zestawik na pewno słuszny. Moim zdaniem przy takiej operacji, jeśli chodzi o czas i pieniądze warto zainwestować trochę więcej kasy i kupić porządną uszczelkę dwuczęściową do Land Rovera.
Miałem bardzo podobny zestaw do tego, który zapodałeś. Płaciłem koło 380 zeta. Śruby były FAI, uszczelka Victor Reinz i uszczelniacze.
U mnie HGF wystąpił przy 130 kkm. Dodam, że śruby nie uległy wydłużeniu porównując do nowych. Także ewentualnie można było założyć stare.
Obecnie zrobiłem 145 kkm i nie ukrywam, że jestem bardzo zadowolony. autko sprawuje się świetnie, poziom oleju praktycznie przez ten czas nie drgnął. Co do płynu chłodzącego, to się nie wypowiem, bo miałem złośliwy wyciek (bardzo nieznaczny, tylko przy pracującym silniku i spływało na gorący motor, także pod spodem śladu nie było

).
Wcześniej przy remoncie pisałem trochę obszerniej na ten temat.
[ Dodano: 30 Lis 2009 01:05 ]przypomniałem sobie jeszcze, że w zaleceniach FAI pisali o wymianie magistrali olejowej, w którą są wkręcane śruby, ale ja to olałem