Autor Wątek: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4  (Przeczytany 54147 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #80 dnia: Sierpień 30, 2016, 00:12:10 am »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
te fotele, to masz na śmietnik?

Fotele idą do prania a po praniu lądują na nich skórzane pokrowce od znajomego szyte na miare i fotele lądują w 125p

czy do takiego remontu nie powinno się czasem rozbierać środka,

Całe auto było wybebeszone zostały w nim  2 fotele i deska rodzielcza bo trzeba było jakkoś nim na lakiernie na ślask z Krakowa dojechać

tórymś zdjęciu widziałem, że komora jest w innym kolorze?

jest minimalnie ciemniejsza ale to bardzo się rzucało w oczy tylko jak było auto z zewnątrz nie pomalowane teraz nie ma prawie różnicy

Zakonserwowałeś całego po lakierowaniu ?

Tak weszło ponad 15 KG konserwacji ;) Do tego wszystkie gołe łączenia blach w polonezie zostały zamasowane

Kiedy te fotele z Mondeo wlatują ?


Hmm nie wiem jak na razie zakładam porzyczone groki i sprężam się z składaniem bo w sobote mam ślub i musze atuwa tam pojechać . Jak na razie środek będzie groclinowy póki majster nie znajdzie czasu na dorobienie szyn do tych foteli tak aby można było je odkręcić od podłogi i przykręcić normalne od poldolota gdyby mi się odwidziły ;)
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #81 dnia: Sierpień 30, 2016, 11:11:08 am »

Offline Tomekk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1303
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polskie Fiaty i inne graty
No i pięknie. Jak ogarniesz wszystko zrób fajne zdjęcia gdzieś na dworze. Dobry kolor. Co do blendy to ja także przyłączam się do przedmówców - nie montowałbym.
Fiat 125p,'71,76, Fiat 132: '78, Fiat Fiat 131:'78, Polonez '80,1500 '86,1500 '89,Polonez 1,6 GLI '96, Fiat 126 Town '99, Audi S8 '16

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #82 dnia: Sierpień 30, 2016, 12:55:37 pm »

Offline Rocky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 230
  • Płeć: Mężczyzna
    • 126p'79,126el'96,Caro plus GTI'97
Ja bym założył i spoiler i blendę ,ale tego typu:



Wiem,że kolega taką miał,ale Poczta Polska podczas transportu ją połamała  <blee>

PS. Mam nadzieję,że Krzychu nie obrazi się,że umieściłem tu zdjęcie jego auta :)
https://www.facebook.com/pages/Rocky-Garage/627042057348691
Zapraszam ;)
Cytuj (zaznaczone)
I to się chwali bo dla większości remont sprowadza się do szukania blach w kolorze i ich wymiany

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #83 dnia: Sierpień 30, 2016, 22:57:26 pm »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
e. Jak ogarniesz wszystko zrób fajne zdjęcia gdzieś na dworz

Spoko jak na razie nie robiłem zdjęć bo po nocach po pracy auto składałem jak i jak na razie jest 95% auta złożone

Ja bym założył i spoiler i blendę ,ale tego typu:

YY nie rozumiem przecież mam taki sam spojler i blędę . Jedyne dlaczego go nie zakładam to to że trzeba na niego nawiercić dziury w klapie a wolał bym sam tego nie robić bo jeszcze spierd*ole ;)
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #84 dnia: Wrzesień 02, 2016, 19:35:23 pm »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
Czas odświeżyć temat auto w środku prócz ramki do licznika złożone (bo licznik będę jeszcze wyjmował więc nie ma sensu zakładać jej żeby połamać przy wyjmowaniu) Prócz tego auto złożone . Nie obyło się niestety bez kwiatków . Po założeniu podszybia plastikowego maska źle leżała i ocierała o nie chciałem ją prze regulować  i okazało się że mój lakiernik dał  jakieś "ch*"owe nakrętki co mnie denerwowało i wygrzebałem z swojej skarbnicy nakrętki oryginalne polonezowe . Efekt  jego nakrętki przegwintowały gwint gdy wkręciłem oryginalne przegwintowałem już przegwintowany gwint co zaowocowało tym że ścieło mi na szpilce kompletnie na gładko gwint .  Szybka decyzja  bo auto na jutro potrzebne na wesele na placu stoi dawca z maską przekręcamy .

Tak więc :  Przed  rozpipceniem gwintu od maski




Tankowanie + Myjka już z tymczasową maską i Felgami (Docelowo będą alufelgi ale jak na razie trochę lipa w porteflu przez wesele na które mam lecieć )



















"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #85 dnia: Wrzesień 05, 2016, 16:29:39 pm »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
A więc atuwa obróciła wesele .  Udało się centralnie kilka godzin przed weselem naprawić maskę więc wróciła oryginalna pomalowana . Opowiem wam ciekawą anegdotkę . Podjechałem pod ten budynek w którym było wesele zaparkowałem auto zamknąłem podeszli chłopaki z zespołu muzycznego i pooglądali poloneza i mówią że dadzą za niego 12.5 tys. PLN i wracają nim do domu . Kopara mi opadła ale się nie zgodziłem . Marzeń się nie sprzedaje  <cwaniak2>



Weselnie





I weselne buczenie :)

https://www.youtube.com/watch?v=6i6WHCr_XGs

Spot po weselu garażowy ;)






I u kolegi Tumka od Srebnego Caro ze zdjęcia na komputerowym kasowaniu Błędów



I wydruk z Testu wstępnego przy kasowaniu błędów .  Błąd przepustnicy wystąpił dlatego że TPS się odpiął

"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #86 dnia: Październik 04, 2016, 03:21:39 am »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
Pierwsza konkretniejsza sesyjka ATUwy na pierwszym od 3 lat spocie . Skoczyłem z znajomymi na 2 szesnachy (Moje ATU + Caro - ) na spot na uroczysko na Sekcję Śląsk Tak wiem dużo elementów mam w tym samochodzie do spasowania ale po prostu nie było kiedy ;/ . Z góry chciałem podziękować koledze Młodemu za sesyjkę Atuwy ;)



















"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #87 dnia: Październik 04, 2016, 10:39:03 am »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5075
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.4 GTI '01
Dopiero zauważyłem, że klamki zostały czarne.Dziwnie tak trochę, skoro lakierowałeś lusterka.Nie korci Cię poprawić to niedopatrzenie? To tylko moja sugestia, bo to Twoje auto.

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #88 dnia: Październik 04, 2016, 11:10:45 am »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
Fabrycznie Klamki w Cytrynce były czarne ;)
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #89 dnia: Październik 04, 2016, 11:53:12 am »

Offline Paki68

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 509
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu Plus 1.6 gsi
Widzę że spot by udany :] Ale żałuję że nie pojechałem

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #90 dnia: Październik 04, 2016, 13:40:24 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3762
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Nie wiem czy dobrze widzę na telefonie, ale czy przednie boczne dokładki przykrecone są wkrętami z płaskim łbem ?
No i te złote środki felg nie za bardzo pasują.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #91 dnia: Październik 04, 2016, 14:08:50 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Cały pakiet widać,że ledwo się trzyma, szkoda, że nie został porządnie przygotowany do montażu przed malowaniem, teraz juz niewiele się da zrobić.
Blenda stylistycznie i kolorystycznie mi nie pasuje, klasyczna klapa wygladała by najlepiej.
Kolorek fajny, bardzo żywy, bardzo uwidacznia detale, więc trzeba popracować
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #92 dnia: Październik 04, 2016, 14:20:15 pm »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5075
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.4 GTI '01
Fabrycznie Klamki w Cytrynce były czarne ;)
Już nie bądź taki dokładny, bo fabrycznie, to cytrynka była minusem w środku i na zewnątrz, więc jak pomalujesz te klamki, to niebo się na głowę nie zwali, nie? Jak byś chciał zrobić 1:1 jak fabryka, to dużo jeszcze  trzeba by było zmienić.Jak Ci zostało lakieru, to odkręć te klamki i je pryśnij, bo strasznie straszą.Gdyby lusterka nie były w kolorze, to nic bym nie mówił.
I rzeczywiście widzę, że orciari z przodu na wkręty.Troszkę szpeci, jak by nie patrzeć.Trzeba było od środka coś podorabiać, żeby to poskręcać.Ja wiem, że fabrycznie, to było gówniano pomyślane, bo w przedniej i tylnej dokładce były tylko takie plastikowe nadlewy, w które wkręcało się wkręty przez otwory w zderzakach, ale to straszny badziew był i jak wkręt skorodował, to było po temacie.Było dospawać coś podobnego, ale szersze i większe, żeby było mocniejsze.

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #93 dnia: Październik 10, 2016, 01:48:52 am »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
Niestety pan lakiernik zawalił sprawę z tym ... no co więcej mogę zrobić nawiercić wkręta zaszpachlować i go pomalować na nowo ale nie robię tego chcę się autkiem nacieszyć  bo od ponad roku nim nie jeździłem . Dokładka była spawana i dorabiana cała bo była strzelona a podróbka co kupiłem odstawała 20 cm od zderzaka . szkoda że nie pomyślał żeby wtopić wkręty czy śruby ale teraz jest musztarda po obiedzie . Niestety pracuję prawie cały tydzień poza domem tak że nie ma mnie w domu i jestem tylko na sobotę i niedziele więc nie mam za bardzo się jak wziąć za spasowanie tego wszystkiego . Blenda jak już mówiłem zostaje felgi są do przemalowania to wiem . Klamki mi się podobają czarne w oryginale lusterka też były malowane . A co do deski chodzi mi po głowie zmiana na minusową tylko szkoda mi zajebistego ogrzewania jakie jest w plusie .


Z nowości   jako że mam od piątku 3 dniowy urlop wyjąłem z dawcy silnik 1.8 oraz gaz do mojego atu ;)



« Ostatnia zmiana: Październik 10, 2016, 01:56:31 am wysłana przez Macfly »
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #94 dnia: Październik 10, 2016, 22:25:32 pm »

Offline Dawid91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2228
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari
A co do deski chodzi mi po głowie zmiana na minusową tylko szkoda mi zajebistego ogrzewania jakie jest w plusie
Wówczas ożeń minusową deskę z ogrzewaniem calsonic z plusa :)

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #95 dnia: Październik 10, 2016, 22:53:54 pm »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5075
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.4 GTI '01
Są tu  tacy, co to pożenili plusowe ogrzewanie (nie calsonica) z minusową deską. I pomyśleć, że ja minusową deskę w caro wywaliłem, bo już patrzeć na nią nie mogłem, a tu się ludziom podoba.Co kraj, to obyczaj  :-)

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #96 dnia: Październik 10, 2016, 23:17:25 pm »

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3124
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu 16V GLi + Kombi 8V GSi
Tylko co z tego, że się da to pożenić skoro za cholerę nie jest to praktyczne... Schowek idzie do lamusa, same pozycje nawiewu też są trochę z dupy, gdyż nie dają możliwości dmuchania ciepłym/zimnym powietrzem we wszystkich kierunkach naraz, wprawdzie Calsonic wtedy ledwo co dmucha, no ale jednak. Poza tym sam montaż i demontaż jest w strasznie kłopotliwy (pod minusową deską oczywiście), jedyną zaletą takiego bawienia się jest to, że możemy wpakować w to AC bo plusowa jest bardziej osiągalna niż minusowa. Calsonic na mój gust w porównaniu do podciśnieniowej ma tylko dwie zasadnicze wady, pierwszą jest stosunkowo słaby nawiew (co wynika z mniejszej średnicy wentylatora) i znacznie częściej cieknący wymiennik, prócz tego jest pod każdym względem lepszy od koreańskiego wymysłu. Niemniej co kto lubi.

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #97 dnia: Październik 10, 2016, 23:37:24 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Na grzejnik jest metoda... golf 1 czy tam porsche bodaj 924. Albo na maxa poczciwa tavria po lekkim fopasowaniu powonna siąść.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #98 dnia: Październik 10, 2016, 23:57:53 pm »

Offline Trojan

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2655
  • Płeć: Mężczyzna
Na grzejnik jest metoda... golf 1 czy tam porsche bodaj 924. Albo na maxa poczciwa tavria po lekkim fopasowaniu powonna siąść.
Jakie porsche :) Do calsonica pasuje p&p od fiata cc, nówki można dostać w dobrej cenie.

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #99 dnia: Październik 11, 2016, 01:25:28 am »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
Jak na razie jest alternatywa dla dechy z minusa . Plusową mam pomalowaną na czarno ;) O wiele mniej odrzuca niż ta szarość w aucie ;) Do tego jeszcze szkoda mi trochę zegarów bo jest na nich patent na podświelane wskazówki na czerwono ;)
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "