za OHV :) chyba że jeszcze jest w stanie coś więcej pokazać
Polonezów nie do zliczenia, fan i posiadacz srebrnych kombi z roverem.... ( tak było kiedyś )

Aktualnie kiszę sobie GTi  do buczenia w weekendy.

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #51 dnia: Luty 03, 2013, 15:46:41 pm »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
Chyba za dużo lejesz lpg, też miałem ohv z turbo i lpg, ale wstawało dużo lepie przy podobnym  doładowaniu, a tu filmik z doładowaniem 0.8 bara i malutką  t2.
www.youtube.com/watch?v=OPUspDKylz4.
Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #52 dnia: Luty 03, 2013, 17:35:11 pm »

Offline MarCaro#1977

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 604
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro '95 Abimex OHV T
Chyba za dużo lejesz lpg, też miałem ohv z turbo i lpg, ale wstawało dużo lepie przy podobnym  doładowaniu, a tu filmik z doładowaniem 0.8 bara i malutką  t2.
www.youtube.com/watch?v=OPUspDKylz4.


Na pewno dawka jest nieodpowiednia, mi się wydaje że idzie go za mało. Możliwe też, że parownik traci za dużo ciepła przy takich prędkościach i nie wyrabia. To się okaże podczas regulacji, najpierw jednak chciałbym zmienić mikser na 30mm.

No przykro mi że zawiodłem tymi osiągami, niestety na razie jeździ tak - postaram się to poprawić (MrVspec1 pokazał, że można), jeśli się nie uda i to będzie wszystko to i tak będę zadowolony : ) Nie chciałem robić sprintera rakiety, a wyprzedza się łatwiej niż seryjnym abimexem.

Wleciało odpowiednie oznaczenie na tylnej klapie : )

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #53 dnia: Luty 03, 2013, 20:59:24 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
w dane z elastycznosci to sie chyba troche bledow darlo ,za duzo pomiarow bylo i brak notesu,
elastycznosc jest lepsza od serii ,ale nie powala bo start jest z 2000rpm ,
widac ,jak od polowy zakresu licznik pnie sie szybciej niz do polowy ,bo turbina dopiero sie rozkreca i zaczyna dmuchac,
do setki poki co miesci sie w 12s ,ale prawdopodobnie brakuje paliwa ,no i kwestia kierowcy przy takich pomiarach zawsze jest znaczaca,
w elastycznosci to juz kierowca nie ma znaczenia,

tylko nie wiem,czy da sie cos poprawic ,skoro juz schodzi na knocenie sprawy ,czyli naklejanie oznaczen nie w tym miejscu co trzeba :P
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #54 dnia: Luty 04, 2013, 06:58:27 am »

piciek

  • Gość
Nagraj jakiś filmik np. od 60km/h na czwartym biegu.

Podpuściłeś mnie i teraz jestem lżejszy o kilka litrów gazu...
hehe z dedykacją
60-100km/h
Hmm, czyli poki co rover 1.4 rury nie wacha ;) obstawiam, ze idzie to nawet troszke gorzej niz wolnossace gsi. No ale czekam dalej na efekty.

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #55 dnia: Luty 04, 2013, 12:44:25 pm »

Offline Despero

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1090
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG
Jakby to postawić na moście 4.3 to byłoby sporo lepiej, ale wiadomo, to już na trasy za bardzo nie będzie się nadawało. ;) W każdym razie z ciekawością obserwuję postępy pracy przy zaturbionym OHV. ;)
Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG 240 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 92U LPG 210 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 LPG 60 tys. km
Lublin 3 2,4 TD Andoria 3,5t '00 340 tys. km
Był: Polonez Atu+ GLi '98 LPG 230 tys. km

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #56 dnia: Luty 04, 2013, 14:21:24 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Hmm, czyli poki co rover 1.4 rury nie wacha ;) obstawiam, ze idzie to nawet troszke gorzej niz wolnossace gsi.
jezeli masz jakies dane liczbowe dla seryjnego 1.4 lub/i GSI to chetnie wszyscy sie dowiemy
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #57 dnia: Luty 04, 2013, 14:43:20 pm »

piciek

  • Gość
Hmm, czyli poki co rover 1.4 rury nie wacha ;) obstawiam, ze idzie to nawet troszke gorzej niz wolnossace gsi.
jezeli masz jakies dane liczbowe dla seryjnego 1.4 lub/i GSI to chetnie wszyscy sie dowiemy
http://www.youtube.com/watch?v=8pebVxNE5PY GSI 60-100 jakieś 10s wg tego filmu.

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #58 dnia: Luty 04, 2013, 15:27:39 pm »

Offline MarCaro#1977

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 604
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro '95 Abimex OHV T
Na tym filmie to bardziej 50 -100 :)

Bez spiny będą drugie filmiki :P  Na razie szukam miksera 30mm do gazu :P

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #59 dnia: Luty 04, 2013, 16:14:01 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
http://www.youtube.com/watch?v=8pebVxNE5PY GSI 60-100 jakieś 10s wg tego filmu.
przeciez to na III jest ,a nie na IV
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.